Marlena KopaczMarlena Kopaczczwartek, 10 lutego 20226 minut czytanialiczba wyświetleń: 1433
Ilość komentarzy: 0

Pudła archiwizacyjne na segregatory A4

Pewnie tak samo, jak wiele innych osób, już od dawna zadajesz sobie pytanie, jak przechowywać dokumenty. Ich ilości spędzają Ci sen z powiek zarówno w domu, jak i w biurze. Nie, żeby Cię jeszcze bardziej zdołować, ale żeby ułatwić życie, musimy Ci coś uświadomić. Miejsce i sposób przechowywania dokumentów ma bardzo duży wpływ na efektywne zarządzanie firmą.
Pudło archiwizacyjne

Zresztą ta umiejętność będzie równie przydatna w Twoim domu. Właśnie dlatego zachęcamy Cię do tego, abyś wyposażyć biuro w wygodne i komfortowe akcesoria do archiwizacji dokumentów. Wszystkie oczywiście znajdziesz w naszym sklepie internetowym Neopak. Musimy tutaj również dodać, że dzięki nim o wiele łatwiej Ci będzie utrzymać porządek w dokumentacji.

Dobrą organizację dokumentów docenią pracownicy i klienci

Organizacja biura jest istotnym elementem nie tylko dla Ciebie, ale również dla Twoich klientów. Zarówno obecnych, jak i tych potencjalnych. Dlaczego? Z tego względu, że odpowiednio posegregowane dokumenty wzbudzają w nich zaufanie. Twoi pracownicy również docenią fakt, że w biurze wreszcie panuje porządek. Wiemy. Idealnie nigdy nie będzie. Jednak może chociaż spróbuj poprawić aktualny stan.
Pudło na dokumenty

Gdy Twoje dokumenty będą odpowiednio uporządkowane, to pracownicy nie będą tracili czasu na szukanie informacji niezbędnych im w danej chwili. Co zrobić, aby prawidłowo uporządkować dokumenty? W jakich sytuacjach przydadzą Ci się pudła archiwizacyjne na kartony A4? Jakie dodatkowe akcesoria uproszczą Ci codzienne segregowanie dokumentów?

Najważniejsza jest właściwa organizacja dokumentów

Bez względu na to, czy jesteś właścicielem korporacji, czy jednoosobowej firmy, to przechowywanie dokumentów jest czymś podstawowych. Ważna jest organizacja biura. Mamy tutaj na myśli zagwarantowanie odpowiedniej ilości miejsca na archiwizowane materiały. Musisz mieć świadomość, że zgodnie z prawem masz obowiązek, przechowywać niektóre dokumenty przez 5, a nawet 10 lat. Zaliczymy do nich przede wszystkim: księgi podatkowe, sprawozdania finansowe, ewidencje, dokumenty związane z ZUS-em.

Dokumenty
Dlatego, chociaż branża architektoniczna, bardzo mocno się rozwija i piękne biuro jest w cenie, to pomyśl również o dokumentach. Zresztą trochę odbierając od tematu musimy powiedzieć, że absolutnie żadna zabałaganiona przestrzeń nie prezentuje się dobrze, elegancko i zachwycająco. To znaczy tak, jak chciałbyś wyglądać w oczach klienta. Dodamy tutaj jeszcze, że o ile meble na dokumenty są ważne, to pudła archiwizacyjne na segregatory są jeszcze bardziej istotne. W zależności od ich rozmiarów, są w stanie pomieścić całkiem duże ilości dokumentów. Przydadzą Ci się również segregatory ringowe, teczki oraz skoroszyty. Cały ten asortyment mamy oczywiście w naszym sklepie internetowym Neopak.
Pudła archiwizacyjne

Może Cię zainteresuje?

Produkty z kategorii: Pudła archiwizacyjne

Zadbaj o właściwy obieg dokumentów

Nie bez znaczenia jest tutaj również fakt, że bardzo ważna jest płynność przepływu dokumentów w firmie. Często jest tak, że jeden papier musi podpisać kilka osób. Co wtedy? Często jest z tym problem, bo dokument się gubi po drodze albo zajmuje to mnóstwo czasu. Czy da się jakoś uporządkować ten cały proces. Tak, są na to szanse i sposoby. Najlepiej po prostu zgromadzić te osoby w jednym pomieszczeniu. Gdy już uda Ci się zdobyć podpis, to teraz pora na schowanie ich do koszulek oraz zamknięcie w segregatorze A4. W dalszej kolejności te segregatory A4 musisz oczywiście zapakować do pudeł archiwizacyjnych. Jednak do nich jeszcze przejdziemy w dalszej części tego artykułu.

Jak dobrze posegregować dokumenty?


