Przemysław  KrawiecPrzemysław Krawiecniedziela, 6 marca 20228 minut czytanialiczba wyświetleń: 1402
Artykuł oceniony na 5.00 / 5Ilość komentarzy: 0

Jak wybrać dobry dyspenser do firmy?

Dyspenser to narzędzie bardzo proste w budowie i użytkowaniu, które może znacząco przyspieszać wykonywanie wielu zadań na magazynach oraz w sklepach różnego rodzaju. Dlatego też wybierając to jak i wiele innych narzędzi warto przemyśleć czy kierowanie się wyłącznie atrakcyjną ceną wyjdzie nam na dobre w ostatecznym rozrachunku. Zobacz jakie produkty dostępne są w sklepach z akcesoriami do biura oraz na co zwrócić szczególną uwagę. Podpowiemy Ci również w jaki sposób można zaoszczędzić przy dokonywaniu zakupu.

Na co zwrócić uwagę wybierając sprzęt do firmy?


Nie ważne czy wybieramy długopisy, elektronikę czy inne akcesoria do biura bardzo ważne jest przejrzenie ofert różnych firm i sklepów. Pamiętaj wówczas, że wiele sklepów oferuje znacznie niższe ceny, ale w zamian podnoszą koszty przesyłki, co w ostatecznym rozrachunku może się nawet mniej opłacać. Jest to szczególnie popularne na wszelkiego rodzaju portalach aukcyjnych. Dlatego też wykonując większe zamówienie nie skupiaj się na różnicy kilku złotych. Całkowity koszt zakupu nie powinien być jednak jedynym wyznacznikiem. Często bowiem zdarza się, że są to artykuły bardzo marnej jakości, z których nie będziemy zadowoleni. Nie warto także inwestować w bardzo markowy sprzęt, którego parametry niejednokrotnie nie są najlepsze. Bardzo dobrym pomysłem, szczególnie przy zakupie większej ilości za duże kwoty będzie wykonanie tabelki z konkretnymi parametrami. Będziemy mieli wtedy niemalże pewność, że dokonamy rozsądnego wyboru.

Jakie parametry dyspensera są najważniejsze?

ACTIVATEC dyspenser do papieru nacinanego
ACTIVATEC dyspenser do papieru nacinanego1140,00
Do koszyka
Szybki podgląd
PremiumEko

Wiemy już na co zwrócić uwagę przeglądając oferty różnych sklepów, ale skupmy się teraz jakie parametry występują konkretnie przy narzędziach do aplikowania taśmy klejącej. Szczególnie początkujący właściciele magazynów mogą mieć problem z dobraniem sprzętu dostosowanego na każde stanowisko. Wynika to przede wszystkim z braku doświadczenia co sprawdza się najlepiej.

Jak-wybra-dobry-dyspenser-do-firmy
Dyspensery

Może Cię zainteresuje?

Produkty z kategorii: Dyspensery

1.Wymiary taśmy


W biurze najczęściej stosuje się wąską taśmę klejącą, chociaż ta szersza również może znaleźć swoje zastosowania. Zazwyczaj nie będzie jednak konieczne kupowanie dwóch zaklejarek. Generowałoby to niepotrzebne koszty i po prostu dodatkowy dyspenser zajmowałby jedynie miejsce na dnie szuflady. Sytuacja wygląda jednak kompletnie inaczej na magazynach, gdzie pakuje się setki albo nawet tysiące produktów dziennie. Wówczas dyspenser dostosowany do szerokiej taśmy będzie niezbędny. Pozwoli on bardzo sprawnie zabezpieczać artykuły przy pomocy folii bąbelkowej oraz zamykać kartonowe opakowania.

