Często zadawane pytania na temat:
- Realizacja zamówienia
W jaki sposób mogę złożyć zamówienie ?
Zamówienie można złożyć w następujący sposób:
- drogą mailową
- drogą telefoniczną
- online, na stronach neopak.pl oraz opako.com.pl
- stacjonarnie, w siedzibie firmy Neopak.
Nasz sklep znajduje się przy Alei Katowickiej 60 w Wolicy k. Nadarzyna (obok Warsaw Expo).
W dni powszednie zapraszamy w godzinach 8-16.Jak mogę złożyć zamówienie drogą on-line ?
1. Znajdź towar
Znajdź interesujacy Cię towar na jednej z naszych stron: neopak.pl oraz opako.com.pl
Skorzystaj z naszej wyszukiwarki, żeby znaleźć interesujący Cię towar
2. Zapoznaj się z towarem
Przeczytaj specyfikację towaru i zapoznaj się z jego parametrami. Sprawdź informacje o sposobach dostawy oraz o dostępności. Jeśli masz pytania, zadzwoń do nas lub napisz na czacie.
3. Zakupy
Dodaj towar do koszyka, podaj ilość, wybierz sposób dostawy i sposób płatności, następnie podaj swoje dane oraz dane do wysyłki i zapłać.
4. Zapłać za zakupy
Możesz dokonać zapłaty przy pomocy opcji Przelewy24. Jeżeli jednak nie znalazłeś swojego banku, możesz wybrać opcję płatności przelewem tradycyjnym – Wplata na konto lub za pobraniem – płatność przy odbiorze.
5. Potwierdzenie
Na podany przez Ciebie adres mailowy otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia.Jak złożyć zamówienie przez telefon?
Zamówienie drogą telefoniczną można złożyć dzwoniąc na naszą Infolinię pod wybrany numer 22 853 16 89, 22 353 33 88 lub 22 331 18 44 w godzinach 8.00-16.00 od pon. do pt. Po włączeniu się komunikatów głosowych, należy wybrać tonowo odpowiednio 1, następnie ponownie 1 i oczekiwać na połączenie z konsultantem.
Można także dokonać zakupu kontaktując się bezpośrednio z naszymi Specjalistami ds. Sprzedaży pod numerami telefonów dostępnymi na stronie neopak.pl i opako.com.pl, zakładka kontakt.Jak dokonać modyfikacji zamówienia?
Jeżeli złożyłeś już zamówienie ale chcesz dokonać w nim zmiany, skontaktuj się z nami za pomocą Infolinii lub kontaktując się ze Specjalistą ds. Sprzedaży. Telefony znajdziesz na naszych stronach neopak.pl oraz opako.com.pl.
Można też skorzystać z adresu mailowego [email protected].Statusy zamówień
Informację na temat statusu zamówienia otrzymasz droga mailową po finalizacji transakcji płatniczej. Dodatkowo będziesz otrzymywać powiadomienia o statusie przesyłki od Kuriera GLS – w przypadku wybrania tej opcji. W przypadku wybrania opcji Dowóz Neopak, nasz Kierowca wyśle Ci smsa z informacją o statusie Twojego Dowozu. Jak mogę sprawdzić status zamówienia ?
W przypadku zamówienia złożonego przez sklep neopak lub opako otrzymasz od nas maile z informacjami o m.in.: potwierdzeniu złożenia zamówienia, potwierdzeniu otrzymania płatności oraz o wysłaniu przesyłki.
Status zamówienia on-line można sprawdzić również po zalogowaniu się na swoje konto w sklepie (warunek to zamówienie złożone po zalogowaniu do konta)
W przypadku zamówień mailowych oraz złożonych drogą telefoniczną, status zamówienia możesz sprawdzić dzwoniąc na naszą infolinię pod telefonem 22 853 16 89 lub 22 353 33 88 w dni robocze w godzinach 8.00-16.00.
Dodatkowo będziesz otrzymywać powiadomienia o statusie przesyłki od Kuriera GLS – w przypadku wybrania tej opcji. W przypadku wybrania opcji Dowóz Neopak, nasz Kierowca wyśle Ci smsa z informacją o statusie Twojego Dowozu.Co to jest taśma z papieru kraftowego?
Taśma papierowa wyprodukowana z papieru kraftowego ma gładką lub prążkowaną strukturę. Może występować w kilku odcieniach, w tym beżowym, szarym i najrzadszym białym. Papier typu Kraft jest szeroko wykorzystywany w przemyśle opakowaniowym, między innymi do produkcji taśmy do pakowania. To bardzo praktyczne i ekologiczne zabezpieczenie każdej paczki przeznaczonej do transportu. W naszym sklepie internetowym oferujemy wysokiej jakości taśmy pakowe z papieru kraftowego w różnych rozmiarach i w atrakcyjnych cenach. Jaki jest najlepszy producent opakowań na rynku?