Aby jeszcze bardziej ułatwić sobie codzienną pracę, to powinieneś podzielić dokumenty na kategorie. Mogą to być na przykład papiery archiwalne i niearchiwalne. Zawsze trzymaj się też raz wyznaczonych kryteriów w czasie segregowania dokumentów. Musisz być konsekwentny i systematyczny. Tylko wtedy Twoja praca da Ci wymierne efekty. Zresztą nie tylko przy segregowaniu dokumentów, ale w całym w życiu warto przestrzegać tej reguły. Dlatego radzimy Ci każdego dnia porządkować dokumenty, wkładać je do teczek, a następne do szaf lub przeznaczonych na nie szuflad.
Organizer do dokumenty

Jak rozdzielić dokumenty w segregatorze?


Pamiętaj również o tym, aby papiery segregować chronologicznie i alfabetycznie. Zadbaj też o to, żeby umieszczać je w koszulkach. W ten sposób ochronisz się na przykład przed przypadkowym przedarciem oraz przed blaknięciem. Musisz wziąć pod uwagę również fakt, że niektóre dokumenty musisz zeskanować albo skserować. W przeciwnym razie mogą być one mało czytelne, w szczególności już po kilku latach archiwizowania. Mamy tutaj na myśli przede wszystkim na przykład: wydruki z kas fiskalnych. Na pewno dobrze je znasz, jeżeli prowadzisz swoje własne biuro rachunkowe.

Gdy dokumenty archiwizujesz w segregatorach, to musisz zawsze pamiętać o opisywaniu ich zawartości na grzbietach. Możesz do tego wykorzystać na przykład etykiety samoprzylepne. Mogą być one takie: Naklejki samoprzylepne A4 "4a" 100ark.-210x74.25mm. Natomiast wnętrze segregatorów biurowych możesz posegregować zgodnie z kategorią. Polecamy Ci wykorzystać do tej czynności przekładki kartonowe lub przekładki z laminowanymi indeksami. W naszym sklepie internetowym Neopak mamy bardzo różnokolorowe przekładki, na przykład takie: .

Do czego jest Ci potrzebny wykaz dokumentów?


Uważamy, że doskonałym pomysłem jest zrobienie tego rodzaju wykazu. Dlaczego? Z tego względu, że w razie potrzeby wyjątkowo ułatwi Ci znalezienie niezbędnego dokumenty. Szczególnie, jeżeli mocno zdenerwowany próbujesz go odszukać po kilku latach. Większy porządek w biurze zagwarantuje Ci o połowę mniej stresu na co dzień. Wiedzą o tym, tylko Ci, którzy poświęcili odpowiednią ilość czasu na segregowanie papierów i teraz mogą go już przeznaczyć na ważniejsze czynności. Takie jak na przykład spacer z psem lub rozwijanie firmy.

Wracając jednak do samego archiwizowania dokumentów, to koniecznie zwróć uwagę na to, żeby sporządzony przez Ciebie wykaz dokumentów był jasny i czytelny, nie tylko dla Ciebie, ale również dla pozostałych pracowników. Dobrym patentem jest przyklejenie go na szafie na dokumenty. Do tej czynności polecamy Ci jedną z wielu naszych taśm samoprzylepnych. Gwarantujemy, że są one absolutnie niezawodne. To jest dobre rozwiązanie dla tradycjonalistów. Natomiast, jeżeli jesteś bardziej nowoczesnym właścicielem biura, to zachęcamy Cię serdecznie do opracowania takiego wykazu dokumentów w wersji online.

Jakie jeszcze gadżety będą pomocne przy porządkowaniu dokumentacji?


Pewnie się z nami w stu procentach zgodzisz, że do porządkowania dokumentów, niezbędne Ci będą takie akcesoria, jak: skoroszyty, teczki, koszulki i segregatory. O nich było w tym poradniku już całkiem sporo. Jednak naprawdę nie bylibyśmy sobą, gdybyśmy nie wspomnieli tutaj o innych gadżetach ułatwiających dotarcie do interesujących Cię w danej chwili informacji.
Segregator

Co mamy tutaj na myśli? Przede wszystkim wszelkie szyldy oraz etykiety. Przydadzą Ci się one w szczególności wtedy, gdy prowadzisz tak zwaną archiwizację zawieszkową. Wtedy nie będziesz miał już potrzeby otwierania teczki. Od razu będziesz wiedział, co znajduje się w jej środku. Wystarczy, że umieścisz odpowiednie szyldy, żeby nie zasłaniały się one wzajemnie w teczkach zawieszkowych.

Jakie są najlepsze pudełka archiwizacyjne?

