Karton wykrojnikowy e-commerce 350x250x140mm
Karton wykrojnikowy e-commerce to niezbędne akcesorium każdej firmy wysyłkowej, sklepów, magazynów oraz firm przeprowadzkowych. Różnica między kartonem wykrojnikowym, a klapowym jest taka, że wykrojnikowy nie wymaga dodatkowej taśmy klejącej. Do zamknięcia tego modelu wystarczy użyć taśmy dwustronnej, która została umieszczona na jednym ze skrzydeł zamykających pudełko. Materiał składa się z 3-warstw grubej tektury, która nie zagina się w czasie podnoszenia i przewozu paczek. Pudło dostępne jest w brązowym kolorze. Po powierzchni można pisać markerami oraz przyklejać etykiety informacyjne lub wysyłkowe. Dokładne wymiary całego kartony wysyłkowego to 350 x 250 x 140 mm. Na stronie Neopak znajdziesz także kartony klapowe z podstawowym zamknięciem oraz tradycyjne pudła klapowe.
Zastosowanie kartonów wykrojnikowych e-commerce do wysyki
Pudełka wykrojnikowe e-commerce z taśmą samoprzylepną, często wykorzystywane są przy wysyłce paczek do klientów. Najczęściej stosują je firmy kosmetyczne na produkty do makijażu, ale także pielęgnacji ciała. Stosują je również sklepy z odzieżą oraz akcesoriami do domu, sprzętem agd, a także wszelkimi produktami, które zmieszczą się do tego formatu. Opakowania wykrojnikowe e-commerce są również stosowane przez firmy produkujące artykuły biurowe takie jak zeszyty kalendarze, wizytówki, czy broszurki. Mocne klej i dokładnie przylegający materiał, gwarantują, że rzeczy dotrą do klienta bez zgubienia się lub zniszczenia w czasie transportu.
Pudełko można też skompilować z opcjonalną wkładką FixBox MS500.
Właściwości produktu:
- Rozmiar: 350 x 250 x 140 mm
- Typ: wykrojnikowy; do złożenia nie trzeba używać taśmy
- Kolor: brązowy
- Tektura: 3-warstwowa, fala B
- Zamknięcie: pasek klejący
- Gramatura: 380 g/m²
- Wzór: FEFCO 703