Na polskim rynku bez problemu można kupić opakowania z tektury, a także wszelkie materiały niezbędne do przygotowania paczki do wysyłki i transportu. Będąc na etapie zakupów warto zwrócić uwagę na to, czy jaka jest jakość pudełek i potrzebnych akcesoriów. Jeśli szukasz produktów wysokiej klasy, koniecznie zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego lub stacjonarnego NEOPAK. Znajdziesz tutaj pudełka fasonowe, klapowe, sztancowane, taśmy pakowe, woreczki foliowe, folie stretch, folię bąbelkową i wiele innych materiałów opakowaniowych w atrakcyjnych cenach.
Czy Neopak realizuje dostawy do Nadarzyna i okolic?
- Odbiory osobiste
Kiedy i gdzie można można dokonać odbioru osobistego zamówienia ?
Odbioru osobistego można dokonać w każdej chwili w godzinach pracy sklepu stacjonarnego.
Nasz sklep znajduje się w kompleksie Panattoni Park Nadarzyn:
Aleja Katowicka 60, 05-830 Wolica (obok Warsaw Expo).
Zapraszamy w dni powszednie w godzinach 8-16.Kiedy moje zamówienie z odbiorem osobistym będzie gotowe do odbioru?
Zamówienia odbierane osobiście są kompletowane w momencie pojawienia się Klienta po odbiór.
- Zamówienia personalizowane
- Płatności
Jakie są dostępne metody płatności?
Dostępne metody płatności to: - Przelewy24 (Szybkie płatności bankowe - Mbank - Inteligo - ING - PKO - Pekao - Alior - BZ WBK - Deutsche Bank - IDEA - Millenium - C.Agricole - BPH - Citi - Raiffeisen - Volkswagen - BNP Paribas - BOŚ - Płatności kartą płatniczą i kredytową - PAYPAL - IKO - BLIK - TMobile)
- Wpłata na konto - przelew tradycyjny
- Płatność przy odbiorze
- Zwroty i wymiany
Warunki
Regulamin Zwrotu towarów zakupionych w sklepach Neopak i Opako
I. Postanowienia ogólne:
1. Towary zakupione w sklepach Neopak i Opako mogą być zwracane w terminie 30 dni od daty zakupu widniejącej na dokumencie zakupu – faktura lub paragon, z zastrzeżeniem warunków określonych w niniejszym regulaminie.
2. Podstawą dokonania zwrotu towaru jest oryginał dowodu zakupu, czyli oryginał paragonu kasowego lub faktury VAT.
3. Zwrotowi podlegają towary w stanie z momentu wydania lub ich Klientowi. Towary rozpakowane, towary bez oryginalnego opakowania mogą być zwracane jedynie w przypadku, kiedy nie noszą śladów użytkowania.
Koszt transportu wymienianego towaru ponosi Klient.
4. Zwrotowi nie podlegają:
- produkty wykonane na indywidualne zamówienie, z indywidulanym nadrukiem lub pod wymiar
5. Ostateczną decyzję o przyjęciu zwrotu towaru podejmuje pracownik Działu Obsługi Klienta.
II. Warunki rozliczenia finansowego zwracanych towarów:
1. Zwrot środków za zwracany towar jest dokonywany w takiej samej formie płatności, jaką uregulowany był zakup towaru. Przy płatności gotówką możliwy jest zwrot gotówki zgodnie z wyborem Klienta. Przy płatności kartą płatniczą, kredytową lub debetową, zwrot należności następuje na tę samą kartę, zgodnie z wyborem Klienta. Zwrotu należności na kartę płatniczą, kredytową lub debetową można dokonać jedynie właścicielowi karty. W przypadku płatności przelewem, zwrot należności następuje na konto, z którego dokonano przelewu.
III. Postanowienia końcowe:
Treść niniejszego Regulaminu jest dostępna na stronie internetowych neopak.pl oraz opako.com.pl
Zmiana warunków Regulaminu pozostanie bez wpływu na prawa i obowiązki Klienta nabyte przed wejściem w życie zmian Regulaminu.
Zasady opisane w niniejszym Regulaminie nie stoją na przeszkodzie dochodzeniu przez Konsumenta roszczeń na podstawie
(a) Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, z tytułu rękojmi za wady rzeczy sprzedanej – w przypadku towarów
zakupionych od dnia 25 grudnia 2014 r, (b) Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej
oraz o zmianie Kodeksu cywilnego, z tytułu niezgodności towaru z umową – w przypadku towarów zakupionych przed dniem
25 grudnia 2014 r. (c) gwarancji – w zakresie towarów objętych gwarancją jakości. Podstawą do ewentualnych reklamacji towaru, na podstawie wyżej wskazanych ustaw, jest dowód zakupu Towaru. Podstawą reklamacji towaru na podstawie gwarancji jest paragon kasowy lub faktura VAT
- Koszt dostawy
Jaki jest koszt przesyłki paletowej?
Koszt przesyłki paletowej kształtuje się następująco:
Paleta o wymiarach 80 x 120 cm i transport do 300 km – 120 zł
Paleta o wymiarach 100 x 120 cm i transport pow. 300 km – 150 zł
Palea za pobraniem: + 25 zł do podstawowego kosztu wysCzy i jak mogę wyliczyć koszt dostawy ?
Koszt dostawy jest zróżnicowany w zależności od wartości zamówionego towarów, jego typu oraz miejsca doręczenia.