Poniżej zrobimy sobie mały przegląd pudeł archiwizacyjnych. Pierwszy model, jaki chcielibyśmy Ci tutaj przedstawić, to Karton Wykrojnikowy 416x337x294mm archiwizacyjny. Wygląda on tak samo, jak wiele innych tego rodzaju pudełek. Jest zrobiony z brązowego lub białego papieru i ma klapę. Jest idealny do przenoszenia i przechowywania w nich większej ilości dokumentów. Nie bez znaczenia jest tutaj również fakt, że jest prosty w złożeniu i nie musisz do tego używać taśmy samoprzylepnej. Ten konkretny model został wyprodukowany z tektury 5-warstwowej; fala BC o gramaturze: 650 g/m². To pudło archiwizacyjne zostało wyposażone w podwójne, wzmocnione dno.

Do Twojej dyspozycji są również pojemniki na dokumenty. Jednym z nich z naszego asortymentu sklepu internetowego Neopak jest Pojemnik na dokumenty A4/120 brązowy Mat. Pudełko zostało wyprodukowane z wytrzymałej tektury o gramaturze 400 g/m2. Jego największymi zaletami są miejsca do opisywania oraz otwory przeznaczone do weryfikacji zawartości. W jednym pojemniku na dokumenty możesz przechowywać nawet 1200 arkuszy papieru. Karton ma dwie funkcje. Pierwsze z nich to zabezpieczenie papierów przed uszkodzeniami mechanicznymi, a druga ochrona ich przed zagubieniem. W naszym asortymencie mamy tego rodzaju pudełka archiwizacyjne w bardzo wielu rozmiarach. Zachęcamy Cię do ich dokładnego przejrzenia.

Jeżeli chcesz przechowywać w jednym miejscu większą ilość segregatorów A4, to serdecznie polecamy Ci Pudła archiwizacyjne zbiorcze 545x363x317 Brązowe. Ich zakup nie zrujnuje Twojego portfela, a w znacznym stopniu ułatwi Ci życie. Do takiego pudełka bez problemu zapakujesz na raz kilka segregatorów. To rozwiązanie bardzo dobrze przyjmie się na przykład w kancelariach prawnych lub adwokackich. Ułatwi porządkowanie spraw. Nie zawsze wszystkie dokumenty dotyczące postępowań sądowych mieszczą się w jednym segregatorze A4. Szczególnie, że czasami sprawy ciągną się dosłownie latami.

To jeszcze nie koniec. Świetnym pudełkiem archiwizacyjnym jest również pudło do archiwizacji dokumentów przeznaczone na jeden segregator A4. Ma ono naprawdę mnóstwo zalet, obok których po prostu nie da się przejść obojętnie. Może wspomnimy o tym, że znajdujące się w nim dokumenty są rewelacyjnie chronione przed zabrudzeniami i przed wilgocią.

Dodatkowo pozwoli Ci ono na przechowywanie całkiem sporej ilości dokumentów. Maksymalnie jest to około 1200 kartek formatu A4. Tego rodzaju pudełka cechują się wytrzymałością, ponieważ są produkowane z trójwarstwowej tektury falowanej. Zapewnia im to bardzo dużą odporność na różnego rodzaju uszkodzenia mechaniczne.

Jak Ty przechowujesz dokumenty w biurze? Czy używasz do tego pudeł archiwizacyjnych i pozostałych wymienionych w artykule akcesoriów? Zachęcamy do podzielenia się doświadczeniami w komentarzu i do zamawiania w naszym sklepie internetowym Neopak!
Pudła archiwizacyjne na segregatory A4
Wyślij emailem
  • Jak zorganizować dokumenty w biurze?

    Nieustannie rosnąca liczba dokumentów to zmora każdego biura. Na szczęście istnieje wiele sposobów na to, aby dobrze zorganizować ich przechowywanie. Wystarczy zapoznać się z ofertą naszego sklepu internetowego, aby znaleźć w nim taśmy samoprzylepne, pudła archiwizacyjne, etykiety, teczki i koszulki z tworzywa sztucznego. Dzięki zastosowaniu takich opakowań, zyskujesz pewność, że ważne dokumenty są zabezpieczone przed zniszczeniem, a Twoje biuro przestaje wreszcie przypominać magazyn makulatury.
     
  • Czy pudła archiwizacyjne są biodegradowalne?

    Pudełka archiwizacyjne to kartony produkowane z materiałów na bazie naturalnych surowców, takich jak celuloza drzewna. Dzięki temu ulegają rozkładowi w środowisku naturalnym stanowiąc pożywkę dla mikroorganizmów. Oznacza to, że są całkowicie biodegradowalne. Jeśli zatem szukasz rozwiązań, które są nie tylko praktyczne, ale również przyjazne dla środowiska naturalnego, koniecznie sprawdź ofertę naszego sklepu i wybierz kartony archiwizacyjne, które spełnią Twoje oczekiwania i zaprowadzą porządek w firmie.
     

Dodaj swój komentarz

Zapisz się do naszego Newslettera

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w naszym sklepie