Często zadawane pytania na temat:

  • Realizacja zamówienia
    • W jaki sposób mogę złożyć zamówienie ?
      Zamówienie można złożyć w następujący sposób:
      - droga mailową 
      - droga telefoniczną
      - online na stronach neopak.pl oraz opako.com.pl
      - zakupy stacjonarne w siedzibie firmy Neopak
      Nasz sklep stacjonarny znajduje się przy ul. Leonidasa 51 w Warszawie (Włochy/Okęcie).
      W dni powszednie zapraszamy w godzinach 8-17, w soboty od 8-13.
       
  • Odbiory osobiste
    • Kiedy i gdzie można można dokonać odbioru osobistego zamówienia ?
      Odbioru osobistego można dokonać w każdej chwili w godzinach pracy sklepu stacjonarnego.
      Nasz sklep znajduje się przy ul. Leonidasa 51 w Warszawie (Włochy/Okęcie).
      W dni powszednie zapraszamy w godzinach 8-17, w soboty od 8 do 13.
    • Kiedy moje zamówienie z odbiorem osobistym będzie gotowe do odbioru?
      Zamówienia odbierane osobiście są kompletowane w momencie pojawienia się Klienta po odbiór.
  • Zamówienia personalizowane
    • Dostawa
      • Otrzymałam/em informację od GLS, że moja przesyłka została anulowana. Czy to oznacza, że nie wyślecie Państwo mojego zamówienia?
        Zamówienie jest kompletowane i przygotowywane do wysyłki. 
        Podczas kompletowania na magazynie okazało się, że musieliśmy zmienić ilość paczek, w które jest pakowane zamówienie. Dlatego anulowany został wcześniej wygenerowany list przewozowy. Poza zmianą listów przewozowych nie ma to większego wpływu na realizację zamówienia. System kurierski wysyła te powiadomienia automatycznie, stąd taka, nieco myląca, informacja. Wysyłka zostanie zrealizowana zgodnie z planem.
    • Płatności
      • Zwroty i wymiany
        • Produkty
          • Który z wymiarów produktu to długość, a który wysokość?
            Wymiary produktów podajemy w kolejności: długość / szerokość / wysokość.
          • Jak mogę sprawdzić dostępność produktu ?
            Dostępność produktu można sprawdzić na naszych stronach internetowych www.neopak.pl oraz opako.com.pl. Po kliknięciu w wybrany towar informacja o dostępnosci  znajduje się po prawej stronie zdjęcia towaru. Na zielono wraz z podaną ilością dostępnych sztuk lub na czerwono gdy towar jest chwilowo niedosteny.
        • Kontakt
          • Godziny otwarcia firmy Neopak
            Jesteśmy otwarci w dni powszednie w godzinach 8-17,a w soboty od 8-13.
          • Siedziba firmy Neopak
            Siedziba firmy znajduje się przy ul. Leonidasa 51 w Warszawie 02-239 (Włochy/Okęcie).
          • Ja dojechać do Neopaku?
            DOJAZD SAMOCHODEM
            Od ul. Łopuszańskiej - skręt na światłach w ul. Orzechową, prosto 750m, miejsce docelowe po prawej stronie.
            Od Al. Krakowskiej - skręt w prawo w ul. Krakowiaków, prosto 650m, na skrzyżowaniu równorzędnym skręt w lewo w ul. Leonidasa, prosto 250m i po prawej stronie jest nasz żółty budynek.
          • Jak można się z Wami skontaktować ?
            Zachęcamy do kontaktu pod numerami Infoliini 22 853 16 89 lub 22 353 33 88 w godzinach 8.00-17.00 od pon do pt oraz pod adresem mailowym neopak@neopak.pl
            W sprawie złożenia zmaówienia można róznież kontaktować się bezpośrednio z naszym Działem Handlowym. Numery komórkowe do naszych Specjalistów są dostępne na naszych stronach neopak.pl lub opako.com.pl , zakładka Kontakt
        • Reklamacje
          • Inne
            • Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?
              Zadzwoń lub napisz - pomożemy 
              +48 22 853 16 89 
              +48 22 353 33 88
              (pn.-pt. 8:00 -17:00 )   
              neopak@neopak.pl
          Zapisz się do naszego Newslettera

          Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w naszym sklepie