Styropianowe kubki można uznać za bardzo przydatne naczynie. W porównaniu do kubków papierowych mają jedną, dużą przewagę. Można w nich trzymać nawet gorący napój bez ryzyka poparzenia się. Styropianowe kubeczki jednorazowe mogą mieć różną wielkość, co świetnie pozwala dać klientom wybór. Gdy oferta jest szeroka, osoby korzystające z usług punktu gastronomicznego mają odpowiedni wybór i chętnie korzystają z możliwości zakupów w danym miejscu.
Styropianowe kubki
Kubki są jednym z podstawowych produktów na wyposażeniu każdego punktu gastronomicznego. Często jednorazowe naczynia są najlepszą opcją, która sporo ułatwia. Właściciel, czy pracownicy restauracji, baru lub innego rodzaju lokalu gastronomicznego nie muszą bowiem martwić się o mycie kubków, czy o dodatkowe zezwolenia. Korzystając z jednorazowych naczyń każdego typu warto natomiast zadbać o to, by klienci punktu gastronomicznego nie mieli niemiłych wrażeń z korzystania z naczyń. Z tego względu w Neopaku znajdą Państwo tylko jednorazowe naczynia wysokiej jakości.
Bez dwóch zdań styropianowe kubki są bardzo dobrym rozwiązaniem, które pozwala zabrać kupiony napój ze sobą poza lokal gastronomiczny. Sprawdzają się w restauracjach, barach, a często także na mniejszych stoiskach gastronomicznych. Korzystają z nich restauracje, hotele, pensjonaty, przychodnie, szkoły, uczelnie, a także wiele różnych firm. Również w gospodarstwie domowym kubki ze styropianu niejednokrotnie się przydadzą. To dobry wybór na podanie ciepłych i gorących napojów podczas wycieczek, przyjęć na ogrodzie, a nawet w domu lub mieszkaniu, gdy stosowanie jednorazowo naczyń bywa po prostu wygodniejsze.
Popularne kubki ze styropianu
Dlaczego styropianowe kubki są tak popularne? W przypadku wielu zastosowań tego produktu cechy styropianu okazują się bardzo przydatne. Przede wszystkim chodzi o przewodnictwo cieplne. Styropian dobrze izoluje termicznie. Z tego względu nie ma ryzyka poparzenia się, gdy zawartość kubka jest gorąca.
Dużym plusem jest też niska cena zakupu tego rodzaju naczynia. Nie zwiększa znacznie kosztu, który musi ponieść klient kupując napój.