Paweł SaigomadePaweł Saigomadeniedziela, 19 listopada 20232 minuty czytanialiczba wyświetleń: 518
Ilość komentarzy: 0

Fakty i mity pakowania przesyłek e-commerce

W internecie znaleźć można różne wiadomości. Jedne bardziej, drugie mniej wiarygodne. Zanim na któryś się powołamy, warto głębiej poszukać, aby nie wprowadzać nikogo w błąd. W tym przypadku chcemy jednak powiedzieć o kilku sprawach, z którymi mamy do czynienia na co dzień. Nie tylko jako producent opakowań, ale również jako sklep internetowy współpracujący z gronem sprzedawców oferujących swoje produkty w sieci. Dlatego jesteśmy pewni co do tego, że mamy rację i powiemy Ci dzisiaj jak pakować zamówienia e-commerce.

Owinięty w papier kraft produkt umieszczony w pudełku wykrojnikowym

Mity dotyczące pakowania zamówień e-commerce


Pakowanie zamówień internetowych, choć jest uważane za prozaiczne, to z wielu powodów, takie nie jest. Osoba pakująca musi zwrócić uwagę na mnóstwo szczegółów, które mają znaczenie zarówno dla klientów, jak i dla bezpieczeństwa wysyłanych towarów. I tym sposobem przechodzimy do pierwszego z mitów, czyli do odpowiedzi na pytania, jak nie pakować zamówień, a przynajmniej, jak nie dać sobie wmówić, że jakość w tym kontekście nie ma znaczenia.

MIT1 - mężczyźni nie zwracają uwagi na dbałość o szczegóły podczas otwierania przesyłki

Białe opakowanie e-commerce

Karton wykrojnikowy w kolorze białym ma wiele zastosowań. Sprawdzi się podczas sprzedaży wysyłkowej, jako pudełko na prezent, a także jako pudełko do przechowywania.

Opakowanie e-commerce 370x290x140mm F427 Białe7,00
Do koszyka
Szybki podgląd
Bestseller
Karton wykrojnikowy e-commerce

Karton wykrojnikowy charakteryzuje się lekkością, wytrzymałością oraz możliwością zamknięcia bez dodatkowej taśmy. Ekonomiczne i ekologiczne pudełko kartonowe, idealne do ochrony niewielkich przedmiotów.

Karton wykrojnikowy e-commerce 350x250x140mm F7035,70
Do koszyka
Szybki podgląd
BestsellerPremium
Karton z paskiem klejącym F703 A6

Trwałe pudełko wykrojnikowe do przesyłania różnorodnych towarów.

Karton z paskiem klejącym 169x130x70mm F703 A62,10
Do koszyka
Szybki podgląd
BestsellerPremium
Do koszyka
Szybki podgląd
Premium
Do koszyka
Szybki podgląd
Premium
Fix Box 330x230x85

Fix Boxy to wytrzymałe kartonowe opakowania przeznaczone do zabezpieczenia na czas wysyłki delikatnych przedmiotów o sporej wartości. Wyposażone są w specjalną folię, której zadanie jest utrzymanie zawartości w miejscu.

Fix Box A4 310x200x65mm6,90
Do koszyka
Szybki podgląd
Do koszyka
Szybki podgląd
Premium

Konsumenci zwłaszcza ci, którzy robią zakupy online, są coraz bardziej wymagający. I dotyczy to zarówno kobiet, jak i mężczyzn. Doskonale widać to na przykładzie unboxingów, które obiegają różnego rodzaju media społecznościowe. Oczywiście, więcej filmików znajdziemy z kobietami, jednak nie oznacza to, że mężczyźni w ogóle nie zwracają na to uwagi. Wysyłanie do nich zamówień w noszących ślady zużycia kartonach lub w ogóle niepakowanie towaru w kartony, ale zawijanie go w tekturę i oklejanie kilometrami taśmy pakowej, nawet jeśli są to śrubki, podkładki czy gwoździe, nie jest najlepszym pomysłem.

Pakowanie zamówienia do pudełka kartonowego

MIT2 - opakowanie nie ma znaczenia, liczy się tylko cena produktu


Jest to mocne nawiązanie do wcześniejszego mitu dotyczącego tego, że mężczyźni jakoby nie zwracają uwagi na to, jak przesyłki są pakowane. Oczywiście, wielu klientów chciałoby, żeby wysyłka była za darmo, jednak czy jest to równoznaczne z chęcią zrezygnowania przez nich z doświadczeń, jakie daje otwieranie pięknie zapakowanej paczki? Absolutnie nie! Można nawet powiedzieć, że konsumenci zwracają coraz większą uwagę na to, jak pakowane są zamówienia. Widoczne jest to doskonale w przypadku korzystania z materiałów ekologicznych. Jak więc widzisz, coraz większe oczekiwania klientów dotyczą również pakowania zamówień, a w tym jakości materiałów oraz precyzji i dokładności.

Podsumowanie - mity dotyczące pakowania zamówień, które mogą zaszkodzić Twojemu biznesowi. Czy opakowanie ma znaczenie?


Prowadzenie sklepu online jest złożonym zajęciem. Każde z nich ma w szerszej perspektywie ogromne znaczenie dla całości biznesu. Nie inaczej jest z pakowaniem przesyłek. Warto więc zagłębić się w świat mitów, aby odejść od tego, co może przysparzać Ci problemów z klientami. Dlatego na przykład nie powinieneś wierzyć w to, że dla mężczyzn nie ma znaczenia, w co spakowane jest zamówienie. Mitem jest też to, że klienci zwracają uwagę wyłącznie na cenę produktu. Tak było lata temu, gdy sklepy internetowe zaczynały dopiero podbijać rynek. A jak najlepiej to zrobić? No właśnie zaniżaniem cen. Teraz dla konsumentów liczy się wysoka jakość i estetyka. Między innymi dlatego też korzystają m.in. z takich wypełniaczy jak papier nacinany, sizzlepak, czy wiolina.
Pakowanie paczki z towarem zawiniętym w papier Kraft i przewiązany sznurkiem jutowym
Wyślij emailem

    Dodaj swój komentarz

    Zapisz się do naszego Newslettera

    Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w naszym sklepie