Każdorazowo mogą go Państwo sprawdzić na naszch stronach. Informacja o koszcie dostawy znajduję się przy każdym produkcie, z prawej jego strony.
Jaki jest koszt dostawy?
KOSZTY DOSTAW
Dbamy o to, by oferowane przez nas produkty były dostępne zawsze w najlepszej dla klienta cenie. Dotyczy to także precyzyjnie wyliczonych kosztów dostawy.
Nabyte u nas towary wysyłamy do Państwa za pośrednictwem firm kurierskich:
GLS, DHL, DPD, Poczta Polska, Geis (dla przysyłek paletowych).
Istnieje również możliwość złożenia zamówienia z opcją dostawy Transport własny Neopak (tylko Warszawa i okolice)
Obsługujemy także Paczkomaty InPost (tylko przesyłki Allegro Smart dla wybranego asortymentu)
Zakupiony Towar można również Odebrać Osobiście.
Wszystkie podane niżej koszty wysyłki są cenami brutto.
Przesyłki kurierskie
Paczki kurierskie o standardowych gabarytach i wadze są wysyłane kurierem GLS:
paczka do 2 kg i obwód plus najdłuższy bok do 300 cm – 15 zł
paczka 2 – 30 kg i obwód plus najdłuższy bok do 300 cm – 19 zł
przesyłka za pobraniem: +7 zł do podstawowego kosztu wysyłki
W przypadku przekroczenia ww. maksymalnych dopuszczalnych gabarytów paczki lub jej wagi, przesyłki gabarytowe obsługiwane są przez firmę DHL:
waga powyżej 30 kg i suma trzech boków do 220 cm – 50 zł
waga powyżej 30 kg i suma trzech boków wyższa niż 220 cm – 115 zł
przesyłka za pobraniem: +7 zł do podstawowego kosztu wysyłki
Wysyłka towaru kurierem następuje zazwyczaj w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia.
Informacja ta, nie jest jednak integralną częścią oferty handlowej i może podlegać czasowym ograniczeniom - w weekendy i święta oraz w okresach zwiększonej ilości zleceń.
Przesyłki paletowe
paleta 120x80 cm – 120 zł
paleta 120x100 cm – 150 zł
Paleta za pobraniem: + 25 zł do podstawowego kosztu wysyłki
W przypadku niestandardowych wymiarów palet, koszt wysyłki jest obliczany jako wielokrotność podstawowych miejsc paletowych (120x80).
W celu uzgodnienia indywidualnych kosztów dostawy zapraszamy do kontaktu z naszymi doradcami.
Wysyłka towaru na paletach następuje w ciągu 24 godzin od momentu zamówienia. Gwarantowany przez Spedytora czas trwania dostawy to 48 godzin, przy czym 90% przesyłek jest dostarczana w czasie o połowę krótszym.
Dostawa transportem NEOPAK
Na terenie Warszawy – 29 zł (gratis dla zamówień o wartości powyżej 500 zł brutto)
W okolicach Warszawy (miejscowości o kodzie pocztowym rozpoczynającym się od 05) – 49 zł (gratis dla zamówień o wartości powyżej 1000 zł brutto)
Do transportu realizowanego własną flotą (dostawy większych zamówień w Warszawie i okolicach) jest mozliwość wyboru opcji dodatkowo płatnych:
wniesienie na parter - gratis,
wniesienie na piętro z windą - 19 zł,
wniesienie po schodach (brak windy) - 39 zł,
Przedział godzinowy dostawy (przedpołudnie lub popołudnie) - 59 zł.
Przy dostawach realizowanych bez opcji wniesienia towar dostarczany jest pod budynek wskazany w adresie dostawy.
Dostawy własnym transportem realizujemy w ciągu 2 dni roboczych, często już
następnego dnia po przyjęciu zamówienia.
Informacja ta, nie jest jednak integralną częścią oferty handlowej i może podlegać czasowym ograniczeniom - zwłaszcza w okresach zwiększonej ilości zleceń lub z uwagi na chwilowe wyłączenie z ruchu jednego ze środków transportu.
Dostawa gratis:
na terenie Warszawy – dla zamówień powyżej 500 zł brutto
okolice Warszawy – dla zamówień powyżej 1000 zł brutto
na terenie Polski – dla zamówień powyżej 4500 zł brutto*
*) Jeśli całe zamówienie mieści się na jednej palecie. W pozostałych przypadkach koszt ustalany indywidualnie.
Odbiór osobisty
Klienci mogą także osobiście odebrać zamówiony towar w siedzibie naszej firmy przy Alei Katowickiej 60 w Wolicy k. Nadarzyna.
Odbioru osobistego można dokonać w każdej chwili w godzinach pracy sklepu stacjonarnego, a więc w godz. 8-16 w dni robocze.
Nie ma konieczności oczekiwania na potwierdzenie możliwości odbioru.
Zamówienia z odbiorem osobistym są kompletowane w momencie pojawienia się Klienta po odbiór.
W przypadku zamówień przedpłaconych towary z zamówienia są rezerwowane na okres
14 dni. W przypadku wyboru płatności przy odbiorze, rezerwacja jest ważna przez 3 dni. Po upływie tego czasu nieodebrane zamówienie jest anulowane.
