Pytania i odpowiedzi

Pierwsze kroki w sklepie NEOPAK.PL

 

Jakie warunki należy spełnić, aby złożyć zamówienie w sklepie NEOPAK.PL?

 

Osoba zainteresowana złożeniem zamówienia w sklepie NEOPAK.PL musi dokonać rejestracji konta. Podczas rejestracji należy podać prawdziwe dane osobowe (lub dane firmy), prawdziwe dane teleadresowe oraz właściwy adres e-mail, który będzie jednocześnie loginem służącym do zalogowania się na konto, jak i na który przesłana zostanie informacja o założeniu konta. Podczas rejestracji konta należy także wpisać indywidualne hasło, które posłuży do bezpiecznego logowania się w serwisie. Dodatkowo, założenie konta w sklepie NEOPAK.PL wymaga akceptacji regulaminu. Osoba rejestrująca konto w sklepie NEOPAK.PL może także – poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu – zgłosić chęć otrzymywania Biuletynu.

 

Czy z rejestracji konta w sklepie NEOPAK.PL wynikają dodatkowe korzyści?

 

Tak! Osoba, która zarejestruje konto w sklepie NEOPAK.PL będzie mogła korzystać między innymi z trwałego koszyka zamówień i osobistej książki adresowej. Dodatkowo, zarejestrowany użytkownik sklepu NEOPAK.PL może sprawdzać historię zamówień i publikować recenzje wybranych produktów.

 

Czy rejestracja konta w sklepie NEOPAK.PL jest darmowa?

 

Oczywiście, zarówno rejestracja konta jak i skorzystanie z możliwości otrzymywania Biuletynu informującego między innymi o ciekawych promocjach czy kuponach rabatowych jest całkowicie bezpłatne.

 

Jak powinno zostać skonstruowane hasło?

 

Hasło powinno składać się z co najmniej siedmiu znaków. Mając na uwadze bezpieczeństwo naszych Klientów zalecamy, aby hasło składało się z wielkich i małych liter oraz z przynajmniej jednej cyfry.

 

Czy dane podane podczas rejestracji konta są bezpieczne?

 

Tak. Sklep NEOPAK.PL dokłada wszelkich starań, aby uszanować prywatność osób rejestrujących w jego ramach konta, przez co ze staranną uwagą podchodzi do zabezpieczania ich danych osobowych. Dane podane podczas rejestracji wykorzystywane są  jedynie do prawidłowej realizacji zamówień i są chronione zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych.

 

Niestety, nie udało mi się zarejestrować konta w sklepie NEOPAK.PL. Jakie mogą być tego przyczyny?

 

Aby konto zostało prawidłowo założone – osoba rejestrująca powinna wpisać w obowiązkowe pola formularza (rubryki zaznaczone gwiazdką) prawidłowe dane. W przypadku, gdy dane nie zostały wpisane prawidłowo lub kiedy nie wszystkie, obowiązkowe rubryki zostały wypełnione – konto nie może zostać zarejestrowane. Ponadto, gdy osoba rejestrująca konto podała adres e-mail na który zostało wcześniej założone konto – rejestracja kolejnego profilu nie może zostać dokończona.

 

Wszystkie rubryki formularza zostały wypełnione prawidłowo, jednak na podany podczas rejestracji adres e-mail nie przyszło potwierdzenie zarejestrowania konta. Jakie są tego przyczyny?

 

Prosimy o cierpliwość, potwierdzenie rejestracji konta wysyłane jest na adres podany przez Klienta w przeciągu kilku minut. Warto także odświeżyć stronę serwisu pocztowego i sprawdzić zawartość folderu SPAM. W przypadku, gdy mail potwierdzający założenie konta nie zostanie dostarczony w przeciągu godziny od założenia profilu – prosimy o telefoniczny lub mailowy kontakt z Obsługą Klienta.

 

Rejestracja konta w sklepie NEOPAK.PL przebiegła prawidłowo. Jak mogę zalogować się do swojego profilu?

