Galanteria na biurko

Galanteria biurkowa to bardzo rozbudowana grupa wielu produktów.

To przede wszystkim akcesoria biurowe, które pomagają w organizacji. To przybory, z których pomocą o wiele łatwiej jest zarządzać przestrzenią. Ułatwiają też wszelkiego rodzaju prezentacje. Znajdą zastosowanie zarówno w domowych biurach, jak i firmach, czy szkołach. W tej kategorii prezentujemy produkty najwyższej jakości. Są to między innymi kubki na długopisy, które są nie tylko piękne, ale i funkcjonalne. Jeśli chcą

Państwo znaleźć ładny produkt do swojego domowego biura, oferujemy odpowiednie modele w wielu kolorach i wzorach. Z łatwością i komfortem mogą być one również używane w biurze firmowym. Posiadamy również szeroki wybór gumek do mazania w różnych kolorach i kształtach: kostki lub serduszka - ułatwią one wymazywanie notatek i zadań domowych. Warto zwrócić uwagę na takie produkty jak zszywacze z magnetycznymi uchwytami, które pozwalają na łatwe łączenie papierów przy tworzeniu raportów, spinacze z magnetycznymi grzbietami, które umożliwiają szybkie mocowanie dokumentów na tablicach czy ścianach. Inne świetne akcesoria, które

Galanteria biurkowa to magnesy, pojemniczki, spinacze, spinki, pinezki, klipsy, zwilżacze i wiele innych. Jest to bardzo obszerna grupa przyborów, które ułatwiają wykonywanie wszelkiego rodzaju prac.

Magnesy to narzędzia, które są używane od ponad 100 lat. Służą one jako główne narzędzie dla tych, którzy mają skłonność do organizacji, planowania i notowania rzeczy. Głównym powodem, dla którego stały się one popularne jest to, że mogą one pomóc w kontroli bałaganu papierowego Tam jest magnetycznie naładowana płytka i coś trzymać. Wszystko, co musisz zrobić, to umieścić swoją notatkę na płytce i przymocować ją gdzieś - w ten sposób zawsze będziesz wiedział, gdzie ją znaleźć - koniec z fruwającymi papierami! Możesz wybierać spośród samoprzylepnych lub magnetycznych, w zależności od swoich preferencji i wymagań! I tu pojawia się kolejna zaleta: pomagają one zapanować nad bałaganem papierowym.
 

Przydatne artykuły do każdebo biura

 

Galanteria biurkowa należą również pojemniki. Przybory te są szczególne, ponieważ w szufladach biurek często przechowuje się wiele innych rzeczy, więc może być trudno je dobrze zorganizować. Dlatego warto zaopatrzyć się w pojemnik. Istnieją pudełka z przegródkami na długopisy i ołówki, zeszyty, gumki czy spinacze; są też większe pojemniki, które pozwolą zachować porządek na biurku, pomagając odłożyć wszelkie przedmioty, które nie zmieściłyby się w standardowych szufladach. Wybór jest bardzo szeroki, trzeba tylko wybrać!

Do akcesoriów na biurko należą również amortyzatory (inaczej klamerki). Dzięki nim możesz stworzyć oryginalny plakat lub tablicę kredową; wystarczy, że przyczepisz gdzieś kredę i wykorzystasz ją jako mebel, na którym będziesz zapisywać notatki lub pomysły.

Pinezki kolorowe 50szt mix do tablic korkowych
Pinezki kolorowe 50szt mix do tablic korkowych2,22
Do koszyka
Szybki podgląd
-11%Promocja - czas do końca

Galanteria na biurko


Co to jest galanteria na biurko? Galanterią nazywamy niewielkie przedmioty, różne drobiazgi. Galanteria biurowa oznacza więc zbiór akcesoriów do biura i różnych przedmiotów, które łączą nieduże wymiary. Należą do nich spinacze, zszywki, klipsy, niewielkie pojemniki, a także podobne produkty.

Większość przedmiotów, które nazywamy zbiorzo galanterią na biurko to rzeczy dość tanie w zakupie, często dostępne w zestawach zawierających wiele sztuk. Ciężko wyobrazić sobie przecież kupno pojedynczego spinacza, czy zszywki, prawda? Kolejną cechą wspólną niewielkich artykułów do biura jest ich duża uniwersalność i niesłychana przydatność. 
 

Galanteria do biura - artykuły papiernicze, które trzeba mieć


Niełatwo wyobrazić sobie codzienną pracę biurową bez spinaczy, zszywacza, czy pinezek pozwalających przymocować coś do tablicy korkowej. To niedrogie przybory, która zawsze znajdą jakieś zastosowanie, a często okazują się być wręcz nieocenionymi. 

galanteria do biura

Do najbardziej popularnych produktów biurowych należą:
Każdy z tych produktów może występować w różnych odmianach, które różnią się rozmiarem, kolorem i sposobem wykończenia. Łączy je duża dostępność, prostota użytkowania i typowo biurowe zastosowanie.
 