Nie pobieramy dodatkowych opłat za opakowanie i przygotowanie towaru do odbioru własnego lub wysyłki.
Wszystkie podane kwoty są cenami brutto.
Wysyłki zagraniczne
W celu wyceny kosztów wysyłki zagranicznej prosimy o kontakt z naszym biurem:
Przejdź do formularza kontaktowego na stronie neopak.pl lub opako.com.pl
- Konto
W jaki sposób założyć konto?
- Konto można założyć na stronach neopak.pl i opako.com.pl klikając w prawym górnym rogu w postać ludzika
- Następnie należy wybrać opcje załóż konto
- Dalej należy podać adres mailowy oraz ustawić hasło i powtórnie je wpisać, a następnie zaznaczyć zgodę na przetwarzanie danych osobowych
- Klikamy załóż konto
- Pojawi się informacja o załażeniu konta i wysłaniu linku aktywującego na podany adres mailowy
- Należy zalogować się na swoja pocztę i kliknąć w link aktywacyjny.
- To wszystko. Twoje konto jest już aktywne !
Czy do złożenia zamówienia jest wymagane posiadanie konta?
Żeby złożyć zamówienie, nie musisz zakładać konta. Powinieneś jednak wiedzieć o korzyściach jak daje posiadanie konta.
Zarejestruj się i korzystaj z dostępu do:- Historii swoich zamówień
- Szybszych zakupów w sklepie
- Możliwości zapamiętywania koszyków
- Kontakt
Godziny otwarcia firmy Neopak
Jesteśmy otwarci w dni robocze w godzinach 8-16. Siedziba firmy Neopak
Siedziba firmy znajduje się przy Alei Katowickiej 60 w Wolicy k. Nadarzyna. Jak dojechać do Neopaku?
DOJAZD SAMOCHODEM
Zjazd z Trasy Katowickiej na Targi / Expo, a następnie naprzeciw hal targowych pierwsza boczna ulica w prawo i ponownie w prawo - powrót w kierunku trasy i wjazd na teren Panattoni Park Nadarzyn przez szlaban po lewej.Jak można się z Wami skontaktować ?
Zachęcamy do kontaktu pod numerami Infoliini 22 853 16 89 lub 22 353 33 88 w godzinach 8.00-16.00 od pon do pt oraz pod adresem mailowym [email protected]
W sprawie złożenia zamówienia można również kontaktować się bezpośrednio z naszym Działem Handlowym. Numery komórkowe do naszych Specjalistów są dostępne na naszych stronach neopak.pl lub opako.com.pl, zakładka Kontakt.
- Reklamacje
Jak mogę złożyć reklamację?
Reklamację można złożyć na kilka sposobów:
1. Za pomocą formularza on-line dostępnego na stronie https://neopak.pl/reklamacja
2. Kontaktując się z Działem Reklamacji pod numerem tel: 22 853 16 89 lub 22 353 33 88 i wybierając tonowo 3.
3. Mejlowo na adres [email protected]Warunki
Reklamacje
1. Wszelkie reklamacje dotyczące towarów zakupionych w naszym sklepie należy składać poprzez formularz reklamacyjny dostępny na stronie https://neopak.pl/reklamacja lub kontaktując się z naszą infolinią pod numerami telefonu tel: +48 22 853 16 89, tel: +48 22 353 33 88, tel: +48 22 331 18 44.
Zapytania związane z przebiegiem realizacji Państwa zamówienia należy składać za pośrednictwem telefonicznie tel: +48 22 853 16 89, tel. +48 22 353 33 88 lub +48 22 331 18 44 lub drogą elektroniczną (poprzez formularz kontaktowy).
2. W niektórych przypadkach możemy poprosić Państwa o przesłanie nam zdjęć produktów podlegających reklamacji.
3. Państwa reklamacja zostanie przez nas rozpatrzona w terminie 14 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego. O ewentualnych brakach w zgłoszeniu reklamacyjnym powiadomieni zostaną Państwo przez nas niezwłoczne. Wraz z takim zawiadomieniem przesłana zostanie Państwu informacja, w jaki sposób należy uzupełnić braki w zgłoszeniu reklamacyjnym.
4. Informujemy jednocześnie, iż przysługuje Państwu możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń zgodnie z procedurą Internetowego Rozstrzygania Sporów opracowaną przez Komisję Europejską dostępną na stronie internetowej: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show.
Elementy, które są niezbędne do rozpatrzenia reklamacji partnerowi serwisowemu to:
• dowód zakupu (paragon lub faktura)
• dane osobowe: imię i nazwisko/nazwa firmy, numer telefonu i adres mailowy do kontaktu lub nazwa firmy
• dokładny opis wady / usterki towaru.
Do zgłoszenia reklamacyjnego warto dołączyć również zdjęcia lub film pokazujące zaistniałe nieprawidłowości.
Pozwoli to przyspieszyć rozpatrzenie reklamacji.
