Pracownia  PismaPracownia Pismaponiedziałek, 7 czerwca 202110 minut czytanialiczba wyświetleń: 2736
Artykuł oceniony na 5.00 / 5Ilość komentarzy: 0

Niezbędnik biurowy - akcesoria dla twojego biura

Akcesoria biurowe



Stoisz przed organizacją swojego biura i nie wiesz jakie przedmioty są niezbędne? A może po prostu szukasz stałego dostawcy do artykułów, które zamawiasz na bieżąco. W obu przypadkach nasza strona internetowa to świetny wybór. Podpowiemy bez czego ciężko obejść się w biurze i omówimy szerzej nasz asortyment. 

Nasz sklep posiada osobną kategorię biuro, w której znajdziecie tysiące produktów, przygotowanych z myślą o was - naszych klientach. 

Przydatne akcesoria na twoje biurko  


przybornik na biurkoWspółpracujesz z dużą ilością firm i klientów? Aktualnie prawie wszystkie firmy posiadają swoje strony internetowe, ale mimo wszystko w użyciu nadal są wizytówki. To właśnie na nich dostajemy podstawowe dane do kontaktu. Trudno byłoby spamiętać kontakt do tego dobrego hydraulika, z którym kontaktujemy się tylko raz w roku. Wizytówki jeszcze długo pozostaną niezbędną wizytówką każdej firmy. Warto więc zainwestować w wizytównik, aby mieć wszystkie wizytówki zgromadzone w jednym miejscu. Polecamy nasz wizytównik obrotowy, który poza elegancką formą jest również bardzo praktycznym rozwiązaniem. Pomieści aż 400 wizytówek, więc posłuży na lata, zajmując przy tym minimum miejsca.

Warto wygospodarować osobne miejsce na bieżące dokumenty. Szuflada biurkowa marki Q-CONNECT z trzema wysuwnymi szufladami nada się idealnie do przechowywania takich dokumentów. Możemy od razu prowadzić w niej segregację na sprawy zrealizowane, w trakcie realizacji i jeszcze nie rozpoczęte. 

Kolejnym niezbędnym elementem na biurowym biurku są przyborniki piśmiennicze. W swojej ofercie posiadamy przybornik piśmienniczy CEP z czterema komorami. Takie rozwiązanie pozwoli utrzymać nam porządek w najczęściej używanych przyborach i sprawić, że zawsze będą pod ręką. Długopisy, ołówki, spinacze i pendrive zawsze w zasięgu twojego wzroku.

Mamy już przybornik na biurko, pora więc na uzupełnienie go niezbędnikiem biurowym.
Artykuły piśmiennicze to cała osobna kategoria w naszym sklepie. Znajdziesz u nas długopisy, cienkopisy, ołówki, zakreślacze i wiele innych artykułów. Zdecydowanie ciężko wyobrazić sobie biuro, które nie byłoby zaopatrzone w artykuły do pisania. Decydując się na zakupy w naszym sklepie masz możliwość skompletowania wszystkich potrzebnych przedmiotów w jednym zamówieniu. To bardzo wygodne, dlatego polecamy zapoznać się z nasza ofertą.

Poza długopisami w biurze nie powinno zabraknąć również nożyczek. Nożyczki biurowe marki Scotch w kolorze czerwonym to jedna z wielu naszych propozycji. Obok nożyczek warto zrobić miejsce na spinacze. Nasza propozycja to ciekawe spinacze powlekane zebra, które wprowadzą odrobinę koloru przy jednokolorowych dokumentach. 