2.Ergonomiczna budowa


Odpowiedni kształt dyspensera będzie szczególnie istotny przy szerokiej warstwie klejącej. Pakowanie dużej ilości zamówień na większych magazynach bez nowoczesnej technologii wymaga dobrej sprawności fizycznej. Jeżeli jest więc możliwość wyboru narzędzi przyjaznych pracownikom dobrze będzie zdecydować się na takie rozwiązanie. Osoby zatrudnione będą znacznie mniej zmęczone, a co za tym idzie będą w stanie spakować większą liczbę przesyłek. Motywacja do pracy również będzie na wyższym poziomie. Nikt z nas nie lubi w końcu kiedy na stanowisku pracy coś nie jest dostosowane do naszych potrzeb, nieprawda?

3.Jakość materiałów


Podczas dokonywania zakupów w internecie bardzo ciężko jest stwierdzić jak dany produkt wygląd w rzeczywistości. Dlatego też warto zostawiać opinię po dokonaniu zakupu oraz przed dokonaniem wyboru sprawdzać czy innym kupującym dany artykuł przypadł do gustu. Jeżeli znajdziemy wiele pozytywnych recenzji będziemy mieli już znak, że najprawdopodobniej oglądamy porządny sprzęt. Nie będzie to w każdej sytuacji wyznacznik, ale gdy sytuacja będzie zgoła inna i większość komentarzy będzie bardzo zła lepiej ominąć konkretny model. Czytając parametry możemy także nieco stwierdzić. W razie wątpliwości możesz także skontaktować się z obsługą i przedstawić swoje wątpliwości. Nowoczesne firmy z pewnością dobrze Ci doradzą, gdyż każdemu sprzedającemu zależy na zadowoleniu klienta.

Kiedy dyspenser będzie szczególnie przydatny?


Zaklejarka do taśmy pakowej jest niezbędna praktycznie na każdym magazynie oraz we wszystkich sklepach zajmujących się sprzedażą online. Również sklepy ogólnospożywcze jak i liczne hurtownie korzystają z narzędzi tego typu. Zdarzają się tam bowiem przesyłki paletowe oraz inne sytuacje, które wymagają szybkiej reakcji. Zaklejanie w ręczny sposób zajęłoby za dużo czasu i z pewnością jest mało komfortowe dla pracownika wykonującego obowiązki. Zaś wąskie taśmy używane są w kwiaciarniach, biurach oraz urzędach. Również w wielu gospodarstwach domowych oraz jednoosobowych działalnościach gospodarczych może znaleźć swoje zastosowanie.

Dyspensery do taśm, sprawdź naszą ofertę:


Dyspenser do taśmy pakowej
Dyspenser do taśmy pakowej Comfort TESA101,00
Do koszyka
Szybki podgląd
BestsellerPremium
Dyspenser do taśmy pakowej Classic TESA
Dyspenser do taśmy pakowej Classic TESA77,80
Do koszyka
Szybki podgląd
-9%Premium

Ile sztuk będzie potrzebnych na Twój magazyn?


Wiele osób odpowiedzialnych za organizację magazynu zadaje sobie takie pytanie. Jest to oczywiście uzasadniona zagwostka i odpowiedź nie będzie taka prosta. Wszystko bowiem zależy od tego jak duży magazyn posiadasz oraz ilu pracowników zatrudniasz czy też będziesz zatrudniał w najbliższej przyszłości. Każdy zatrudniony na stanowisku pakowania zamówień koniecznie musi posiadać zaklejarkę, szczególnie gdy stosujesz kartony klapowe oraz folię bąbelkową na rolce. Tylko wtedy praca będzie mogła przebiegać sprawnie, bez żadnych konfliktów. Sam z pewnością nie był byś zadowolony w sytuacji kiedy musisz się dzielić jakimś narzędziem i czekać w sytuacji, gdy ktoś będzie go używał. Może doprowadzić to do niepotrzebnych sprzeczek i pogorszenia nastroju w firmie. Tak więc jeżeli planujesz, że 3 osoby będą pakować przesyłki musisz kupić tyle samo dyspenserów i ewentualnie kilka dodatkowych sztuk na inne stanowiska.

Jak-wybra-dobry-dyspenser-do-firmy-1

Czy dyspenser to narzędzie tylko do firmy?