5. Rozpatrzenie i decyzja
W niektórych przypadkach, zgłoszenie reklamacyjne może zostać przez nas odrzucone. W takiej sytuacji otrzymasz mailem informację z uzasadnieniem takiej decyzji.
Jeśli zgłaszasz odwołanie od naszej decyzji, pamiętaj, że w tym przypadku termin 14 dni nie obowiązuje – do odwołania ustosunkujemy się tak szybko, jak będzie to możliwe.
6. Rozwiązanie
Po otrzymaniu pozytywnej decyzji w sprawie swojej reklamacji, dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej zrealizować jej rozwiązanie. Może to być ponowne zrealizowanie usługi, wykonanie poprawek czy obniżenie jej ceny. W pierwszej kolejności zaproponujemy rozwiązanie wskazane w zgłoszeniu. W sytuacji, gdy będzie to niemożliwe, możemy także zaoferować alternatywne rozwiązanie. Po zakończeniu wszystkich czynności związanych z rozwiązaniem reklamacji, zostanie ona zamknięta.
- Inne
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?
Zadzwoń lub napisz - pomożemy
+48 22 853 16 89
+48 22 353 33 88
(pn.-pt. 8:00 -16:00)
[email protected]
- Wysyłka
Otrzymałam/em informację od GLS, że moja przesyłka została anulowana. Czy to oznacza, że nie wyślecie Państwo mojego zamówienia?
Zamówienie jest kompletowane i przygotowywane do wysyłki.
Podczas kompletowania na magazynie okazało się, że musieliśmy zmienić ilość paczek, w które jest pakowane zamówienie. Dlatego anulowany został wcześniej wygenerowany list przewozowy. Poza zmianą listów przewozowych nie ma to większego wpływu na realizację zamówienia. System kurierski wysyła te powiadomienia automatycznie, stąd taka, nieco myląca, informacja. Wysyłka zostanie zrealizowana zgodnie z planem.Jakie są formy dostawy zamówienia?
Zamówione produkty wysyłamy kurierami GLS, DPD, Inpost. Istnieje także możliwość złożenia zamówienia z dowozem własnym flotą Neopak (Warszawa i okolice). Przesyłki paletowe dosatrczamy za pomocą spedytora Geis lub Poczty Polskiej. Dlaczego warto wybierać opakowania biodegradowalne?
Opakowania biodegradowalne dostępne w ofercie naszego sklepu internetowego są wytwarzane z organicznych surowców, typu celuloza, skrobia kukurydziana czy rośliny egzotyczne. Stosując opakowania tego typu, nie zaburzamy naturalnych procesów eliminacji odpadów, a tym samym efektywnie chronimy środowisko naturalne przed zalewem nowych, często trudnych do usunięcia, śmieci. Sprawdź asortyment NEOPAK i wybierz pudełko z kartonu, papier bąbelkowy lub sznurek sizalowy. Wspólnie dbajmy o naszą planetę! Zapraszamy.
- Produkty
- Kategorie
Gdzie kupię bardzo duży karton?
Gdzie mogę dostać karton?
Jakie są rozmiary kartonów?
Gdzie wyrzucić dużą ilość kartonów?
Gdzie kupić kartony w Szczecinie z szybką dostawą?
Czy Neopak oferuje opakowania dla sklepów internetowych w Szczecinie?
Jakie kartony przemysłowe znajdę w ofercie Neopak Szczecin?
Czy mogę kupić kartony w hurtowych ilościach w Szczecinie?
Skąd wziąć karton?
Skąd wziąć duży karton?
Gdzie można kupić pudełka kartonowe?
Gdzie wyrzucać karton?
Ile kosztuje big bag?
Ile kosztuje big bag na gruz?
Ile kosztuje worek na gruz?
Big bag gdzie kupić?
Ile litrów ma big bag?
Gdzie w Warszawie kupić opakowania kartonowe z szybką dostawą?
Czy hurtownia Neopak oferuje pudełka kartonowe dostępne od ręki?
Jakie rodzaje opakowań dostępne są w hurtowni opakowań Warszawa?
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście w Nadarzynie?
Jakie kartony dostępne są w hurtowni opakowań w Nadarzynie?
Jakie są zalety zakupów w hurtowni opakowań Neopak?
Jak dobrać odpowiedni karton do wysyłki paczki?
Jak zapakować paczkę, żeby była dobrze zabezpieczona?
Czym różni się karton klapowy od fasonowego?
Gdzie kupić kartony do przeprowadzki lub magazynowania?
Do czego najlepiej sprawdzą się pudełka z wkładką zabezpieczającą?
Czy potrzebuję dodatkowych wypełniaczy przy użyciu pudełek z wkładką?
Czy pudełka z wkładką są ekologiczne?
Jakie słoiki mieszczą się w pudełkach na miód?
Czy pudełka na miód nadają się na prezent?
Z czego wykonane są pudełka na słoiki z miodem?
Do jakich produktów najlepiej nadają się owijki Roll Box?
Czy owijki Roll Box są ekologiczne?
akie są dostępne rozmiary owijek RollBox w Neopak?
Czy pudełka Multimail wymagają dodatkowych wypełniaczy?
Czy pudełka Multimail są wystarczająco sztywne do wysyłki jedną książką?
