- Torby
Torby

Elegancka czarna torba prezentowa przeznaczona na wyjątkowe okazje. Odpowiednia do zapakowania jednej, dowolnej butelki alkoholu. Wytrzymała konstrukcja z klockowym dnem umożliwia wielorazowe zastosowanie.

Ekologiczna torebka prezentowa wykonana z karbowanej tektury falistej. Wytrzymałe, lekkie opakowanie prezentowe. Alternatywa dla papieru ozdobnego. Torebka tekturowa posiada wygodny papierowy uchwyt.



Ekonomiczne, praktyczne i bezbarwne woreczki doypack, stworzone do szybkiej i łatwej organizacji różnorodnych przedmiotów. Stosowane w wielu gałęziach przemysłu ułatwiają transport i organizację.

Kolor idealnie nadający się do pakowania prezentów świątecznych. Torba będzie też idealna na uniwersalne, ale eleganckie prezenty ze względu na swój czerwony prestiżowy kolor. Materiał jest gruby i wytrzymały.

Oryginalne i solidne torby papierowe w pomarańczowym kolorze sprawdzą się w każdej sytuacji. Wytrzymałe opakowanie na zakupione produkty bądź torba upominkowa na prezent to nieliczne z możliwych zastosowań toreb ekologicznych.

Torba upominkowa zielona ECOBAG powstała w zgodzie ze środowiskiem naturalnym. Produkt ten wykonany jest z papieru, co sprawia, że jest w pełni biodegradowalny i znakomicie nadaje się do firm handlowych, jak i do użytku prywatnego

Najpopularniejsza forma pakowania artykułów kupowanych w sklepach detalicznych. Przeznaczone głównie do pakowania artykułów przemysłowych i spożywczych. Wykonane z folii polietylenowej LDPE, powszechnie znane są jako jednorazówki.

Torba upominkowa Prestige została wyprodukowana z bardzo wysokiej jakości papieru, Jest bardzo wytrzymała, więc z powodzeniem możesz do niej zapakować nawet bardzo ciężki prezent. Torba ma granatowy kolor.

Ekskluzywne opakowanie na alkohole, idealne na szczególne okazje.

Ekskluzywne opakowanie na alkohole, idealne na szczególne okazje.

Papierowa, trwała i jakościowa torba Prestige. Najwyższa jakości papieru sprawia, że jest ona niezwykle odporna. Biały kolor nadaje torbie estetycznego wyglądu. Sprawdza się podczas zakupów i w celach marketingowych.