Oczywiście, że nie! Dyspenser może być przydatny w każdym gospodarstwie domowym. Z pewnością jest on znacząco rzadziej używany przez osoby prywatne ze względu, że zazwyczaj nie pakujemy na co dzień szczególnie dużo paczek czy nie używamy warstwy klejącej w innych okolicznościach. W takich sytuacjach najprostsze nożyczki, które są praktycznie w każdym domu sprawdzą się wystarczająco dobrze. Jeżeli zaś chodzi o dyspenser ma wąską taśmę to jest on znacznie bardziej powszechny. Wszystko to dzięki kompaktowym rozmiarom, dzięki czemu może być przechowywany nawet w niewielkich szafkach. Również wielu producentów decyduje się na sprzedawanie zestawów, w których skład wchodzi kilka małych rolek taśmy i poręczny dyspenser. Zazwyczaj jakość tego narzędzia wówczas pozostawia wiele do życzenia, ale do amatorskich zastosowań raz na jakiś czas będzie to wystarczające. Zaś w przypadku, gdy oczekujesz bardzo dobrej jakości będziesz musiał zastanowić się nad droższym zestawem, który spełni twoje oczekiwania.

Jak dobrać taśmę pakową do dyspensera?


Wybierając dyspenser warto spojrzeć w przyszłość i zaplanować jak będzie rozwijać się nasza firma. Wiadomo, że nie zawsze jest to możliwe do przewidzenia, dlatego lepiej wybrać akcesoria bardziej uniwersalne. Nie będziemy musieli się wtedy ograniczać czy dokonywać zmiany działającego dyspensera. W różnych sklepach znajdziemy jednak kilka szerokości taśm pakowych i producenci opracowujący nowe technologie zazwyczaj dostosowują się do obecnie spotykanych wymiarów. Jeżeli chodzi o taśmy biurowe, czyli te wąskie to dyspenser obsługujący szerokość 2,5 cm będzie jak najbardziej dobrym rozwiązaniem. Jest to bowiem rozwiązanie bardzo często stosowane ze względu na warstwę klejącą o odpowiedniej przyczepności. Nie musimy wtedy nakładać kilku warstw czy martwić się o jakość połączenia. Jeżeli posiadasz już dany dyspenser to najprostszą metodą będzie po prostu zmierzyć obecnie stosowaną rolkę. Standardowe dyspensery magazynowe obsługują zazwyczaj rolki o szerokości do 50mm lub 75mm. Pierwszy wymiar jest znacznie bardziej popularny i na pewno miałeś do czynienia niejednokrotnie z taśmą o takiej szerokości.

Sposoby na dobre zabezpieczenie przesyłek


Odpowiednie zabezpieczenie każdego zamówienia jest bardzo ważnym elementem. Nikt z nas w końcu nie będzie zadowolony, gdy po otwarciu wyczekiwanej paczki okaże się nam popękany lub uszkodzony w jakikolwiek sposób produkt. Jeżeli taka sytuacja już będzie miała miejsce to koniecznie musisz w pełni profesjonalnie podejść do sprawy. Tylko wtedy będziesz mógł liczyć, że nie pozostawi negatywnej opinii, a może powróci do Twojej oferty. Tak więc zapytasz na co zwrócić uwagę podczas pakowania zamówień?

1.Karton czy koperta


Wybierając opakowanie na produkty możesz zdecydować się na opakowanie kartonowe lub koperty wykonane z folii, papieru lub tektury. Pierwsze rozwiązanie będzie niezbędne przy sprzedaży artykułów podatnych na uszkodzenia w trakcie transportowania. Będzie to całkiem spora grupa produktów, począwszy od szkła, aż po elektronikę i inne akcesoria. W hurtowniach z opakowaniami znajdziemy kartony klapowe i wykrojnikowe. Te pierwsze będą tańsze w produkcji, ale do złożenia będziemy potrzebowali taśmy klejącej. Wybierając drugą opcję może być ona przydatna jedynie przy zamknięciu całości. Jeżeli zaś chodzi o koperty różnego rodzaju to będą one wygodniejsze w użyciu i dzięki niższej wadze zapłacimy mniej za wysyłkę. Foliopaki, czyli tak zwane koperty foliowe idealnie nadają się do przesyłania chociażby odzieży.

