Małgorzata BuchkovskaMałgorzata Buchkovskapiątek, 31 grudnia 20216 minut czytanialiczba wyświetleń: 1725
Ilość komentarzy: 0

Zalety używania kopert foliopaków w e-commerce

Aby przesyłka szybko, sprawnie i przede wszystkim w niezmienionym stanie dotarła do adresata, powinna być solidnie zapakowana i zabezpieczona przed wszystkimi czynnikami, które w trakcie transportu mogą negatywnie wpłynąć na jej stan. Warto zadbać o to, by była chroniona przed zabrudzeniami, wodą i wilgocią, kurzem i pyłem na sortowniach i magazynach. Ważne jest również, by była zabezpieczona przed kradzieżą części lub całości paczki – do odbiorcy powinna dotrzeć w nienaruszonym stanie. Właściciele sklepów internetowych maja do wyboru szeroki wybór opakowań, których oferta z roku na rok się powiększa. Wśród nich swoje stałe miejsce i coraz większą popularność mają foliopaki kurierskie, powszechnie stosowane zarówno przez osoby wysyłające pojedyncze paczki, jak i firmy, które wysyłkę mają zorganizowaną na naprawdę sporą skalę.

Mocne i solidne foliopaki kurierskie

Zalety-uywania-kopert-foliopakw-w-ecommerce
Każdy, kto choć raz zamawiał jakieś zakupy ze sklepu internetowego, z pewnością spotkał się z foliopakiem kurierskim. Jest to specjalna koperta, która nie jest jednak wykonana z papieru, a ze specjalnej folii LDP. To mocne, solidne i wytrzymałe rozwiązanie, które zapewnia nieporównywalnie większą trwałość opakowania niż zwykła folia. Foliopaki są opakowaniem, które jest bezproblemowe w użytkowaniu, pozwala na sprawne zapakowanie przesyłki, nie zwiększa jej wagi, co ma znaczenie dla opłacalności całego przedsięwzięcia wysyłkowego. Możliwości wykorzystania foliopaków w branży e-commerce jest naprawdę sporo. Najlepiej sprawdzają się do pakowania produktów niewielkich rozmiarów, dosyć lekkich, a także nietłukących się i nie wymagających żadnych specjalistycznych zabezpieczeń. Choć nie brakuje też firm, które stosują foliopaki do produktów dosyć delikatnych – wystarczy, że do wnętrza foliopaku włożymy jakiekolwiek wypełnienie, a przesyłka będzie bezpieczna nawet wtedy, gdy zawierała będzie przedmioty bardzo narażone na uszkodzenia.

Jakie produkty najlepiej pakować do foliopaków?


Foliopaki kurierskie doskonale sprawdzają się do pakowania niewielkich kosmetyków, szczególnie kolorowych – szminek, tuszów do rzęs, produktów w niewielkich tubkach i buteleczkach. Gdy mamy do zapakowania naprawdę nieduże produkty, foliopaki będą rozwiązaniem zdecydowanie bardziej ekonomicznym niż kartony czy pudełka wysyłkowe. W foliopakach powszechnie wysyłane są również artykuły tekstylne, jak ręczniki, pościel i koce, a także ubrania, które można bez problemu złożyć na płasko – koszule, rękawiczki, szaliki, czapki czy skarpetki. Można również wkładać do foliopaków wszelkie akcesoria, które nie wymagają szczególnego wzmocnienia przesyłki, a także książki, albumy, kalendarze, niektóre zabawki i wiele innych przedmiotów. Nie ma również problemu z przesyłaniem w foliopakach żywności, szczególnie suchej i sypkiej, wymagającej szczelnego i odpornego na wilgoć opakowania. Każdy właściciel sklepy internetowego sam musi ocenić, czy w przypadku jego asortymentu foliopaki mają rację bytu czy jednak konieczne jest stosowanie pudełek kartonowych.
Foliopaki

Może Cię zainteresuje?

Produkty z kategorii: Foliopaki

Dlaczego warto stosować foliopaki kurierskie?

Zalety-uywania-kopert-foliopakw-w-ecommerce-1
Foliopaki w e-commerce cieszą się ogromną popularnością ze względu na szereg zalet docenianych zarówno przez osoby pakujące, jak i odbiorców przesyłek. Wśród największych zalet foliopaków w e-commerce warto wymienić:

- Wyjątkową trwałość i wytrzymałość – folia, z jakiej wykonane są foliopaki jest odporna na uszkodzenia, rozerwania czy zniszczenia. Nawet, jeśli w jej wnętrzu znajdować się będą produkty o ostrych czy nierównych krawędziach, folia pozostanie nienaruszona do momentu, gdy trafi do odbiorcy.

