Michał KrajniakMichał Krajniakśroda, 14 grudnia 20222 minuty czytanialiczba wyświetleń: 936
Ilość komentarzy: 0

Wysyłka towaru do klienta – krok po kroku

Przygotowywanie przesyłek w ogóle jest sztuką, która wymaga od nas bardzo dużej staranności, uważności oraz doboru odpowiednich produktów, czyli opakowań. Kiedy zaś chcemy wysłać coś osobie, która zapłaciła za towar, który następnie znajdzie się w paczce ciąży na nas dodatkowa odpowiedzialność. Stawiając pierwsze kroki w tym temacie bardzo łatwo się potknąć, nawet na rzeczach, zdawałoby się z pozoru łatwych. Dlatego też w dzisiejszym poradniku dla firm chcemy omówić jak skutecznie przygotować towar do wysyłki dla klienta.
Wysyka-towaru-do-klienta--krok-po-kroku

Warto się uczyć nowych rzeczy


Dzisiaj nie zwracamy się do doświadczonych przedsiębiorców, którzy już od lat opierają swoją sprzedaż w dużej mierze na wysyłce towaru do klienta. Chcielibyśmy natomiast podarować garść cennych rad wszystkim świeżo upieczonym właścicielom firm, którzy dopiero raczkują w biznesie. Prowadzenie działalności gospodarczej wymaga od nas, byśmy ciągle uczyli się czegoś nowego. Na początku jest trudniej, gdyż rzeczy do nauki jest cała masa – a czasu zawsze brakuje. Jedną z rzeczy, które powinniśmy wiedzieć to znajomość całego procesu prawidłowego przygotowania pakunku.

Poradnik pakowniczy dla nowych przedsiębiorców

Do koszyka
Szybki podgląd
PremiumEko
Roll Box 210x150x60

Opakowania typu Roll Box to kartonowe owijki zabezpieczające przesyłki. Dopasowują się idealnie do zawartości i gwarantują jej odpowiedni poziom ochrony. Polecane przede wszystkim do wysyłki książek i albumów.

Owijka na książkę - Roll Box XS 210x150x60mm1,60
Do koszyka
Szybki podgląd
BestsellerPremium
Duże pudło przeprowadzkowe wykrojnikowe Warszawa

Duże pudło wykrojnikowe o wzmocnionej strukturze tektury oraz podwójnym dnie. Karton sprawdzi się doskonale do celów przeprowadzkowych, magazynowych czy też transportowych. Idealny do ciężkich produktów.

Pudło przeprowadzkowe wykrojnikowe 650x370x400mm22,50
Do koszyka
Szybki podgląd
BestsellerPremium
Pudełko K-881 na wino Bordowe

Ekskluzywne opakowanie na wino podkreśli szlachetność prezentowanego napoju.

Pudełko K-881 na wino Bordowe11,00
Do koszyka
Szybki podgląd
Premium
Do koszyka
Szybki podgląd
-31%WyprzedażPremium
Do koszyka
Szybki podgląd
-36%WyprzedażPremium
Do koszyka
Szybki podgląd
-37%WyprzedażPremium
różowe laminowane pudełko

Ozdobne opakowanie prezentowe wykonane z litej tektury. Jednokolorowe pudełko pokryte laminatem na wysoki połysk, które jest eleganckie i efektowne. Z powodzeniem może być wykorzystane jako pudełko do przechowywania pamiątek.

Pudełko Laminowane 160x125x70mm Różowe5,50
Do koszyka
Szybki podgląd
Premium

Zobaczmy teraz razem jak prawidłowo zabezpieczyć paczkę przed jej wysłaniem do klienta. W każdym kroku omówimy sobie szczegółowo każdą czynność. Skupimy się na podstawowym rodzaju paczki, który najprawdopodobniej będzie najczęściej wysyłany z Twojej firmy do klientów.

Krok 1. Kup solidne opakowanie zewnętrzne


Najbardziej klasycznym rodzajem opakowania zewnętrznego jest karton klapowy. Będzie on stanowił pierwszą ochronę zawartości paczki przed wszystkim, co może zaszkodzić jej z zewnątrz.

Krok 2. Owiń przedmiot w folię bąbelkową


Pamiętaj, aby za każdym razem dokładnie owijać produkt w folię bąbelkową. Rób to nawet wtedy, kiedy dana rzecz znajduje się w swoim oryginalnym opakowaniu. Folia bąbelkowa to znakomita amortyzacja i 100% gwarancji bezpieczeństwa.

Krok 3. Nie zostawiaj w kartonie pustych przestrzeń


Po włożeniu owiniętego w folię przedmiotu do kartonu na pewno pozostaną puste przestrzenie. Nie zostawiaj ich tak! Użyj wypełniacza skropak, aby zapewnić dodatkową amortyzację oraz ustabilizować cały pakunek.

Krok 4. Dokładnie zaklej karton


Użyj taśmy aby zakleić dokładnie klapy kartonu. Nie chcesz przecież, żaby paczka otworzyła się nagle podczas transportowania. Dodatkowo owiń taśmą karton kilka razy. Dzięki temu dodatkowo wzmocnisz paczkę.

Dobrze zapakowany produkt to podstawa zaufania do marki


Skoro jesteś na rynku to na pewno zależy Ci na zbudowaniu i promocji swojej marki. Pamiętaj, że przede wszystkim uda Ci się to osiągnąć poprzez konkretne czyny sprzedażowe względem klienta. Dobrze zapakowana paczka za każdym razem będzie budować Twoją pozycję rynkową. Będzie Ci przybywało klientów, którzy będą bardzo zadowoleni z usługi dostarczenia towaru. Nie zdawaj się tylko na firmy kurierskie – sam zadbaj o bezpieczeństwo towaru, który wysyłasz klientowi, a na pewno taki klient wróci do Twojego sklepu na kolejne zakupy.
Wysyłka towaru do klienta – krok po kroku
Wyślij emailem

    Dodaj swój komentarz

    Zapisz się do naszego Newslettera

    Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w naszym sklepie