 

Aby zalogować się do profilu Klienta – wystarczy kliknąć w znajdującą się w prawym górnym rogu serwisu zakładkę „Zaloguj się/Załóż konto”, a następnie – w odpowiednich polach formularza logowania –wpisać podany przy rejestracji adres e-mail oraz zdefiniowane hasło.

 

Nie pamiętam hasła do swojego konta. Czy mogę je odzyskać?

 

Oczywiście, wystarczy kliknąć w znajdującą się w prawym górnym rogu serwisu zakładkę „Zaloguj się/Załóż konto”, nacisnąć na aktywny napis „Przypomnij mi hasło”, a następnie – w odpowiednim polu – wpisać adres e-mail podany przy rejestracji. Na wskazany adres poczty internetowej wyślemy wiadomość z nowym hasłem, które będzie można zmienić po zalogowaniu się do profilu.

 

Produkty dostępne w sklepie NEOPAK.PL

 

Czy produkty dostępne w sklepie NEOPAK.PL są wysokiej jakości?

 

Kompletując asortyment sklepu NEOPAK.PL opieramy się na wieloletnim doświadczeniu. Dzięki temu wszystkie, dostępne na naszych półkach produkty są najwyższej jakości.

 

Czy na produkty zakupione w sklepie NEOPAK.PL obowiązuje gwarancja?

 

Oczywiście, każdy produkt dostępny w sklepie NEOPAK.PL objęty jest gwarancją producencką.

 

Czy mogę złożyć zamówienie na produkt, którego nie ma w asortymencie sklepu NEOPAK.PL?

 

Każde zamówienie traktujemy w sposób indywidualny. W przypadku, gdy interesuje Państwa produkt niedostępny w ofercie umieszczonej w ramach sklepu NEOPAK.PL – prosimy o telefoniczny lub mailowy kontakt z naszym biurem.

 

Czy w sklepie NEOPAK.PL mogę kupić produkty wykonywane na specjalne zamówienie?

 

Oczywiście! W takim przypadku prosimy o telefoniczny lub mailowy kontakt. Nasi pracownicy dopełnią wszelkich starań, aby sprostać Państwa oczekiwaniom.

 

Zakupy w sklepie NEOPAK.PL

 

Chcę dokonać zakupu za pośrednictwem sklepu NEOPAK.PL. Jak mogę znaleźć interesujące mnie produkty?

 

Dokładamy wszelkich starań, aby sklep NEOPAK.PL był witryną intuicyjną. Dostępne w naszym asortymencie produkty skatalogowaliśmy w czytelnych i jasno opisanych kategoriach tematycznych. Osoba zainteresowana zakupem konkretnego produktu może także skorzystać z wyszukiwarki produktów, znajdującej się w prawym górnym rogu serwisu. 

 

Chcę dokonać zakupu wybranego produktu, jak tego dokonać?

 

Wystarczy kliknąć na znajdujący się po prawej stronie zdjęcia produktu przycisk „DO KOSZYKA”, uprzednio oznaczając odpowiednią ilość zamawianego produktu. Następnie należy kliknąć w znajdującą się w prawym górnym rogu serwisu zakładkę „koszyk” i postępować zgodnie z instrukcją zamówienia.

 

W jaki sposób mogę poznać koszty dostawy zamówionego produktu?

 

Naszym Klientom udostępniamy wygodny kalkulator kosztu wysyłki. Narzędzie to znajduje się w zakładce „Koszyk”.

 

Przysługuje mi rabat. Czy składając zamówienie mogę poinformować sklep NEOPAK.PL o przysługującej mi zniżce?

 

Oczywiście, informacje o zniżkach należy umieszczać w odpowiednim miejscu zgłoszenia zamówienia. Rabat zostanie uwzględniony automatycznie.

 

Planuję dokonać w sklepie NEOPAK.PL dużych zakupów. Czy mogę liczyć na dodatkowy rabat?