- Szczelność i zabezpieczenie przed wilgocią – produkty umieszczone w foliopakach są w stu procentach chronione przed negatywnym działaniem czynników atmosferycznych. Ani wilgoć, ani woda deszczowa nie są w stanie uszkodzić przesyłki. Folia chroni bowiem jej wnętrze przed przedostaniem się wody.

- Gwarancja bezpiecznej zawartości – foliopaki wyposażone są w klejone zamknięcia, które po sklejeniu stają się trudne do otwarcia. Nie ma możliwości, aby w trakcie przewożenia przesyłki ktokolwiek niepowołany zajrzał do jej wnętrza. Dodatkowo każda próba otwarcia przesyłki zapakowanej w foliopak jest łatwa do zauważenia, a dla klienta może być podstawą do reklamacji. 

- Niskie koszty wysyłki – to jedna z zalet, na którą z pewnością zwracają uwagę właściciele sklepów internetowych. Foliopaki są wyjątkowo lekkie, nie zajmują tyle miejsca, co kartony, a rozmiary przesyłek są dużo mniejsze. Ten sam produkt w foliopaku można wysłać taniej niż w pudełku kartonowym. Foliopaki, szczególnie zamawiane w dużych ilościach, są również tańsze niż kartony – to dobre rozwiązanie dla firm, którym zależy na ograniczeniu niepotrzebnych kosztów związanych z wysyłką swoich produktów.

- Szybkie i sprawne pakowanie – korzystanie z foliopaków jest wygodne w sklepach internetowych, które na co dzień wysyłają duże ilości produktów. Włożenie towaru do foliowej koperty i jej zaklejenie trwa krócej niż umieszczenie produktu w kartonie. Nie ma konieczności używania żadnych dodatkowych akcesoriów, jak chociażby taśma klejąca do zaklejenia przesyłki. Jeśli do zapakowania mamy naprawdę sporo, foliopaki znacznie ograniczają czas pracy osób, które zajmują się przygotowaniem produktów do wysyłki.

- Wygodne dla odbiorcy – to ważne szczególnie wtedy, gdy paczka nie trafia do domu, ale ląduje w paczkomacie. Przesyłkę znajdującą się w foliopaku można o wiele łatwiej i sprawniej wyjąć z paczkomatu i przenosić nawet na duże odległości. Kartony są pod tym względem zdecydowanie mniej wygodne i mało poręczne.

Foliopaki mogą być również dobrym zabezpieczeniem dodatkowym dla przesyłek zapakowanych w co innego. Wiele firm stosuje je jako ostatnie opakowanie po umieszczeniu produktu w kartonie lub w kopercie bąbelkowej. Dzięki foliopakowi można zyskać dodatkową, mocną warstwę materiału ochronnego, który zapewni bezpieczeństwo przesyłce znajdującej się pierwotnie w mniej wytrzymałym opakowaniu.
Koperty foliowe BIO 225x325mm FB02B - 100szt
Koperty foliowe BIO 225x325mm FB02B - 100szt40,00
Do koszyka
Szybki podgląd
PremiumEko

Możliwość stworzenia indywidualnych opakowań

Zalety-uywania-kopert-foliopakw-w-ecommerce-2
Wykorzystanie foliopaków w e-commerce daje możliwość szybkiego i sprawnego zapakowania przesyłki, właściwego zabezpieczenia jej na czas transportu, a także ochrony przed niepożądanym otwarciem w trakcie jej podróży od nadawcy do odbiorcy. Ale nie tylko – mocna folia polietylenowa, z której wykonane są foliopaki jest również materiałem, na którym bez problemu można pisać, a także wykonywać dowolne nadruki. To idealne rozwiązanie dla firm, które chcą stworzyć indywidualne, spersonalizowane opakowania. Foliopaki dostępne są nie tylko w różnych wersjach rozmiarowych, ale też w różnych kolorach. Warto wybrać kolor, który jest dopasowany do barw wchodzących w skład identyfikacji wizualnej firmy – jeśli będzie dopasowany do kolorystyki utrzymanej na layoucie sklepu internetowego czy do logo firmy, będzie od razu kojarzył się z konkretnym sklepem.