2.Warstwa zabezpieczająca


Stosowanie folii bąbelkowej czy papieru o tych samych właściwościach będzie wymagane przy zabezpieczaniu większości delikatnych przedmiotów. Materiały te nie tylko ochronią przed wstrząsami, ale również zarysowania i inne uszkodzenia nie będą już straszne. Zaś folie różnego typu zabezpieczą całość przed zalaniem, które niestety w okresie jesienno zimowym może się zdarzyć. Po owinięciu poszczególnych przedmiotów sprawdź czy wewnątrz opakowania nie ma zbyt dużo wolnych przestrzeni. Mogą one być niebezpieczne dla kruchych artykułów i w trakcie przewożenia na samochodach dostawczych prawdopodobieństwo stłuczenia będzie spore, mimo ochrony folią bąbelkową. Najczęściej stosowanym wypełniaczem są poduszki powietrzne, chrupki skropak oraz inne odpowiedniki wykonane z papieru makulaturowego. Co wybierzesz zależy od tego czy troszczysz się o przyszłość naszej planety oraz na jakich właściwościach szczególnie Ci zależy.

Jak-wybra-dobry-dyspenser-do-firmy-2

Co powinien zawierać pakiet startowy dla nowego pracownika magazynu?


Nowy pracownik zazwyczaj już w czasie pierwszych dni decyduje czy jest to praca dla niego. Po takim czasie również jest już w stanie coś więcej powiedzieć o pracodawcy. Jeżeli zaraz po przyjściu na stanowisko dostanie porządny pakiet startowy będzie wiedział, że pracodawca nie oszczędza na akcesoriach koniecznych do pracy. Co za tym idzie wzbudzi to pozytywne emocje oraz będzie chciał znacznie chętniej rozwijać swoje umiejętności, aby w przyszłości starać się o lepsze stanowisko. W pakiecie startowym dla nowego pracownika z powinny znaleźć się artykuły piśmiennicze, takie jak kilka długopisów i marker. Bardzo przydatny będzie również nożyk bezpieczny. Charakteryzuje się on tym, iż ostrze chowa się automatycznie, a co za tym idzie przypadkowe wypadki nie będą występowały aż tak często. Przy natłoku obowiązków niektórzy pracownicy nie chowali warstwy tnącej i o przecięcie w takim przypadku nie było trudno. Poza tym w zależności od zadań oraz stosowanej technologii przydatne mogą okazać się: skaner, dyspenser, saszetka na pas czy chociażby wózek magazynowy. Wszystko jednak zależy już od obowiązków poszczególnej osoby.

W jaki sposób można zaoszczędzić na dużych zakupach w hurtowniach?


Wiele firm chce za wszelką cenę znaleźć oszczędności na każdym roku. Nie jest to dobre ani dla rozwoju działalności ani dla pracowników. Są jednak sytuacje, kiedy warto znaleźć sposób na zaoszczędzenie. Zakupy jak najbardziej zaliczają się do tego grona, szczególnie, gdy nie utracimy odpowiedniej jakości. Decydując się na zakup większej ilości sztuk danego artykułu  w sklepie neopak możesz liczyć na dodatkowy rabat procentowy. Dlatego też podczas zakupu opakowań czy innych akcesoriów dobrać wszystko to, co będzie niezbędne w najbliższym czasie. Zaoszczędzisz wtedy także na kosztach wysyłki. Jak więc widzisz istnieją sposoby na oszczędność, ale nie należy przesadzać z tym ani w jedną ani w drugą stronę. Zachowanie równowagi sprawi, że firma będzie rozwijać się w odpowiedni sposób, a zadowoleni klienci będą chętnie wracać przy najbliższej okazji.
fot.pixabay
Wyślij emailem

    Dodaj swój komentarz

    Zapisz się do naszego Newslettera

    Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w naszym sklepie