Czy pudełka Multimail mają pasek klejący?
Jakie kalendarze mieszczą się w kartonach?
Czy kartony na kalendarze nadają się do wysyłki paczkomatem?
Czy opakowania na kalendarze są ekologiczne?
Jakie produkty można zapakować w kartony na ramki?
Czy kartony są gotowe do użycia?
Czy kartony na ramki nadają się na prezent?
Czy kartony na katalogi i foldery są odpowiednie do wysyłki kurierem?
Czy mogę zamówić kartony w niestandardowym rozmiarze?
Czy kartony są odpowiednie do wysyłki pojedynczych folderów i ulotek?
Czy pudełka na piwo są odpowiednie do transportu butelek?
Ile butelek zmieści się w jednym pudełku na piwo?
Czy pudełka na piwo nadają się na prezent?
Jak zapakować prezent bez papieru?
Jakie pudełko wybrać na prezent świąteczny?
Jakie opakowanie na prezent wybrać, żeby zrobić dobre wrażenie?
Jakie są dostępne rozmiary pudełek kartonowych?
Czy opakowania kartonowe są odpowiednie do wysyłki?
Jakie opakowania florystyczne są dostępne w Neopak?
Jak spakować kwiaty do wręczenia lub wysyłki?
Jakie pojemniki najlepiej nadają się do przechowywania książek?
Czy pojemniki na książki są odpowiednie do przeprowadzki?
Czy pojemniki na książki mogą być używane w bibliotece lub szkole?
Jakie pudełko wybrać do wysyłki książki?
Czy pudełka nadają się do wysyłki dokumentów lub katalogów?
Co to jest karton bigowany?
Do czego nadają się kartony bigowane?
Czy kartony bigowane można zamówić z nadrukiem?
Jakie kartony nadają się do kontaktu z żywnością?
Czy kartony spożywcze są jednorazowe, czy wielokrotnego użytku?
Do czego można wykorzystać kartony spożywcze?
Czy na poczcie można kupić karton na paczkę?
Gdzie kupić karton do InPost?
Gdzie kupić kartony do paczkomatu?
Jaki karton wejdzie do paczkomatu?
Gdzie kupić kartony InPost?
Gdzie kupić karton na paczkę?
Co to znaczy przekroczenie gabarytu InPost?
Jakie gabaryty są dostępne w paczkomatach InPost?
Jak nadać paczkę XS InPost?
Jakie są wymiary skrytki InPost gabarytu XS?
Co oznacza XS na etykiecie InPost?
Skąd można wziąć kartony?
Gdzie zdobyć duży karton?
Gdzie można kupić pudełko na paczkę?
Co to jest karton fasonowy?
Co jest klapowe albo fasonowe?
Do czego wykorzystać czerwone kartony ozdobne?
Czy kartony czerwone są dostępne w różnych rozmiarach?
Czy można zamówić czerwone pudełka hurtowo?
Do czego służą kartony z regulowaną wysokością?
Jak działa regulacja wysokości w kartonie?
Czy pudełka z regulowaną wysokością są wytrzymałe?
Jakie są główne zalety kartonów z regulowaną wysokością?
Co to znaczy przekroczenie gabarytu InPost?
Jak wybrać gabaryt w paczkomacie?
Ile cm ma najmniejsza skrytka w paczkomacie?
Jak nadać paczkę gabarytową InPost?
Co oznacza litera A na etykiecie InPost?
Co to znaczy przekroczenie gabarytu InPost?
Jak wybrać gabaryt w paczkomacie?
Ile cm ma najmniejsza skrytka w paczkomacie?
Jak nadać paczkę gabarytową InPost?
Co oznacza litera B na etykiecie InPost?
Co to znaczy przekroczenie gabarytu InPost?
Jak wybrać gabaryt w paczkomacie?
Jak nadać paczkę gabarytową InPost?
Co oznacza litera C na etykiecie InPost?
Gdzie kupić foliopaki stacjonarnie?
Gdzie kupić foliopaki kurierskie?
Gdzie kupić foliopaki na sztuki?
Worki kurierskie – gdzie kupić?
Woreczki strunowe małe – gdzie kupić?
Koperta kurierska – gdzie kupić?
Czy paczka gabarytu D zmieści się do paczkomatu InPost?
Jakie wymiary powinien mieć karton do paczki gabarytu D InPost?
Do czego służą kartony paletowe?
Jakie są wymiary kartonów paletowych?
Czy kartony paletowe nadają się do eksportu?
Gdzie kupić kartony do DPD Pickup?
Jakie są dopuszczalne wymiary paczki w DPD Pickup?
Czy kartony DPD są odpowiednie do e-commerce?
Jakie są wymiary kartonu DPD rozmiar S?
Czy można wysłać paczkę DPD rozmiar S z punktu Pickup?
Jakie produkty najlepiej nadają się do wysyłki w kartonie DPD rozmiar S?
Jakie są wymiary kartonu DPD M?
Czy paczka w kartonie M nadaje się do DPD Pickup?
Jakie produkty pakować do kartonu DPD M?
Jaki jest rozmiar paczki S w DHL?