Wykonanie nadruku na foliopaku pozwala na stworzenie wyjątkowego, oryginalnego opakowania, dzięki czemu odbiorca już na etapie odbierania przesyłki będzie doskonale wiedział, z jakiego sklepu pochodzi i co znajduje się w jej wnętrzu. Torby foliowe, na których umieścimy logotyp marki czy kojarzącą się z nią grafikę są niedrogim i bardzo skutecznym sposobem na kreowanie pozytywnego wizerunku firmy jako marki przyjaznej klientom i dbającej o nich pod każdym względem. Opakowania firmowe pokazują bowiem, że firma pod każdym względem, nawet jeśli chodzi o takie drobne szczegóły, dba o klienta i stara się budować dobry wizerunek w wirtualnej, ale również realnej przestrzeni.

Ciekawa alternatywą dla nadruku na samym foliopapku może być również wykonanie samoprzylepnych etykiet, które będą zawierały nie tylko dane adresowe klienta, ale również logotyp marki czy dużą nazwę. Takie rozwiązanie jest nieco tańsze niż zadrukowanie samego foliopaka, a jednocześnie równie skuteczne, jeśli chodzi o promocję marki.

Wybór dopasowany do Twoich potrzeb


Jeśli prowadzisz działalność e-commerce, masz sprawnie działający sklep internetowy i na co dzień borykasz się z problemem sprawnej organizacji wysyłki na większą skalę, foliopaki wydają się rozwiązaniem pod każdym względem idealnym. Naprawdę niewiele jest produktów, których nie można byłoby zapakować w foliowe koperty. To rozwiązanie niedrogie, obniżające koszty wysyłki, a także zapewniające trwałość i bezpieczeństwo przesyłanych produktów. W ofercie producentów foliopaków do wyboru z roku na rok jest coraz więcej – możemy wybierać spośród produktów o różnych wymiarach, dodatkowo wzmocnionych, z możliwością stworzenia indywidualnego nadruku. Są dostępne także foliopaki wielokrotnego użytku, co z pewnością jest dobrą informacją dla firm, którym zależy na ekologicznych i przyjaznych środowisku rozwiązaniach. Podczas gdy kartonowe pudełka najczęściej po jednorazowym wykorzystaniu bywają do wyrzucenia, w foliopaku raz użytym można ponownie wysłać dowolne produkty.

W poszukiwaniu solidnych i sprawdzonych foliopaków do wysyłki na większa skalę, warto wybierać rozwiązania pochodzące od renomowanych i sprawdzonych producentów. Stawiaj na jakość, gdyż dzięki temu nie będziesz miał żadnych problemów z pakowaniem przesyłek. Foliopaki zwykle dostępne są w opakowaniach zbiorczych zawierających kilkadziesiąt czy kilkaset sztuk – im więcej kupisz jednorazowo, tym bardziej możesz obniżyć jednostkowy koszt opakowania. Dzięki foliopakom branża e-commerce ma dodatkowe wsparcie w biznesie, z którego warto skorzystać nie tylko ze względu na niewysokie koszty, ale również na szereg dodatkowych korzyści.
Zalety używania kopert foliopaków w e-commerce
Wyślij emailem
  • Jak zapakować ubranie do wysyłki kurierem?

    Odzież oraz różnego rodzaju tkaniny do wysyłki można zapakować na rozmaite sposoby. Jednym z najpopularniejszych są oczywiście klasyczne kartony wykrojnikowe z tektury oraz foliopaki kurierskie. W zależności od wielkości i wagi ubrania, można wybrać opakowanie, które sprawdzi się lepiej. Foliopaki kurierskie wykonane z folii LPD to rozwiązanie szczególnie przydatne w sklepach ze sprzedażą wysyłkową, gdzie liczy się atrakcyjna cena, ale także wytrzymałość i elastyczność opakowania oraz jego estetyka. 
  • Czy foliopak to dobra alternatywa dla zwykłych kopert?

    Wysyłanie przedmiotów w dzisiejszych czasach to jedna z najbardziej popularnych metod sprzedaży. Jest ot tak zwany e-commerce, czy po prostu sprzedaż wysyłkowa. Swego czasu najpopularniejsze były koperty bąbelkowe lub po prostu kartony. Jednak większość wysyłanych przedmiotów wcale nie potrzebuje tak mocnego zabezpieczenia. Dlatego też coraz częściej firmy zaczynają korzystać z tak zwanych foliopaków.

    Wystarczy uprzednio zapakować przedmiot w folię bąbelkową lub też nie, a następnie wsadzić je do tak zwanego foliopaka. Rozwiązanie te jest tanie, sprawdza się i wielu przedsiębiorców sobie je chwali.

    Foliopaki możemy kupić na stronie https://neopak.pl/koperty-foliowe/foliopaki.

Dodaj swój komentarz

Zapisz się do naszego Newslettera

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w naszym sklepie