Paweł SaigomadePaweł Saigomadeniedziela, 19 listopada 20232 minuty czytanialiczba wyświetleń: 434
Ilość komentarzy: 0

Fakty i mity pakowania przesyłek e-commerce

W internecie znaleźć można różne wiadomości. Jedne bardziej, drugie mniej wiarygodne. Zanim na któryś się powołamy, warto głębiej poszukać, aby nie wprowadzać nikogo w błąd. W tym przypadku chcemy jednak powiedzieć o kilku sprawach, z którymi mamy do czynienia na co dzień. Nie tylko jako producent opakowań, ale również jako sklep internetowy współpracujący z gronem sprzedawców oferujących swoje produkty w sieci. Dlatego jesteśmy pewni co do tego, że mamy rację i powiemy Ci dzisiaj jak pakować zamówienia e-commerce.

Owinięty w papier kraft produkt umieszczony w pudełku wykrojnikowym

Mity dotyczące pakowania zamówień e-commerce


Pakowanie zamówień internetowych, choć jest uważane za prozaiczne, to z wielu powodów, takie nie jest. Osoba pakująca musi zwrócić uwagę na mnóstwo szczegółów, które mają znaczenie zarówno dla klientów, jak i dla bezpieczeństwa wysyłanych towarów. I tym sposobem przechodzimy do pierwszego z mitów, czyli do odpowiedzi na pytania, jak nie pakować zamówień, a przynajmniej, jak nie dać sobie wmówić, że jakość w tym kontekście nie ma znaczenia.

MIT1 - mężczyźni nie zwracają uwagi na dbałość o szczegóły podczas otwierania przesyłki

Do koszyka
Szybki podgląd
-3%
Do koszyka
Szybki podgląd
Premium
Karton wykrojnikowy – 230 x 75 x 330mm

Karton z wysokogatunkowego surowca – wytrzymałej i biodegradowalnej tektury, odporny na oddziaływania mechaniczne.

Karton wykrojnikowy 230x75x330mm2,50
Do koszyka
Szybki podgląd
Bestseller
Karton wykrojnikowy 300x75x400mm

Karton z wysokogatunkowego surowca – wytrzymałej i biodegradowalnej tektury, odporny na oddziaływania mechaniczne.

Karton wykrojnikowy 300x75x400mm3,20
Do koszyka
Szybki podgląd
Bestseller
Pudełko wykrojnikowe e-commerce

Kartony wykrojnikowe to wysokiej jakości opakowania, które znajdują zastosowanie w sprzedaży wysyłkowej i do przechowywania wartościowych przedmiotów. Cechuje je wytrzymałość oraz odporność na uszkodzenia.

Pudełko wykrojnikowe e-commerce 490x290x190mm F7038,00
Do koszyka
Szybki podgląd
Premium
Do koszyka
Szybki podgląd
New
Karton z paskiem klejącym F703 A6

Trwałe pudełko wykrojnikowe do przesyłania różnorodnych towarów.

Karton z paskiem klejącym 169x130x70mm F703 A62,10
Do koszyka
Szybki podgląd
BestsellerPremium

Konsumenci zwłaszcza ci, którzy robią zakupy online, są coraz bardziej wymagający. I dotyczy to zarówno kobiet, jak i mężczyzn. Doskonale widać to na przykładzie unboxingów, które obiegają różnego rodzaju media społecznościowe. Oczywiście, więcej filmików znajdziemy z kobietami, jednak nie oznacza to, że mężczyźni w ogóle nie zwracają na to uwagi. Wysyłanie do nich zamówień w noszących ślady zużycia kartonach lub w ogóle niepakowanie towaru w kartony, ale zawijanie go w tekturę i oklejanie kilometrami taśmy pakowej, nawet jeśli są to śrubki, podkładki czy gwoździe, nie jest najlepszym pomysłem.

Pakowanie zamówienia do pudełka kartonowego

MIT2 - opakowanie nie ma znaczenia, liczy się tylko cena produktu


Jest to mocne nawiązanie do wcześniejszego mitu dotyczącego tego, że mężczyźni jakoby nie zwracają uwagi na to, jak przesyłki są pakowane. Oczywiście, wielu klientów chciałoby, żeby wysyłka była za darmo, jednak czy jest to równoznaczne z chęcią zrezygnowania przez nich z doświadczeń, jakie daje otwieranie pięknie zapakowanej paczki? Absolutnie nie! Można nawet powiedzieć, że konsumenci zwracają coraz większą uwagę na to, jak pakowane są zamówienia. Widoczne jest to doskonale w przypadku korzystania z materiałów ekologicznych. Jak więc widzisz, coraz większe oczekiwania klientów dotyczą również pakowania zamówień, a w tym jakości materiałów oraz precyzji i dokładności.

Podsumowanie - mity dotyczące pakowania zamówień, które mogą zaszkodzić Twojemu biznesowi. Czy opakowanie ma znaczenie?


Prowadzenie sklepu online jest złożonym zajęciem. Każde z nich ma w szerszej perspektywie ogromne znaczenie dla całości biznesu. Nie inaczej jest z pakowaniem przesyłek. Warto więc zagłębić się w świat mitów, aby odejść od tego, co może przysparzać Ci problemów z klientami. Dlatego na przykład nie powinieneś wierzyć w to, że dla mężczyzn nie ma znaczenia, w co spakowane jest zamówienie. Mitem jest też to, że klienci zwracają uwagę wyłącznie na cenę produktu. Tak było lata temu, gdy sklepy internetowe zaczynały dopiero podbijać rynek. A jak najlepiej to zrobić? No właśnie zaniżaniem cen. Teraz dla konsumentów liczy się wysoka jakość i estetyka. Między innymi dlatego też korzystają m.in. z takich wypełniaczy jak papier nacinany, sizzlepak, czy wiolina.
Pakowanie paczki z towarem zawiniętym w papier Kraft i przewiązany sznurkiem jutowym
Wyślij emailem

    Dodaj swój komentarz

    Zapisz się do naszego Newslettera

    Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w naszym sklepie