Często zadawane pytania na temat:

  • Realizacja zamówienia
    • W jaki sposób mogę złożyć zamówienie ?
      Zamówienie można złożyć w następujący sposób:
      - droga mailową 
      - droga telefoniczną
      - online na stronach neopak.pl oraz opako.com.pl
      - zakupy stacjonarne w siedzibie firmy Neopak 
      Nasz sklep znajduje się przy ul. Leonidasa 51 w Warszawie (Włochy/Okęcie).
      W dni powszednie zapraszamy w godzinach 8-17, w soboty od 8-13.
    • Jak mogę złożyć zamówienie drogą on-line ?
      1. Znajdź towar
      Znajdź interesujacy Cię towar na jednej z naszych stron:  neopak.pl oraz opako.com.pl
      Skorzystaj z naszej wyszukiwarki, żeby znaleźć interesujący Cię towar
      2. Zapoznaj się z towarem 
      Przeczytaj specyfikację towaru i zapoznaj się z jego parametrami. Sprawdź informacje o sposobach dostawy oraz o dostępności. Jeśli masz pytania, zadzwoń do nas lub napisz na czacie.
      3. Zakupy
      Dodaj towar do koszyka, podaj ilość, wybierz sposób dostawy i sposób płatności, następnie podaj swoje dane oraz dane do wysyłki i zapłać.
      4. Zapłać za zakupy
      Możesz dokonać zapłaty przy pomocy opcji Przelewy24. Jeżeli jednak nie znalazłeś swojego banku,  możesz wybrać opcję płatności przelewem tradycyjnym – Wplata na konto lub za pobraniem – płatność przy odbiorze. 
      5. Potwierdzenie 
      Na podany przez Ciebie adres mailowy otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia.
    • Jak złożyć zamówienie przez telefon?
      Zamówienie drogą telefoniczną można złożyć dzwoniąc na naszą Infolinię pod wybrany numer 22 853 16 89, 22 353 33 88 lub 22 331 18 44 w godzinach 8.00-17.00 od pon. do pt. Po włączeniu się komunikatów głosowych, należy wybrać tonowo odpowiednio 1, następnie ponownie 1 i oczekiwać na połączenie z konsultantem. 