Żadne biuro nie obejdzie się bez uniwersalnych taśm klejących. Przesyłki, tony dokumentów i listy to codzienność biur. Wychodzimy na przeciw waszym oczekiwaniom z ofertą taśm biurowych. Znajdziesz u nas przeźroczyste, jednostronne taśmy samoprzylepne o różnych szerokościach. Nasza oferta nie mogła ominąć również taśmy dokumentowej Display, która doskonale sprawdza się w codziennej biurowej pracy. Jest to jednostronna taśma samoprzylepna, po której można pisać. Jest również niewidoczna na skserowanych dokumentach, co jest jej dużym atutem. Posiadamy również w naszym sklepie całą kategorię taśm. Znajdziesz tam taśmy do różnych zastosowań, nie tylko biurowych. W końcu nawet w biurze czasami przyda się mocna taśma, taka jak naprawcza taśma Duct Tesa Strong. Jest to wytrzymała taśma materiałowa, o nadzwyczajnej sile łączenia, która nadaje się do wielu zastosowań. Jej właściwości wodoodporne i paroszczelne sprawiają, że nadaje się znakomicie do prac takich jak uszczelnianie rur i przewodów. Zapewnia dobrą przyczepność nawet do chropowatych i zapylonych powierzchni, dzięki czemu sprawdzi się w trudnych warunkach i podczas prac remontowych. 

Znajdziesz u nas również taśmy dwustronne, taśmy ozdobne, taśmy papierowe do oznaczania specyficznej zawartości przesyłek jak szkło i wiele innych, praktycznych taśm klejących. 

Zapoznaj się również z naszą kategorią tusze do pieczątek! Znajdziesz tam datowniki samotuszujące, które w wielu firmach zdecydowanie przyspieszają pracę. Ręczne wpisywanie dat na setkach dokumentów może przysporzyć o zawrót głowy i niepotrzebnie wydłużać naszą pracę. Posiadamy również w naszej ofercie tusze do pieczątek. Zrób zapas tuszów do pieczątek. Zajmują one mało miejsca, a przy codziennym używaniu pieczątek nagły ich brak może utrudnić pracę. Tusze do pieczątek nie muszą być nudne. Znajdziesz u nas kolory takie jak czarny, czerwony, fioletowy, niebieski i zielony. Dzięki temu twoje dokumenty i pieczątki będą profesjonalne i spersonalizowane.

Biuro

Może Cię zainteresuje?

Produkty z kategorii: Biuro

Dokumenty w biurze


To nieodłączne elementy biura i niekończąca się opowieść, w której papier do drukarki gra główną rolę. Warto więc zaopatrzyć się w dobry jakościowo papier formatu A4, bez którego ciężko się obejść w sprawnie prosperującej firmie. W naszym sklepie możecie nabyć papier ksero UPM OFFICE w formacie A4. Jest to bardzo dobry gatunkowo papier ksero, o gramaturze 80 g/m2. Opakowanie zwiera 500 arkuszy z wysokim poziomem bieli, dzięki czemu papier nadaje się idealnie na zadruk jednostronny oraz dwustronny. 

Oczywiście nie tylko papier ksero przydaje się w biurze. Warto zaopatrzyć się jeszcze w zeszyty, idealne do sporządzania notatek. Dobrym pomysłem są bruliony w formacie A4 oraz w formacie A5 w sztywnej, laminowanej okładce. 

zakładkiJeżeli już sporządzamy notatki, na naszym stole piętrzą się stosy dokumentów, a na regale prezentują się książki z ważnymi informacjami, to warto móc szybko i łatwo te najważniejsze informacje zaznaczać. Z pomocą przychodzą nam zakładki. Polecamy zakładki indeksujące DONAU, które wyróżniają się na tle dokumentów swoimi neonowymi kolorami. Są to zakładki wielorazowe z możliwością zapisu, sprawdzą się więc doskonale przy dużej ilości kategorii, na które dzielimy nasze dokumenty.



Ciekawym rozwiązaniem są również zakładki inFO flags z podajnikiem. Dostępne w zestawie z czterema kolorami lub pojedynczo w sześciu kolorach - zielonym, czerwonym, niebieskim, żółtym, pomarańczowym i różowym.

Dla części ludzi małe karteczki z notatkami mogłyby nie istnieć. Jednak dla pozostałych jest to nieodłączony element codzienności, a w szczególności pracy w biurze. Oczywiście notatki można częściowo zdigitalizować, jednak nic nie przypomina o ważnej sprawie tak bardzo, jak karteczka naklejona na monitorze. Przychodzimy do pracy i od razu mamy przypomnienie tego, co ważnego mamy do wykonania. Jeżeli podzielasz nas entuzjazm do tworzenia list zadań i notatek, to z pewnością zainteresuje cię kategoria karteczki samoprzylepne w naszym sklepie. Znajdziesz tam duży wybór karteczek samoprzylepnych w różnych kolorach i rozmiarach.

