Funkcja etykiet samoprzylepnych w biznesie

Uwaga – etykieta!

 

 

Każdego dnia jesteśmy w różnych miejscach i sytuacjach, często nowych i zaskakujących. Przetwarzamy wiele informacji i coraz częściej potrzebujemy krótkich i zwięzłych komunikatów. Rośnie dzięki temu popularność etykiet jako środka przekazu. Prostego i efektywnego zarazem.

 

 

Etykieta w biznesie

 

 

To nieco przewrotne sformułowanie, ale przecież czytelna informacja, pozwalająca uniknąć niebezpieczeństwa lub uszkodzenia towaru, jest jak najbardziej wskazana i na miejscu.

 

 

Etykiety wykorzystywane są w sferze kontaktów zawodowych – z klientami, pracownikami, podwykonawcami.

  

 

Nie rzucać

  

 

Ich zadaniem jest najczęściej:

 

 

·         opisywanie charakteru i zawartości przesyłek ( w tym informowanie o delikatnej zawartości),

 

·         przekazanie odbiorcy istotnych informacji (np. o kierunku otwierania przesyłki, umieszczonych wewnątrz dokumentach),

 

·         oznaczanie niebezpiecznych punktów lub kierunków ewakuacyjnych w zakładach pracy i budynkach użyteczności publicznej,

 

·         znakowanie towarów,

 

·         zabezpieczanie zawartości opakowania.

 

 

 

Etykiety mają funkcje głównie informacyjne i ostrzegawcze, mogą być jednak wykorzystywane także jako nośnik marketingowy.

Opracowana odpowiednio grafika może zmienić prostą nalepkę w efektowny i skuteczny komunikat umieszczany np. na opakowaniach produktów i przesyłkach. Jest to przydatne szczególnie podczas sezonowych kampanii, ponieważ użycie etykiety nie wymaga tworzenia nowych wzorów opakowań.

 

 

Etykieta przede wszystkim

 

 

Za wyższością etykiety nad tabliczką informacyjną przemawia fakt, że etykiety są znacznie łatwiejsze i szybsze do umieszczenia. Na ogół są samoprzylepne i można je zastosować do rozmaitych powierzchni. Łatwo można też zaktualizować informację, nakładając jedną etykietę na drugą. Są zdecydowanie uniwersalne.

 

 

W logistyce powszechnie używane są etykiety termiczne, służące drukowaniu ważnych informacji i kodów kreskowych. Sprzedawane są w rolkach o różnej objętości, w różnych rozmiarach. Ich producentom zależy na zdobyciu jak najszerszego grona klientów, więc sposób wykonania etykiet pozwala na ich stosowanie w wielu modelach drukarek.

 

 

Etykiety można wykorzystać w bardzo szerokim zakresie – od naklejek na opakowania kosmetyków po plomby, tabliczki znamionowe i etykiety do frankownic. Można kupić także puste naklejki do nadruku we własnym zakresie. Sprzedawane są one w postaci arkuszy A4, gotowych do użycia w zwykłej drukarce domowej i biurowej.

 
 

Kolejnym atutem jest niska cena i szeroka gama gotowych wzorów. Także rozmiary etykiet mogą być różne – od małych naklejek do wydruków wielkoformatowych.

 

Podział etykiet samoprzylepnych:

 

- Arkusze samoprzylepne A4

 

- Etykiety do znakowania przesyłek

 

- Naklejki UWAGA SZKŁO 

 

 

Etykieta służy do szybkiej i zwięzłej komunikacji, więc zazwyczaj ma prostą i bardzo wyrazistą formę graficzną. Większość producentów oferuje jednak możliwość zaprojektowania wzoru według indywidualnego zamówienia. Nowoczesne technologie wykonania sprawiają, że etykiety są bardzo trwałe, odporne na czynniki zewnętrzne i estetyczne. Wysokiej jakości papiery, laserowe powłoki, mocny klej, powierzchnia trójwymiarowa – to wszystko pozwala na wyprodukowanie naklejek, które przyciągną uwagę odbiorcy nie tylko komunikatem, ale i wyglądem.

Neopak | Opakowania z klasą

NEOPAK

ul. Leonidasa 51

02-239 Warszawa

email:

kontakt@neopak.pl

sklep@neopak.pl

tel:

(22) 853-16-89

(22) 225-26-62

(22) 353-33-88

Certyfikat Zaufania Klientów