Jakie wymiary paczek obowiązują w DHL?
Jaki jest maksymalny rozmiar paczki wysyłanej przez DHL?
Jakie są wymiary koperty DHL?
DHL – jak wysłać paczkę za granicę?
Czy w DHL można kupić karton?
Jakie są rozmiary pudełek DHL?
Czy DHL oferuje darmowe pudełka?
Jak zamówić opakowania DHL?
Czym najtaniej wysłać paczkę?
Jakie są wymiary kartonów DHL?
Jaki jest rozmiar paczki DHL M?
Jakie są dopuszczalne rozmiary opakowań dla DHL?
Gdzie kupić karton do wysyłki DHL?
DHL jak wysłać paczkę za granicę?
Jakie są wymiary kartonów DHL?
Czy paczka DHL musi być w kartonie?
Jak zamówić Foliopaki DHL?
Jak wysłać paczkę DHL?
DHL jak wysłać paczkę za granicę?
Jakie są wymiary kartonów DPD rozmiar L?
Czy paczki DPD rozmiar L można nadać w punkcie Pickup?
Jakie produkty najlepiej pakować w kartony DPD L?
Czy DPD pobiera dodatkowe opłaty za duże kartony?
Jakie inne rozmiary kartonów DPD są dostępne?
Jaki jest rozmiar paczki XL w DPD?
Jak nadać paczkę do skrytki DPD Pickup?
Jakie kartony wybrać do skrytki DPD XL?
Czy każdą paczkę można nadać do skrytki DPD Pickup?
Co to są kartony ORLEN Paczka
Jakie są dostępne rozmiary kartonów ORLEN?
Czy można wysyłać paczki ORLEN bez kartonu?
Czy kartony ORLEN nadają się do e-commerce?
Jakie wymiary ma skrytka ORLEN Mini?
Jak zapakować paczkę do skrytki ORLEN Mini?
Czy mogę wysyłać produkty e-commerce przez ORLEN Mini?
Jakie wymiary ma ORLEN Standard?
Co mogę zapakować w karton ORLEN Standard?
Czy ORLEN sprawdza rozmiar paczki przy nadaniu?
Czy mogę zamówić kartony do ORLEN Paczka hurtowo?
Jakie są maksymalne wymiary paczki ORLEN Rozmiar S?
Czy kartony z tej kategorii są zgodne z wymogami ORLEN Paczka?
Czy można wysyłać karton ORLEN S za pobraniem?
Jaki rodzaj kartonu najlepiej wybrać do ORLEN S?
Jaki rozmiar ma karton ORLEN Paczka M?
Co mogę wysłać w kartonie ORLEN rozmiar M?
Czy przekroczenie gabarytu M skutkuje dopłatą?
Czy można kupić kartony ORLEN M na sztuki?
Jakie są wymiary skrytki ORLEN Paczka Rozmiar L?
Czy paczka w rozmiarze L może przekroczyć 20 kg?
Czy mogę użyć własnego kartonu, jeśli spełnia wymiary?
Co mogę zapakować w karton Rozmiaru L?
Czy kartony Rozmiar L dostępne są na sztuki i w pakietach?
Jakie wymiary mają kartony Pocztex Automat?
Czy kartony nadają się do wysyłki międzynarodowej?
Czy mogę zamówić kartony z nadrukiem logo?
Dlaczego warto wybrać kartony Neopak do Pocztex Automat?
Jakie są wymiary skrytki Pocztex Rozmiar S?
Jakie produkty można wysyłać w kartonach Pocztex Rozmiar S?
Czy przesyłka Pocztex Rozmiar S może zostać odrzucona?
Czy karton Pocztex Rozmiar S musi być specjalnie oznaczony?
Gdzie kupić kartony dopasowane do skrytek Pocztex?
Jakie są wymiary skrytki Pocztex Rozmiar M?
Jakie produkty wysyłać w kartonie Pocztex Rozmiar M?
Co się stanie, gdy paczka przekroczy Rozmiar M?
Czy muszę specjalnie oznaczać karton M?
Gdzie kupić kartony do automatów Pocztex Rozmiar M?
Jakie są wymiary paczki Pocztex Rozmiar L?
Czy karton Pocztex L nadaje się do cięższych przesyłek?
Czy rozmiar L jest najdroższy w cenniku Pocztex?
Czy mogę nadać paczkę L w automacie Pocztex?
Gdzie kupić kartony dopasowane do Pocztex L?
Czy karton Pocztex XL mieści się do automatu paczkowego?
Jakie są maksymalne wymiary i waga paczki XL Pocztex?
Czy kartony Pocztex XL są zgodne z usługą kurierską?
Czy kartony XL nadają się do wysyłek firmowych?
Ile kosztuje nadanie paczki Pocztex XL?
Czy kartony Allegro One są obowiązkowe przy wysyłce?
Jakie są wymiary skrytek Allegro One?
Czy można używać tych kartonów w innych usługach niż Allegro?
Czy dostępne są kartony z paskiem klejącym?
Gdzie kupić kartony Allegro One?
Jakie są maksymalne wymiary kartonu Allegro One Box L?
Czy do Allegro One Box L można używać kartonów klapowych?