      Można także dokonać zakupu kontaktując się bezpośrednio z naszymi Specjalistami ds. Sprzedaży pod numerami telefonów dostępnymi na stronie neopak.pl i opako.com.pl, zakładka kontakt.
    • Jak dokonać modyfikacji zamówienia?
      Jeżeli złożyłeś już zamówienie ale chcesz dokonać w nim zmiany, skontaktuj się z nami za pomocą Infolinii lub kontaktując się ze Specjalistą ds. Sprzedaży. Telefony znajdziesz na naszych stronach neopak.pl oraz opako.com.pl.
    • Statusy zamówień
      Informację na temat statusu zamówienia otrzymasz droga mailową po finalizacji transakcji płatniczej. Dodatkowo będziesz otrzymywać powiadomienia o statusie przesyłki od Kuriera GLS – w przypadku wybrania tej opcji. W przypadku wybrania opcji Dowóz Neopak, nasz Kierowca wyśle Ci smsa z informacją o statusie Twojego Dowozu.
    • Jak mogę sprawdzić status zamówienia ?
      W przypadku zamówienia złożonego przez sklep neopak lub opako otrzymasz od nas maile z informacjami o m.in.: potwierdzeniu złożenia zamówienia, potwierdzeniu otrzymania płatności oraz o wysłaniu przesyłki.
      Status zamówienia on-line można sprawdzić również po zalogowaniu się na swoje konto w sklepie (warunek to zamówienie złożone po zalogowaniu do konta)
      W przypadku zamówień mailowych oraz złożonych drogą telefoniczną, status zamówienia możesz sprawdzić dzwoniąc na naszą infolinię pod telefonem 22 853 16 89 lub 22 353 33 88 w godzinach 8.00-17.00 od pon. do pt.
      Dodatkowo będziesz otrzymywać powiadomienia o statusie przesyłki od Kuriera GLS – w przypadku wybrania tej opcji. W przypadku wybrania opcji Dowóz Neopak, nasz Kierowca wyśle Ci smsa z informacją o statusie Twojego Dowozu.
  • Odbiory osobiste
    • Kiedy i gdzie można można dokonać odbioru osobistego zamówienia ?
      Odbioru osobistego można dokonać w każdej chwili w godzinach pracy sklepu stacjonarnego.
      Nasz sklep znajduje się przy ul. Leonidasa 51 w Warszawie (Włochy/Okęcie).
      W dni powszednie zapraszamy w godzinach 8-17, w soboty od 8 do 13.
    • Kiedy moje zamówienie z odbiorem osobistym będzie gotowe do odbioru?
      Zamówienia odbierane osobiście są kompletowane w momencie pojawienia się Klienta po odbiór.
  • Zamówienia personalizowane
    • Płatności
      • Jakie są dostępne metody płatności?
        Dostępne metody płatności to:
        • Przelewy24 (Szybkie płatności bankowe - Mbank - Inteligo - ING - PKO - Pekao - Alior - BZ WBK - Deutsche Bank - IDEA - Millenium - C.Agricole - BPH - Citi - Raiffeisen - Volkswagen - BNP Paribas - BOŚ - Płatności kartą płatniczą i kredytową - PAYPAL - IKO - BLIK - TMobile)
        • Wpłata na konto - przelew tradycyjny
        • Płatność przy odbiorze
    • Zwroty i wymiany
      • Warunki
        Regulamin Zwrotu towarów zakupionych w sklepach Neopak i Opako
        I. Postanowienia ogólne:
        1. Towary zakupione w sklepach Neopak i Opako mogą być zwracane w terminie 30 dni od daty zakupu widniejącej na dokumencie zakupu – faktura lub paragon, z zastrzeżeniem warunków określonych w niniejszym regulaminie.
        2. Podstawą dokonania zwrotu towaru jest oryginał dowodu zakupu, czyli oryginał paragonu kasowego lub faktury VAT.
        3. Zwrotowi podlegają towary w stanie z momentu wydania lub ich Klientowi. Towary rozpakowane, towary bez oryginalnego opakowania mogą być zwracane jedynie w przypadku, kiedy nie noszą śladów użytkowania.
        Koszt transportu wymienianego towaru ponosi Klient.
        4. Zwrotowi nie podlegają:
        -  produkty wykonane na indywidualne zamówienie, z indywidulanym nadrukiem lub pod wymiar
        5. Ostateczną decyzję o przyjęciu zwrotu towaru podejmuje pracownik Działu Obsługi Klienta.
        II. Warunki rozliczenia finansowego zwracanych towarów:
        1. Zwrot środków za zwracany towar jest dokonywany w takiej samej formie płatności, jaką uregulowany był zakup towaru. Przy płatności gotówką możliwy jest zwrot gotówki zgodnie z wyborem Klienta. Przy płatności kartą płatniczą, kredytową lub debetową, zwrot należności następuje na tę samą kartę, zgodnie z wyborem Klienta. Zwrotu należności na kartę płatniczą, kredytową lub debetową można dokonać jedynie właścicielowi karty. W przypadku płatności przelewem, zwrot należności następuje na konto, z którego dokonano przelewu.
        III. Postanowienia końcowe:
        Treść niniejszego Regulaminu jest dostępna na stronie internetowych neopak.pl oraz opako.com.pl
        Zmiana warunków Regulaminu pozostanie bez wpływu na prawa i obowiązki Klienta nabyte przed wejściem w życie zmian Regulaminu.
        Zasady opisane w niniejszym Regulaminie nie stoją na przeszkodzie dochodzeniu przez Konsumenta roszczeń na podstawie
        (a) Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, z tytułu rękojmi za wady rzeczy sprzedanej – w przypadku towarów
        zakupionych od dnia 25 grudnia 2014 r, (b) Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej
        oraz o zmianie Kodeksu cywilnego, z tytułu niezgodności towaru z umową – w przypadku towarów zakupionych przed dniem
        25 grudnia 2014 r. (c) gwarancji – w zakresie towarów objętych gwarancją jakości. Podstawą do ewentualnych reklamacji towaru, na podstawie wyżej wskazanych ustaw, jest dowód zakupu Towaru. Podstawą reklamacji towaru na podstawie gwarancji jest paragon kasowy lub faktura VAT
         
    • Koszt dostawy
      • Jaki jest koszt przesyłki paletowej?
        Koszt przesyłki paletowej kształtuje się następująco:
        Paleta o wymiarach 80 x 120 cm i transport do 300 km – 150 zł
        Paleta o wymiarach 100 x 130 cm i transport pow. 300 km – 180 zł
        Palea za pobraniem: + 25 zł do podstawowego kosztu wys
      • Czy i jak mogę wyliczyć koszt dostawy ?
        Koszt dostawy jest zróżnicowany w zależności od wartości zamówionego towarów, jego typu oraz miejsca doręczenia.
        Każdorazowo mogą go Państwo sprawdzić na naszch stronach. Informacja o koszcie dostawy znajduję się przy każdym produkcie, z prawej jego strony.
         