Notatki można również wieszać w jednym miejscu w biurze. W naszej ofercie znajdziecie tablicę korkową, która świetnie się do tego nada. Możecie od razu zaopatrzyć się w kolorowe pinezki do tablic korkowych. Takie rozwiązanie pozwoli na trzymanie ważnych informacji i instrukcji w jednym miejscu i zawsze na widoku.

Do organizacji twoich dokumentów z pewnością przydadzą ci się również takie akcesoria jak dziurkacz czy zszywacz. Dobrym rozwiązaniem jest zakup całego zestawu akcesoriów biurowych KANGARO 5w1. Zestaw ten zawiera zszywasz, dziurkacz, rozszywacz, zszywki oraz podajnik do taśmy klejącej. Dla większej ilości dokumentów polecamy dziurkacz SAX518, który pomieści na raz aż 40 kartek, z gwarancją na 10 lat. Z tej samej firmy mamy również w swojej ofercie zszywacz do dużej ilości dokumentów. Model SAX140 zszyje na raz do 45 kartek.
Oczywiście nieodłącznym elementem tych akcesoriów są zszywki, które zawsze warto mieć pod ręką. Zapewniamy szeroki wybór zszywek w kolorze miedzianym i srebrnym. Wybierz zszywki pasujące do twojego modelu zszywacza. Zwróć uwagę na ilość kartek, które mogą spiąć za jednym razem. Polecamy opakowanie 1000 sztuk zszywek 24/6, dzięki którym złączysz ze sobą nawet 30 kartek.

Przez twoje ręce dziennie przewijają się setki stron dokumentów? Wychodzimy naprzeciw z ciekawą radą. Przydatnym gadżetem może okazać się zwilżacz glicerynowy DONAU z atestem PZH. To zwilżacz o zapachu miętowym, który nie zawiera niebezpiecznych składników. Ułatwia wertowanie i liczenie papierowych kartek, co znacznie usprawnia pracę w biurze.

Warto pomyśleć również o zabezpieczeniu swoich gotowych projektów. Bindowanie jest dobrym sposobem na połączenie dużej ilości luźnych kartek. Stanowi to elegancką i trwałą oprawę dla gotowych projektów. W naszym sklepie możesz zaopatrzyć się w kompletny zestaw do bindowania. Posiadamy bindownicę grzbietową Q-CONNECT, w której można zbindować za jednym razem do 150 arkuszy. Jest to wielofunkcyjna bindownica grzbietowa, oferująca regulowanie uchylenia grzbietów i głębokość ich dziurkowania. Wyposażona została w magazynek do opróżniania ścinek, co bardzo ułatwia sprzątanie po wykonanej pracy. Poza bindownicą w naszym sklepie znajdziecie również grzbiety do bindowania w różnych kolorach oraz okładki.
Oczywiście można skorzystać ze spięcia większej ilości dokumentów listwą zaciskową. Jest to rozwiązanie równie dobre, lecz mniej trwałe. Umożliwia jednak rozczepienie złączonego pliku dokumentów i ponowne ich złączenie. 

Do zabezpieczenia jednej kartki idealnie sprawdzi się laminator. Certyfikaty, dyplomy czy zdjęcia przedłużą swoje życie i bedą odporne na złe warunki przechowywania czy nieumyślne zalanie ich wodą. Możecie zakupić u nas laminator Q-CONNECT na dokumenty formatu A4 oraz laminator mieszczący dokumenty formatu A3.

Zadbaj więc o trwałość twoich dokumentów i skorzystaj z naszej szerokiej oferty akcesoriów, które podniosą jakość twojej pracy.