Spinacze biurowe - do czego mogą się przydać w biurze?


Metalowe spinacze są jednym z niewielkich akcesoriów, które w największym stopniu kojarzą się w biurem. Charakterystycznie wygięty, metalowy drucik stał się w pewnym czasie także symbolem asystenta w programie biurowym Microsoft Word. Pan Spinacz wprowadzał nas w tajniki edycji dokumentów, korespondencji seryjnej, czy formatowania stron z tekstem. Do dziś spinacze są niezwykle przydatne - ich głównym zastosowaniem jest łączenie wielu “papierów” w większe pliki. Pozwala to na lepszą organizację firmowego lub domowego archiwum, czy dołączenie załączników do związanych z nimi dokumentów.

Dużym plusem spinaczy biurowych jest możliwość wielokrotnego łączenia i rozłączania plików dokumentów. Inne rodzaje galanterii do biura, na przykład zszywki, łączą kartki w sposób trwały.

galanteria do biura

Spinacze biurowe mogą mieć różne kolory, co oczywiście ma główne walory wizualne. Te są też szczególnie lubiane przez dzieci. Zwykle powierzchnia kolorowych spinaczy jest dodatkowo gumowana. Oprócz nadania im koloru, taka warstwa pozwala też na jeszcze lepsze trzymanie się spinacza wysuniętego na połączone kartki papieru.
 

Nietypowe zastosowania spinaczy


Galanteria do biura to między innymi spinacze biurowe w różnym wydaniu. Oprócz spinania ze sobą kartek papieru, mają znacznie więcej zastosowań. Niektóre z nich są naprawdę zaskakujące i wyjątkowo kreatywne.

Budowa spinaczy biurowych jest bardzo podobna do drucików, na których wieszamy bombki i inne ozdoby świąteczne. W razie potrzeby można więc użyć spinaczy w roli takich wieszaków.  Spinacz świetnie sprawdzi się też do spięcia nogawek spodni, gdy jedziemy rowerem. Może nie wygląda to zbyt estetycznie, prosty sposób może jednak uchronić nogawki przed zniszczeniem lub zabrudzeniem. Biurowy spinacz może też pomóc w organizacji kabli. Niezależnie od tego, czy to kable  idące do komputera, czy w szafce RTV, łącząc je spinaczem możemy okiełznać kablowy chaos.

W ostateczności, można użyć spinacza jako spinki do włosów. zakładki do książki lub do zabezpieczenia końcówek papieru ozdobnego, by nie odwijała się z rolki.

Zachęcamy też do zapoznania się z naszymi kreatywnymi zastosowaniami dla folii bąbelkowej.
 

Jak łatwo przymocować notatki? Pinezki i magnesy


W niemal każdym biurze, ale także w domach, szkołach i innych miejscach, często spotykamy tablice korkowe i magnetyczne. W zależności od ich rodzaju, warto zaopatrzyć się w galanterię do biura, która pozwoli na mocowanie kartek z notatkami. Pozwoli to szybko i sprawnie, a także niskim kosztem zamocować niezbędne informacje, przypomnienia i inne dokumenty. Czasami w ten sposób do tablicy mocowane są również prace plastyczne, obrazki, ogłoszenia i niemal dowolne inne treści.

Jeśli posiadają Państwo tablicę korkową, doskonałym uzupełnieniem jest dla niej pakiet pinezek kolorowych. Zwykle są dostępne w zestawach, na przykład 50 sztuk pinezek kolorach do tablic. Metalowe pinezki najczęściej mają głowę pokrytą tworzywem sztucznym, co ułatwia wyciąganie główek. Jeżeli to i tak dość skomplikowane, można użyć pinezek w kształcie beczułek. W porównaniu z pinezkami biurowymi z płaską główką, nie tylko łatwiej je odczepić z tablicy korkowej lub materiałowej blendy. Pinezki beczułki zapobiegają też przypadkowemu nadepnięciu na nie, co mogłoby być równie bolesne, jak niebezpieczne.

Czasem bardziej funkcjonalna okazuje się być tablica magnetyczna. Oprócz możliwości przymocowania na niej różnych informacji pozwala też pisać po niej. Do przyczepiania kartek papieru i innych rzeczy do tablicy magnetycznej służą magnesy. Zwykle są z wyglądu proste i kolorowe. Użycie magnesów do tablic jest jeszcze prostsze, niż pinezek. 

galanteria do biura
    Zapisz się do naszego Newslettera

    Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w naszym sklepie