      • Jaki jest koszt dostawy?
        KOSZTY DOSTAW
         
        Dbamy o to, by oferowane przez nas produkty były dostępne zawsze w najlepszej dla klienta cenie. Dotyczy to także precyzyjnie wyliczonych kosztów dostawy.
        Nabyte u nas towary wysyłamy do Państwa za pośrednictwem firm kurierskich: 
        GLS, DHL, Poczta Polska (tylko dla przysyłek paletowych).
         
        Istnieje również możliwość złożenia zamówienia z opcją dostawy Transport własny Neopak (tylko Warszawa i okolice)
        Obsługujemy także Paczkomaty InPost (tylko przesyłki Allegro Smart dla wybranego asortymentu)
        Zakupiony Towar można również Odebrać Osobiście.

        Wszystkie podane niżej koszty wysyłki są cenami brutto.

        Przesyłki kurierskie

        Paczki kurierskie o standardowych gabarytach i wadze są wysyłane kurierem GLS:
        paczka do 2 kg i obwód plus najdłuższy bok do 300 cm – 15 zł
        paczka 2 – 30 kg i obwód plus najdłuższy bok do 300 cm – 19 zł
        przesyłka za pobraniem: +7 zł do podstawowego kosztu wysyłki 

        W przypadku przekroczenia ww. maksymalnych dopuszczalnych gabarytów paczki lub jej wagi, przesyłki gabarytowe obsługiwane są przez firmę DHL:
        waga powyżej 30 kg i suma trzech boków do 220 cm – 50 zł
        waga powyżej 30 kg i suma trzech boków wyższa niż 220 cm – 115 zł
        przesyłka za pobraniem: +7 zł do podstawowego kosztu wysyłki 
        Wysyłka towaru kurierem następuje zazwyczaj w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia.

        Informacja ta, nie jest jednak integralną częścią oferty handlowej i może podlegać czasowym ograniczeniom - w weekendy i święta oraz w okresach zwiększonej ilości zleceń.
         
        Przesyłki paletowe
        paleta 120x80 cm – 160 zł
        paleta 130x100 cm – 210 zł
        Paleta za pobraniem: + 25 zł do podstawowego kosztu wysyłki 
        W przypadku niestandardowych wymiarów palet, koszt wysyłki jest obliczany jako wielokrotność podstawowych miejsc paletowych (130x100). Np. 160 zł pomnożone przez 1,2 MP daje 192 zł w przypadku palety 130x100.

        W celu uzgodnienia indywidualnych kosztów dostawy zapraszamy do kontaktu z naszymi doradcami.

        Wysyłka towaru na paletach następuje w ciągu 24 godzin od momentu zamówienia. Gwarantowany przez Spedytora czas trwania dostawy to 48 godzin, przy czym 90% przesyłek jest dostarczana w czasie o połowę krótszym.

        Dostawa transportem NEOPAK
        Na terenie Warszawy – 60 zł (gratis dla zamówień o wartości powyżej 500 zł brutto)
         
        W okolicach Warszawy (miejscowości o kodzie pocztowym rozpoczynającym się od 05) – 100 zł (gratis dla zamówień o wartości powyżej 1000 zł brutto) 

        Do transportu realizowanego własną flotą (dostawy większych zamówień w Warszawie i okolicach) jest mozliwość wyboru opcji dodatkowo płatnych:
        wniesienie na parter - gratis,
        wniesienie na piętro z windą - 19 zł,
        wniesienie po schodach (brak windy) - 39 zł,
        Przedział godzinowy dostawy (przedpołudnie lub popołudnie) - 59 zł.
        Przy dostawach realizowanych bez opcji wniesienia towar dostarczany jest pod budynek wskazany w adresie dostawy.
         
        Dostawy własnym transportem realizujemy w ciągu 2 dni roboczych, często już
        następnego dnia po przyjęciu zamówienia.
        Informacja ta, nie jest jednak integralną częścią oferty handlowej i może podlegać czasowym ograniczeniom - zwłaszcza w okresach zwiększonej ilości zleceń lub z uwagi na chwilowe wyłączenie z ruchu jednego ze środków transportu.

        Dostawa gratis:
        na terenie Warszawy – dla zamówień powyżej 500 zł brutto
        okolice Warszawy – dla zamówień powyżej 1000 zł brutto
        na terenie Polski – dla zamówień powyżej 3 500 zł brutto*

         *) Jeśli całe zamówienie mieści się na jednej palecie. W pozostałych przypadkach koszt ustalany indywidualnie.
         