Dla jakich produktów sprawdzi się rozmiar L w Allegro One Box?
Czy karton do Allegro One Box L można wysłać kurierem?
Gdzie kupić kartony do Allegro One Box rozmiar L?
Jakie są wymiary kartonów do Allegro One Box Rozmiar M?
Czy mogę nadać paczkę z kartonem rozmiaru M w każdym automacie One Box?
Jakie produkty warto wysyłać w kartonach rozmiaru M?
Czy Allegro wymaga stosowania konkretnych kartonów?
Gdzie kupić kartony do Allegro One Box Rozmiar M?
Jakie wymiary ma karton Allegro One Box Rozmiar S?
Czy kartony Allegro One Box S nadają się do wysyłki kurierskiej?
Co można wysłać w kartonie Allegro S?
Czy kartony Allegro One Box S są ekologiczne?
Gdzie kupić kartony Allegro One Box Rozmiar S?
Jak zrobić torbę z papieru?
Jak zrobić torbę prezentową z papieru?
Jak zrobić torebkę z kartki A4?
Jak zrobić torebkę bez kleju?
Gdzie kupić torby papierowe, tanie i ekologiczne?
Jak zrobić torbę z papieru?
Jak zrobić torbę prezentową z papieru?
Jak zrobić torebkę z papieru bez kleju?
Jak zrobić torebkę z kartki A4?
Gdzie kupić torby papierowe, tanie i ekologiczne?
Co to jest karton?
Jak złożyć karton?
Jak złożyć karton bez taśmy?
Jak zmniejszyć karton?
Jak zmierzyć karton?
Gdzie kupić karton?
Co to jest karton?
Jak złożyć karton?
Jak złożyć karton fasonowy?
Jak złożyć karton bez taśmy?
Gdzie można kupić kartony?
Gdzie kupić duże kartony tekturowe?
Jak zmierzyć karton?
Jak skleić karton?
Skąd wziąć karton na paczkę InPost?
Gdzie kupić duży karton?
Skąd wziąć karton na paczkę?
Gdzie kupić kartony?
Skąd wziąć kartony?
Gdzie kupić karton do paczki?
Gdzie kupić pudełko na przesyłkę?
Gdzie kupić karton?
Jak złożyć karton?
Jak zmierzyć karton?
Skąd wziąć kartony do przeprowadzki?
Gdzie kupić kartony do przeprowadzki?
Skąd wziąć kartony?
Duży karton – gdzie kupić?
Gdzie można kupić kartony?
Archiwizacja dokumentów – jak to robić?
Co to jest archiwizacja dokumentów?
Jak segregować dokumenty?
Jak uporządkować dokumenty?
Gdzie kupić kartony do archiwizacji?
Gdzie kupić opakowanie na paczkę InPost?
Skąd wziąć karton do paczkomatu?
Czy w paczkomacie można kupić opakowania?
Gdzie mogę kupić pudełko do paczkomatu?
Skąd wziąć opakowanie InPost?
Co można włożyć do pudełka na prezent?
Gdzie można kupić pudełko na prezent?
Gdzie kupić pudełko prezentowe?
Gdzie kupić duże pudełko na prezent?
Gdzie kupić pudełka na prezenty?
Gdzie można kupić pudełko na prezent?
Jak zrobić opakowanie na prezent z papieru?
Jak zrobić opakowanie na prezent?
Ile kosztuje 100 kartonów?
Skąd wziąć duży karton?
Gdzie kupię bardzo duży karton?
Gdzie mogę kupić karton do przesyłki?
Gdzie kupić karton?
Jakie kartony nie wymagają taśmy?
Co to jest karton samoklejący?
Czy kartony z paskiem klejącym dobrze się trzymają?
Gdzie kupić kartony samoklejące?
Czy karton samoklejący jest drogi?
Jakie produkty można pakować w kartonach z kratownicą?
Czy kratownica jest wyjmowana?
Czy kratownice są dopasowane do konkretnych butelek?
Czy kratownice zabezpieczają produkty podczas transportu kurierskiego?
Czy można zamówić kartony z własną kratownicą?
Jakie są standardowe wymiary wazonów do transportu kwiatów?
Czy wazony transportowe nadają się do wielokrotnego użytku?
Czy wazony można sztaplować?
Czy wazony plastikowe są bezpieczne dla roślin?
Jakie są zastosowania kartonów 3-warstwowych?
Czy kartony 3-warstwowe nadają się do wysyłki kurierem?
Czy kartony 3-warstwowe są ekologiczne?
Gdzie kupić kartony 3-warstwowe w różnych rozmiarach?
Jak używać rękawa tekturowego typu plaster miodu?
Do czego najlepiej nadają się rękawy tekturowe?
Czy rękawy tekturowe chronią delikatne produkty?
Czy rękawy z tektury są ekologiczne?
Czy rękawy można łączyć z innymi opakowaniami?
Jakie zastosowanie mają kartony 5-warstwowe?
Czy kartony 5-warstwowe można używać wielokrotnie?
Czym różni się karton 5-warstwowy od 3-warstwowego?
Gdzie kupić kartony 5-warstwowe?