Przechowywanie


Faktury, rachunki, umowy… Każde z nich powinno znaleźć swoje osobne miejsce. Warto tak organizować przestrzeń biurową, aby łatwo się w niej odnaleźć. Porządek i segregacja dokumentów to podstawa sprawnie działającej firmy. Wspomnieliśmy już o bindowaniu dokumentów, które świetnie sprawdzi się przy prezentacji projektów klientom. 

W naszej ofercie znajdziecie również skoroszyty i segregatory. To znakomite rozwiązania do segregacji umów, faktur, rachunków. Segregator Officer Products w kolorze czarnym to świetna i uniwersalna propozycja dla waszego biura. Oczywiście znajdziecie u nas segregatory w różnych kolorach, które pozwolą na szybką identyfikacje trzymanych w nich dokumentów lub dopasowanie kolorystyczne do firmowej palety kolorów. Segregatory warto zaopatrzyć w koszulki na dokumenty. Polecamy nasze koszulki groszkowe, które wykonane są z ekologicznej  folii propylenowej. Dobrym wyborem są również przekładki do segregatorów. Ciekawym rozwiązaniem są przekładki DONAU w kilku kolorach z dodatkową numeracją na brzegach. Ułatwiają one segregację w obrębie jednego segregatora.

Dla mniejszej ilości dokumentów świetnie sprawdzają się skoroszyty. Tutaj również gama kolorystyczna jest bardzo szeroka i tylko od nas zależy na jaki kolor się zdecydujemy. 

karton archiwizacyjnyA co ze starymi dokumentami, które nadal muszą być u nas w biurze? Czasami ciężko pomieścić wszystkie dokumenty w jednym miejscu. Z pomocą przychodzą nam pudełka archiwizacyjne. Schludne pudełko, które pomieści segregatory, jak i oczywiście pojedyncze dokumenty. Można do nich spakować również artykuły biurowe lub przykładowo kable. Wszystko, co nie musi być na widoku. Świetnie sprawdzi się do takich celów karton archiwizacyjny w kolorze białym. 

Wysyłka 


Odwiedzasz pocztę kilka razy w tygodniu? Korespondencja listowna nadal stanowi nieodłączny element prowadzenia firmy. Niezależnie czy przesyłasz standardowe listy czy większe przysyłki, to u nas znajdziesz odpowiednie wyposażenie do twojego biura. 

Do przesyłania zaproszeń, voucherów i kartek świątecznych dobrze sprawdzą się eleganckie koperty. Biała, ozdobna koperta z papieru o gramaturze 120 daje efekt solidnej, mocnej koperty. Jej klasyczny krój podkreśli wyjątkowy charakter zawartości. 

Koperty bąbelkowe to znakomite zabezpieczenie w transporcie wszelkiego rodzaju produktów.  Sprawdzą się przy wysyłaniu elektroniki, akcesoriów telefonicznych i komputerowych, wyrobów ceramicznych i wielu innych produktach. Ekologiczną alternatywą dla kopert bąbelkowych są koperty papierowe VP z wypełnieniem makulaturowym. Wykonane są w 100% z papieru, dostępne w 9 standardowych rozmiarach. Posiadają pasek samoprzylepny, który ułatwia szybkie przygotowanie towaru do wysyłki. 

Do większych przesyłek takich jak katalogi produktowe, książki, albumy i duże paczki dokumentów przygotowaliśmy w naszej ofercie koperty double bag X-DS-EXTREME. To pakowne koperty wykonane z podwójnej warstwy papieru offsetowego z międzywarstwowym usztywnieniem frontu, denka oraz tyłu koperty. 

Jeżeli twoja firma zajmuje się wysyłaniem paczek, to dobrym pomysłem byłoby zaopatrzenie się w tak zwane stickery. Są to bezbarwne naklejki, które stosuję się jako plomby. Zakleja się nimi paczki. Jednocześnie zabezpieczają one przesyłki przed niezamierzonym otwarciem. Klient na pewność, że trafiła do niego nieotwierana wcześniej przesyłka. Stickery są dostępne w różnych rozmiarach. Można również zdecydować się na wersję z perforacją pośrodku, która ułatwia otwarcie opakowania bez konieczności zrywania plomby. 