        Odbiór osobisty
        Klienci mogą także osobiście odebrać zamówiony towar w siedzibie naszej firmy przy ul. Leonidasa 51 w Warszawie.

        Odbioru osobistego można dokonać w każdej chwili w godzinach pracy sklepu stacjonarnego, a więc w godz. 8-17 w dni robocze oraz 8-13 w soboty.
        Nie ma konieczności oczekiwania na potwierdzenie możliwości odbioru.
        Zamówienia z odbiorem osobistym są kompletowane w momencie pojawienia się Klienta po odbiór.

        W przypadku zamówień przedpłaconych towary z zamówienia są rezerwowane na okres
        14 dni. W przypadku wyboru płatności przy odbiorze, rezerwacja jest ważna przez 3 dni. Po upływie tego czasu nieodebrane zamówienie jest anulowane.
         
        Nie pobieramy dodatkowych opłat za opakowanie i przygotowanie towaru do odbioru własnego lub wysyłki.

        Wszystkie podane kwoty są cenami brutto. 
         
        Wysyłki zagraniczne
        W celu wyceny kosztów wysyłki zagranicznej prosimy o kontakt z naszym biurem:
        Przejdź do formularza kontaktowego na stronie neopak.pl lub opako.com.pl
    • Konto
      • W jaki sposób założyć konto?
        1. Konto można założyć na stronach neopak.pl i opako.com.pl klikając w prawym górnym rogu w postać ludzika
        2. Następnie należy wybrać opcje załóż konto 
        3. Dalej należy podać adres mailowy oraz ustawić hasło i powtórnie je wpisać, a następnie zaznaczyć zgodę na przetwarzanie danych osobowych 
        4. Klikamy załóż konto 
        5. Pojawi się informacja o załażeniu konta i wysłaniu linku aktywującego na podany adres mailowy
        6. Należy zalogować się na swoja pocztę i kliknąć w link aktywacyjny. 
        7. To wszystko. Twoje konto jest już aktywne !
      • Czy do złożenia zamówienia jest wymagane posiadanie konta?
        Żeby złożyć zamówienie, nie musisz zakładać konta. Powinieneś jednak wiedzieć o korzyściach jak daje posiadanie konta.
        Zarejestruj się i korzystaj z dostępu do:
        • Historii swoich zamówień
        • Szybszych zakupów w sklepie
        • Możliwości zapamiętywania koszyków
    • Produkty
      • Który z wymiarów produktu to długość, a który wysokość?
        Wymiary produktów podajemy w kolejności: długość / szerokość / wysokość.
      • Jak mogę sprawdzić dostępność produktu ?
        Dostępność produktu można sprawdzić na naszych stronach internetowych www.neopak.pl oraz opako.com.pl. Po kliknięciu w wybrany towar informacja o dostępnosci  znajduje się po prawej stronie zdjęcia towaru. Na zielono wraz z podaną ilością dostępnych sztuk lub na czerwono gdy towar jest chwilowo niedosteny.
    • Kontakt
      • Godziny otwarcia firmy Neopak
        Jesteśmy otwarci w dni powszednie w godzinach 8-17,a w soboty od 8-13.
      • Siedziba firmy Neopak
        Siedziba firmy znajduje się przy ul. Leonidasa 51 w Warszawie 02-239 (Włochy/Okęcie).
      • Ja dojechać do Neopaku?
        DOJAZD SAMOCHODEM
        Od ul. Łopuszańskiej - skręt na światłach w ul. Orzechową, prosto 750m, miejsce docelowe po prawej stronie.
        Od Al. Krakowskiej - skręt w prawo w ul. Krakowiaków, prosto 650m, na skrzyżowaniu równorzędnym skręt w lewo w ul. Leonidasa, prosto 250m i po prawej stronie jest nasz żółty budynek.
      • Jak można się z Wami skontaktować ?
        Zachęcamy do kontaktu pod numerami Infoliini 22 853 16 89 lub 22 353 33 88 w godzinach 8.00-17.00 od pon do pt oraz pod adresem mailowym neopak@neopak.pl
        W sprawie złożenia zamówienia można róznież kontaktować się bezpośrednio z naszym Działem Handlowym. Numery komórkowe do naszych Specjalistów są dostępne na naszych stronach neopak.pl lub opako.com.pl , zakładka Kontakt
    • Reklamacje
      • Jak mogę złożyć reklamację?
        Reklamację można złożyć na kilka sposobów:
        za pomocą formularza on-line dostępnego na naszych stronach neopak.pl oraz opako.com.pl
        za pomocą formularza pn. zwrot/reklamacja towaru dostępnego do pobrania na naszych stronach neopak.pl oraz opako.com.pl
        kontaktując się z działem obsługi Klienta pod numerem tel: 22 853 16 89 lub 22 353 33 88 i wybierając tonowo 3 
      • Warunki
        Reklamacje
        1. Wszelkie reklamacje dotyczące towarów zakupionych w naszym sklepie należy składać poprzez formularz reklamacyjny dostępny na stronie neopak.pl lub opako.com.pl. lub kontaktując się z naszą infolinią pod numerami telefonu tel: +48 22 853 16 89, tel: +48 22 353 33 88, tel: +48 22 331 18 44.
        Zapytania związane z przebiegiem realizacji Państwa zamówienia należy składać za pośrednictwem telefonicznie tel: +48 22 853 16 89, tel: +48 22 353 33 88, tel: +48 22 331 18 44 lub drogą elektroniczną (poprzez formularz kontaktowy).
        2. W niektórych przypadkach możemy poprosić Państwa o przesłanie nam zdjęć produktów podlegających reklamacji.
        3. Państwa reklamacja zostanie przez nas rozpatrzona w terminie 14 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego. O ewentualnych brakach w zgłoszeniu reklamacyjnym powiadomieni zostaną Państwo przez nas niezwłoczne. Wraz z takim zawiadomieniem przesłana zostanie Państwu informacja, w jaki sposób należy uzupełnić braki w zgłoszeniu reklamacyjnym.
        4. Informujemy jednocześnie, iż przysługuje Państwu możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń zgodnie z procedurą Internetowego Rozstrzygania Sporów opracowaną przez Komisję Europejską dostępną na stronie internetowej: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show.
         