 

Oczywiście! Wszystkich Klientów traktujemy w sposób indywidualny. Przy dużych zamówieniach uwzględniamy możliwość  negocjacji dodatkowych rabatów.

 

Czy mogę odebrać interesujące mnie produkty osobiście w siedzibie sklepu NEOPAK?

 

Oczywiście, w takich wypadkach prosimy o telefoniczny lub mailowy kontakt z Obsługą Klienta.

 

Zamówienie ma zostać dostarczone na warszawski adres. Ile w takim przypadku kosztuje wysyłka zamówionych produktów?

 

Zamówienia o wartości powyżej 400 zł brutto na terenie Warszawy dostarczamy gratis. Zamówienia poniżej tej kwoty niezależnie od gabarytu towaru doręczymy za 25 zł brutto.

 

W jaki sposób mogę wybrać metodę płatności?

 

Zapłaty za zamówione produkty dokonać można gotówką (przy odbiorze własnym w siedzibie sklepu NEOPAK lub przy odbiorze przesyłki dostarczonej przez kuriera), przelewem bankowym (przedpłata), za pomocą płatności mTransfer lub systemu transferuj.pl. Wyboru metody płatności można dokonać podczas zatwierdzania zamówienia.

 

Jaki tytuł transakcji należy wpisać przy dokonywaniu płatności przelewem bankowym, przy użyciu mTransfer lub systemu transferuj.pl?

 

Prosimy, aby w tytule przelewu znalazł się numer zamówienia.

 

Niestety, podczas wyboru produktu doszło do pomyłki. Czy mogę zmienić ilość lub rodzaj zamawianych produktów?

 

Tak, zmiany ilości lub rodzaju zamawianego produktu dokonać można na każdym etapie zakupów. W celu modyfikacji zamówienia wystarczy kliknąć w zakładkę „Koszyk” i poprawić odpowiednie pola zamówienia.

 

Co zrobić, żeby zamówiony produkt dostarczony został pod adres inny niż podany podczas rejestracji w sklepie NEOPAK.PL?

 

Wystarczy podczas potwierdzania zamówienia kliknąć w pole „ZMIEŃ ADRES” (zakładka „Płatności”) i podać nowy adres dostawy.

 

Czy do zamówienia mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Oczywiście, w takich wypadkach prosimy o wcześniejszy kontakt z pracownikami NEOPAK.PL lub o zamieszczenie w formularzu zamówienia stosownej adnotacji. Kurier odpowiedzialny za dostawę zamówionych produktów dostarczy także fakturę (w dwóch egzemplarzach – kopia faktury zostanie następnie dostarczona do siedziby sklepu NEOPAK).

 

Mam uwagi co do sposobu realizacji zamówienia lub sposobu dostawy. Gdzie mogę je umieścić?

 

Wszelkie adnotacje dotyczące zamówienia należy umieszczać w odpowiednim polu formularza zamówień.

 

Co zrobić, aby dokończyć proces zamówienia?

 

Należy kierować się podpowiedziami zamieszczonymi w formularzu zamówienia. Po sprawdzeniu, czy formularz nie zawiera błędów – wystarczy kliknąć w przycisk „POTWIERDŹ ZAMÓWIENIE”. Następnie, na podany podczas rejestracji adres e-mail przesłana zostanie informacja potwierdzająca złożenie zamówienia.

 

Złożone zamówienie jest błędne, czy mogę je wycofać?

 

Oczywiście, w takich wypadkach prosimy o telefoniczny lub mailowy kontakt z Obsługą Klienta.

 

W jakim czasie moje zamówienie zostanie zrealizowane?

 

Zamówienia realizujemy po zaksięgowaniu wpłaty należnej za zakupione produkty. W przypadku wyboru płatności przy odbiorze – zamówienia realizujemy na bieżąco. Status zamówienia można także sprawdzić w profilu Klienta.

 

W jakim czasie po zatwierdzeniu wpłaty na rachunku sklepu NEOPAK zamówiony towar zostanie wysłany na wskazany przeze mnie adres?

