Biuro

Biuro to takie miejsce w firmie, w których utrzymanie porządku i dobra organizacja jest niezwykle ważna. W obecnych czasach wielu z nas prowadzi również działalność w domu, w specjalnym przeznaczonym do tego pomieszczeniu, o które warto zadbać, aby zapewniało jak najlepsze warunki do pracy. Dzięki temu przebiega ona w sposób sprawny, a zaoszczędzony czas można przeznaczyć na rozwój przedsiębiorstwa. Nie warto tracić go na codzienne, proste czynności, które kiedy powtarzane są wiele razy, mogą w ogólnym rozrachunku pozbawić nas kilku godzin dziennie na inne zajęcia. Szeroki asortyment przedmiotów znajdujących się w ofercie naszego sklepu przydaje się w licznych sytuacjach.
 

Znaczna większość osób nie wyobraża sobie biura bez chociażby papieru do drukarki czy do kserokopiarki. Możliwość wydrukowania czy skserowania dokumentów na miejscu to ogromna oszczędność czasu i pieniędzy. Wspomniane dokumenty warto w odpowiedni sposób przechowywać, w tym pomogą różnego rodzaju koszulki na dokumenty, segregatory czy pojemniki na dokumenty. W chwili, w której mamy dużo pracy i potrzebny jest nam konkretny dokument, na przykład faktura z poprzedniego roku, mało kto ma czas na szukanie jej w gąszczu papierów. Odpowiednio opisane segregatory są w tym ogromnym ułatwieniem i pozwalają uniknąć niepotrzebnego stresu. W ten sposób przechowywane dokumenty nie gną się i nie ma ryzyka ich uszkodzenia. Segregacja i oznakowanie możliwe jest dzięki markerom oraz samoprzylepnym karteczkom, a dobrze zorganizowane biuro w pozytywny sposób wpływa na pracę. Markery czy karteczki to także produkty bardzo cenne do zapisania przypomnień, czy zostawienia informacji innym pracownikom.


Centralnym punktem wielu miejsc pracy jest również tablica korkowa, na której można umieścić istotne kwestie za pomocą pinezek, a do przeprowadzenia szkoleń warto wyposażyć się w zestaw do tablicy magnesowej, tak aby możliwe było pisanie na niej i przystępne przekazanie wiedzy.


Dla każdej osoby pracującej w biurze istotne są również pozornie banalne rzeczy takie jak ołówek, temperówka czy długopis. Mimo tego, że aktualnie duża część pracy odbywa się na komputerze, nie zastąpił on jednak całkowicie tradycyjnych metod. Do ich przechowywania na biurku dostępne są przyborniki, które umożliwiają łatwe sięgnięcie po codzienne przedmioty. Oprócz dobrej organizacji i porządku, w biurze bardzo ważna jest również higiena miejsca pracy. Dla jej zapewnienia oferujemy artykuły higieniczne takie jak ręczniki papierowe czy płyny do dezynfekcji. Pozwól nam ułatwić Twoją codzienność i polepszyć komfort pracy!
 

Polecamy ciekawe artykuły na naszym blogu


Przejście od gospodarki opartej najpierw na rolnictwie, a później na przemyśle, do gospodarki opartej na dominującym sektorze usług, spowodowało wzrost zapotrzebowania na pomieszczenia biurowe. Każde nowoczesne biuro potrzebuje niezbędnych narzędzi pracy oraz materiałów eksploatacyjnych. Zapraszamy do zapoznania się z kilkoma artykułami na naszym blogu, które mogą zainteresować administratorów i użytkowników biur:

Filtry

Ocena klientów
Cena
oddo
Dostępność
Wyróżnienie
Format
Długość taśmy
Szerokość taśmy
Typ taśmy
Średnica
Długość
Szerokość
Wysokość
Grubość
Szerokość grzbietu
Kolor
Akcesoria do segregacji
Typ dyspensera
Rodzaj dyspensera
Rodzaj torby papierowej
Rodzaj wypełniacza
Zastosowanie
Rodzaj kleju
Rodzaj bibuły
Inne
Rodzaj składania
Rodzaj tektury
Zamknięcie
Rodzaj papieru
Rodzaj uchwytu
Gramatura
Rodzaj nożyka
Szerokość ostrza
Rodzaj ostrza
Typ pakowania
Ilość
Paczkomaty
Pojemność
Akcesoria do bindowania
Akcesoria do laminowania
Ilość naklejek na arkuszu / rolce
szukaj
Klej w sprayu Extra mocny TESA 500ml
Klej w sprayu Extra mocny TESA 500ml81,00
Do koszyka
Szybki podgląd
Premium
Pudełko tubowe 48mm/2mm/100mm
Pudełko tubowe 48mm/2mm/100mm6,00
Do koszyka
Szybki podgląd
Premium

Rola biura we współczesnej gospodarce opartej na wiedzy


Co to znaczy, że gospodarka oparta jest na wiedzy? Jest to gospodarka, w której tworzenie wiedzy i informacji traktowane jest jako produkcja. Wytwory tej działalności są produktami które napędzają rozwój dzięki ich dalszemu przekazywaniu oraz praktycznemu wykorzystaniu. Gospodarka oparta na wiedzy jest naturalnym następstwem coraz większej automatyzacji sektorów rolnictwa i przemysłu. Dzięki temu w epoce postindustrialnej zwolniły się duże zasoby ludzkie i moce przerobowe, które przeszły do sektora usług. Wraz z rozwojem wiedzy i technologii wzrosło zapotrzebowanie na pracowników w obszarach związanych z zarządzaniem i rozwojem produkcji, projektowaniem nowych rozwiązań dla społeczeństwa informacyjnego oraz branżą kreatywną.