        Elementy, które są niezbędne do rozpatrzenia reklamacji partnerowi serwisowemu to:
        •             dowód zakupu (paragon lub faktura)
        •             dane osobowe: imię i nazwisko/nazwa firmy, numer telefonu i adres mailowy do kontaktu lub nazwa firmy
        •             dokładny opis wady / usterki sprzętu,
         
        Do zgłoszenia reklamacyjnego warto dołączyć również:
        •             zdjęcia lub film pokazujące zaistniałe nieprawidłowości
        Pozwoli to przyspieszyć rozpatrzenie reklamacji.
        5. Rozpatrzenie i decyzja
        W niektórych przypadkach, zgłoszenie reklamacyjne może zostać przez nas odrzucone. W takiej sytuacji otrzymasz mailem informację z uzasadnieniem takiej decyzji.
        Jeśli zgłaszasz odwołanie od naszej decyzji, pamiętaj, że w tym przypadku termin 14 dni nie obowiązuje – do odwołania ustosunkujemy się tak szybko, jak będzie to możliwe.
        6. Rozwiązanie
        Po otrzymaniu pozytywnej decyzji w sprawie swojej reklamacji, dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej zrealizować jej rozwiązanie. Może to być ponowne zrealizowanie usługi, wykonanie poprawek czy obniżenie jej ceny. W pierwszej kolejności zaproponujemy rozwiązanie wskazane w zgłoszeniu. W sytuacji, gdy będzie to niemożliwe, możemy także zaoferować alternatywne rozwiązanie. Po zakończeniu wszystkich czynności związanych z rozwiązaniem reklamacji, zostanie ona zamknięta.
         
    • Inne
      • Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?
        Zadzwoń lub napisz - pomożemy 
        +48 22 853 16 89 
        +48 22 353 33 88
        (pn.-pt. 8:00 -17:00 )   
        neopak@neopak.pl
    • Wysyłka
      • Otrzymałam/em informację od GLS, że moja przesyłka została anulowana. Czy to oznacza, że nie wyślecie Państwo mojego zamówienia?
        Zamówienie jest kompletowane i przygotowywane do wysyłki. 
        Podczas kompletowania na magazynie okazało się, że musieliśmy zmienić ilość paczek, w które jest pakowane zamówienie. Dlatego anulowany został wcześniej wygenerowany list przewozowy. Poza zmianą listów przewozowych nie ma to większego wpływu na realizację zamówienia. System kurierski wysyła te powiadomienia automatycznie, stąd taka, nieco myląca, informacja. Wysyłka zostanie zrealizowana zgodnie z planem.
      • Jakie są formy dostawy zamówienia?
        Zamówione produkty wysyłamy kurierami GLS, Inpost.Istnieje także możliwość złożenia zamówienia z dowozem własnym Neopak. Przesyłki paletowe dosatrczamy za pomocą Poczty Polskiej.
    Zapisz się do naszego Newslettera

    Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w naszym sklepie