 

Termin dostawy staramy się ustalać indywidualnie z każdym Klientem. Zwykle, zamówione produkty dostarczane są pod wskazany adres w przeciągu 2-7 dni liczonych od daty zaksięgowania wpłaty na koncie sklepu NEOPAK.

 

Czy mogę śledzić przesyłkę zawierającą zamówione przeze mnie produkty?

 

Oczywiście, numer przesyłki oraz detale dotyczące sposobów jej śledzenia przekazujemy w informacji wysłanej na podany podczas rejestracji konta adres mailowy.

 

Niestety, w ustalonym terminie dostarczenia przesyłki nie będzie mnie pod wskazanym w zamówieniu adresem. Co mogę w takim wypadku zrobić?

 

Bardzo prosimy o telefoniczny lub mailowy kontakt z pracownikami sklepu NEOPAK.PL lub z regionalnym przedstawicielem firmy kurierskiej odpowiedzialnej za dostarczenie przesyłki.

 

Nie było mnie pod adresem wskazanym w zamówieniu w chwili, gdy kurier próbował dostarczyć przesyłkę. Co mogę teraz zrobić?

 

W takich wypadkach prosimy o kontakt (telefoniczny lub mailowy) z pracownikami sklepu NEOPAK lub z regionalnym przedstawicielem firmy kurierskiej odpowiedzialnej za dostawę zamówionych produktów.

 

Czy zawartość dostarczonej przesyłki mogę sprawdzić w obecności kuriera?

 

To zalecana praktyka! W przypadku płatności dokonanej z góry – zawsze sugerujemy sprawdzić jakość i stan produktów w obecności kuriera. Jeśli zakup został dokonany za pobraniem – dostarczone produkty sprawdzić można po uregulowaniu płatności.

 

Dostarczone przez kuriera produkty są uszkodzone. Co w takiej sytuacji zrobić?

 

Produkty przygotowywane do wysyłki należycie zabezpieczamy. W przypadku, gdy produkty zostały uszkodzone podczas transportu prosimy o spisanie z kurierem odpowiedniego protokołu, który stanowić będzie podstawę do rozpatrzenia ewentualnej reklamacji.

 

Kurier dostarczający paczkę z zamówionymi produktami przekazał mi błędnie wystawioną fakturę VAT. Co zrobić w takiej sytuacji?

 

W takich przypadkach prosimy o pilny, telefoniczny lub mailowy kontakt z pracownikami sklepu NEOPAK.PL

 

Co zrobić w przypadku, gdy w paczce dostarczonej przez kuriera nie ma części z zamówionych produktów?

 

W takim wypadku należy spisać z kurierem odpowiedni protokół. Jeśli w paczce nie ma części z zamówionych produktów – prosimy też o pilny, telefoniczny lub mailowy kontakt z pracownikiem sklepu NEOPAK.

 

Dostarczone produkty są wadliwe lub nie spełniają moich oczekiwań. Czy mogę złożyć reklamację?

 

W przypadku, gdy towar zakupiony w sklepie NEOPAK.PL okaże się wadliwy lub nie spełni Państwa oczekiwań – prosimy o pilny kontakt telefoniczny lub mailowy z Obsługą Klienta. Nasi pracownicy dołożą wszelkich starań, aby w należyty i korzystny dla Państwa sposób rozwiązać ten problem.

 

Dodatkowe pytania

 

Nie mogę znaleźć odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie, co teraz?

 

Na Państwa pytania odpowiadamy na bieżąco – od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 17.00. W przypadku wątpliwości lub zastrzeżeń – prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny lub mailowy. Dane kontaktowe znajdują się w nagłówku serwisu NEOPAK.PL.

Neopak | Opakowania z klasą

NEOPAK

ul. Leonidasa 51

02-239 Warszawa

email:

kontakt@neopak.pl

sklep@neopak.pl

tel:

(22) 853-16-89

(22) 225-26-62

(22) 353-33-88

Certyfikat Zaufania Klientów