Wszyscy przedsiębiorcy i  pracownicy sektorów związanych z gospodarką opartą na wiedzy, sektor administracji, sektor obsługi finansowej i prawnej oraz pracownicy wielu innych pokrewnych branż, dla zapewnienia efektywnych warunków pracy, potrzebują wysokiej jakości i dobrze wyposażonej przestrzeni biurowej. Dostarczaniem powierzchni biurowej zajmują się przedsiębiorstwa branży budowlanej, deweloperzy i inwestorzy. NEOPAK oferuje natomiast wyposażenie, które jest przydatne dla każdego biurowego pracownika. To właśnie to wyposażenie ma szczególnie istotne znaczenie dla codziennego komfortu pracy.

biuro, artykuły biurowe, tablica, tablice, korkowa, korkowe, niezbędne w biurze

Produkty w kategorii Biuro


Kategoria Biuro w naszym sklepie jest kategorią zbiorczą w której zgrupowaliśmy wszystkie produkty niezbędne w każdym nowoczesnym biurze. Oferowane przez NEOPAK produkty niezbędne w biurach podzielone są również na bardziej szczegółowe podkategorie.
 

Akcesoria biurowe


Akcesoria biurowe to bardzo pojemne określenie – podobnie z resztą jak kategoria Akcesoria do biura w naszym sklepie. Wiele oferowanych przez nas towarów jest używanych w biurach od dziesiątek lat. Inne powstawały w miarę pojawiania się i ewolucji urządzeń biurowych, w tym tych współczesnych – drukarek i kserokopiarek.
 


W kategorii tej znajdą Państwo etykiety i zmywacze do etykiet, samoprzylepne taśmy biurowe, zestawy do tablic magnetycznych, tusz do pieczątek, kleje, wizytowniki, laminatory i folie do laminowania, bindownice i okładki, korowe arkusze do drukarek, papier ksero oraz wiele innych.
 

Artykuły piśmiennicze do biura


Aby utrwalić myśl albo zanotować pomysł można oczywiście użyć komputera. Jednak nawet w zinformatyzowanym świecie, najlepsze pomysły zapisywane a najważniejsze życiowe sprawy załatwiane są na papierze. Lub przynajmniej na nim mają swój początek. Sam jednak papier nie wystarczy. Potrzebne jest jeszcze narzędzie, którym na ten papier zostanie naniesiona treść. W kategorii Artykuły piśmiennicze znajdą Państwo bogaty wybór długopisów, piór, pisaków, markerów, cienkopisów, zakreślaczy czy ołówków. Jeśli zaś zaistnieje konieczność usunięcia błędów to w ofercie dostępne są również gumki do gumowania i korektowy. Wszystko co w biurze potrzebne!

Nowe produkty w NEOPAK


Galanteria na biurko


Galanteria biurkowa to grupa akcesoriów biurowych, które pomagają w organizacji. W kategorii Galanteria na biurko znajdą państwo wszelkiego rodzaju pojemniki, spinacze, spinki, pinezki, klipsy czy zwilżacze do palców.
 

Urządzenia biurowe 


W kategorii Urządzenia biurowe znajdą państwo takie niezbędne w biurze narzędzia pracy jak tablice korkowe i suchościeralne, metkownice, temperówki, dyspensery do taśm klejących, zszywacze i rozszywacze, dziurkacze, zszywki, kalkulatory i inne.
 

Przechowywanie w biurze


Wraz z rozwojem Państwa przedsiębiorstwa stopniowo będzie wzrastała ilość wytwarzanych i przechowywanych w biurze dokumentów. Ich przechowywanie w zorganizowany sposób zapewnią oferowane przez NEOPAK produkty w kategorii Przechowywanie biurowe. W kategorii tej dostępne są pudła archiwizacyjne, pojemniki na dokumenty, koszulki, skoroszyty, segregatory i clipboardy. Oprócz tego dostarczamy szuflady na biurko czy przyborniki. Oraz wiele innych produktów niezbędnych w każdym biurze.


Artykuły higieniczne w biurze


Pandemia koronowirusa wywołała konieczność szczególnego dbania o higieniczne warunku pracy w biurach. Dezynfekcja, rękawiczki, maseczki i przyłbice ochronne stały się nieodłącznym elementem pracy nie tylko w służbie zdrowia czy gastronomii, ale również w biurach. Wyposażenie pracowników w środki ochrony osobistej oraz utrzymanie czystości wpłynie pozytywnie na zapewnienie ciągłości pracy w biurze poprzez zmniejszenie absencji chorobowej. Produkty do tego niezbędne znajdą Państwo w kategorii Artykuły higieniczne.


Jakie jeszcze produkty do biura oferujemy?


Oprócz wyżej wymienionych produktów, w innych jeszcze podkategoriach oferujemy: gumki recepturki, papier pakowy, nożyki i nożyczki, rolki do kas, dekoracje i ozdoby oraz opakowania na butelki. Zapraszamy do zapoznania się z całą ofertą.

 
    Zapisz się do naszego Newslettera

    Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w naszym sklepie