Utrzymaj czystość w swoim biurze


ręczniki papierowePorządek i czystość w biurze to podstawa do przyjemnej atmosfery w pracy. Zadbaj o utrzymanie porządku, aby pracować w komfortowych warunkach. Aktualnie żadne biuro nie obejdzie się bez sprzętów komputerowych, które używane są codziennie. Warto więc zadbać o ich stan. Możesz zaopatrzyć się w specjalne ściereczki do czyszczenia monitorów Apli. Prezentowany przez nas produkt jest bardzo wydajny, ponieważ zawiera aż 100 ściereczek w tubie. Ściereczki nie zawierają alkoholu, dzięki czemu nadają się do każdego rodzaju monitorów. Tworzą antystatyczną powłokę, dzięki której na dłużej zapanuje czystość na waszych ekranach. Sprężone powietrze to  również niezbędny produkt przy posiadaniu sprzętu komputerowego. Sprężone powietrze niepalne PRF o pojemności 220 ml doskonale sprawdzi się nie tylko przy utrzymaniu w czystości komputerów. Jest to aerozol do bezdotykowego czyszczenia również takich sprzętów jak urządzenia elektryczne, sprzęt RTV, urządzenia biurowe, sprzęt fotograficzny i wiele innych. 

Co poza sprzętem, na którym pracujemy? Przecież codziennie używamy również biurka, krzesła i i innych mebli w biurze. Warto mieć pod ręką uniwersalne chusteczki do dezynfekcji, aby zadbać o szybkie i pewne odkażenie dotykanych powierzchni. Chusteczki do czyszczenia powierzchni DESIwipes to tuba zawierająca 100 chusteczek bez alkoholu. Sprawdzą się do czyszczenia i dezynfekcji blatów, mebli, klamek, uchwytów czy poręczy. To wygodny sposób, aby szybko posprzątać nasze biuro.

W kategorii artykuły higieniczne znajdziecie również ręczniki papierowe, ręczniki papierowe do dystrybutorów, papier toaletowy i serwetki. Są to produkty codziennego użytku, których zdecydowanie nie powinno zabraknąć w żadnym biurze. 


Sprawdź ofertę naszego sklepu i zaopatrz się w niezbędne akcesoria do swojego biura! W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numerem telefonu 228531689, mailowego na [email protected] lub przez formularz na naszej stronie internetowej. Życzymy udanych zakupów!

Niezbędnik biurowy - akcesoria dla twojego biura
Wyślij emailem
  • Gdzie kupić niezbędne akcesoria biurowe?

    Odpowiednie wyposażenie swojej przestrzeni biurowej jest podstawą. Najczęstszym wyborem jest oczywiście sklep stacjonarny, w którym możemy organoleptycznie sprawdzić praktycznie każdy element wyposażenia biurowego. Jednak w dzisiejszych czasach w szczególności jeśli mamy ograniczoną ilość czasu, często decydujemy się na zakup akcesoriów biurowych przez internet.

    Wszelkie niezbędne akcesoria biurowe możemy znaleźć na stronie internetowej neopak.pl w odpowiednim dziale. Akcesoria biurowe dostępne w naszym sklepie to tylko sprawdzone i bezpieczne produkty wiodących producentów.
  • W czym przechowywać dokumenty w biurze?

    Przechowywanie dokumentów to niezwykle istotna czynność praktycznie w każdej firmie. Jednak tyczy się to również życia codziennego. Nie mniej jednak jeśli chodzi o dokumenty biurowe, do ich przechowywania najczęściej wykorzystuje się segregatory. Dodatkowo przy zakupie segregatorów warto zaopatrzyć się w specjalne koszulki oraz przekładki do segregatorów.

    Segregatory na dokumenty to jeden z wielu elementów wyposażenia biura. Akcesoria biurowe możemy znaleźć w sklepie internetowym naszej firmy na stronie neopak.pl.

Dodaj swój komentarz

Zapisz się do naszego Newslettera

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w naszym sklepie