Przechowywanie biurowe

Praca biurowa zwykle wiąże się z koniecznością codziennego lub nieco rzadszego korzystania z wielu przedmiotów. Ich organizacja, a także na przykład poukładanie biurowej dokumentacji  stają się o wiele prostsze, gdy skorzystają Państwo z artykułów ułatwiających przechowywanie biurowe. W tę kategorię wpisują się zarówno segregatory, opakowania na nie, jak i różne akcesoria. Zdecydowanie warto skorzystać z takich usprawnień pracy biurowej. Zwykle ich zakup nie wiąże się z dużym kosztem, a pozwalają zaoszczędzić sporo czasu.

Do kategorii zawierającej artykuły do przechowywania biurowego można natomiast zaliczyć różne przedmioty: szuflady na biurko, podstawki na wizytówki, organizery na drobiazgi i wiele innych artykułów.
 

Przechowywanie biurowe - ułatwienie pracy w każdym biurze i nie tylko


W każdym biurze mamy stałą styczność nie tylko z wieloma dokumentami, fakturami i umowami, ale również z dziesiątkami mniej lub bardziej przydatnych artykułów biurowych. Warto zadbać o ich organizację, co wprost przełoży się na efektywność pracy biurowej.  Łatwość odnalezienia konkretnych artykułów (długopisów, zszywaczy, taśmy klejącej i wielu innych) zapewni jeszcze sprawniejszą pracę w biurze.

Do przedmiotów z kategori przechowywanie biurowe z pewnością trzeba też zaliczyć rzeczy ułatwiające przeglądanie dokumentów. To różne przekładki, skoroszyty, clipboardy i pudełka na dokumenty.

przechowywanie biurowe

Dla wielu pracowników biurowych nieodłącznym wyposażeniem ich miejsca pracy są także przyborniki na długopisy. To pojemnik, zwykle w kształcie kubka, w którym mogą Państwo wygodnie przechowywać niezbędne przybory piśmiennicze.
 

Segregatory A4, które pomogą uporządkować dokumentację


Mimo, że wiele dokumentów jest dziś przetwarzana i archiwizowana w formie cyfrowej, w wielu biurach wciąż można znaleźć całe stosy papierowych wydruków, umów, czy liczne faktury. Wiele z nich ma ustandaryzowany format A4. To właśnie dlatego w niemal każdym biurze można znaleźć wiele segregatorów na dokumenty. Pozwalają na wygodne przechowywanie dowolnych dokumentów po uprzednim włożeniu ich w koszulki foliowe.

Taki sposób przechowywania pozwala nie tylko bezpiecznie archiwizować cenne dokumenty. Poukładane w segregatorach dokumenty są również łatwe do przeglądania, a nawet wielokrotne wertowanie ich nie powoduje niszczenia się papieru i utraty czytelności zapisanych tam treści. Dodatkowo segregatory dostępne w ofercie sklepu Neopak posiadają różne kolory. W dużym stopni ułatwia to organizację dokumentacji.

Zachęcamy też do zapoznania się z naszym artykułem: jak zaoszczędzić podczas prowazenia firmy.

Filtry

Ocena klientów
Cena
oddo
Dostępność
Wyróżnienie
Format
Długość
Szerokość
Wysokość
Szerokość grzbietu
Kolor
Akcesoria do segregacji
Zastosowanie
Rodzaj składania
Rodzaj tektury
Zamknięcie
Gramatura
Ilość
Pojemność
szukaj
Pudełko tubowe 48mm/2mm/100mm
Pudełko tubowe 48mm/2mm/100mm6,00
Do koszyka
Szybki podgląd
Premium

Przechowywanie biurowe - dlaczego warto dobrze zorganizować biurową dokumentację?


Jak przechowywać biurowe dokumenty, aby usprawnić pracę? Najlepiej wybrać odpowiednie artykuły z kategorii przechowywanie biurowe. Dobrym rozwiązaniem jest umieszczenie dokumentów w oddzielnych koszulkach foliowych i sortowanie ich. Wtedy warto przeznaczyć kilka segregatorów (w zależności od liczby dokumentów) i poukładać w nich dokumenty. Można je ułożyć według dat lub zakresem tematycznym.

W celu usprawnienia późniejszego szukania odpowiednich dokumentacji, faktur, umów i innych “papierów” najlepiej każdy segregator podpisać. Wszystkie dostępne w neopaku segregatory posiadają dodatkowe pola na opis na swoim grzbiecie. Są także dostępne w wielu kolorach. co przy częstym korzystaniu z przechowywanymi tak dokumentami znacznie ułatwia pracę. Kilka segregatorów można także umieścić w pudełku archiwizacyjnym. W zależności od potrzeb może zmieścić jeden, dwa lub kilka segregatorów A4.

W Neopaku mamy wiele rodzajów segregatorów A4: 

Dlaczego warto wybrać segregatory w formacie A4?


Arkusze papieru w formacie A4 są zdecydowanie najczęściej stosowanymi kartkami papieru stosowanymi do drukowania umów, dokumentów, czy faktur. Z tego względu także pojemniki do przechowywania biurowego dokumentów powinny mieć dopasowany wymiar. Nawet, gdy będą potrzebowali Państwo przechowywać w segregatorze A4 dokument o innym wymiarze, można go złożyć i umieścić w koszulce.

Dokumenty w rozmiarze A4 są również bardzo łatwe do późniejszej wysyłki. Wystarczy złożyć je na trzy równe części i umieścić w kopercie DL.
 

Koszulki na dokumenty


Decydując się na używanie segregatorów do przechowywania biurowego, muszą się Państwo również wyposażyć w zestaw koszulek. Najczęściej koszulki na dokumenty wykonane są z przezroczystej folii, która umożliwia zapoznanie się z dokumentami nawet bez wyciągania ich z opakowania.  Dostępne w pakietach po 1000 sztuk koszulki posiadają na jednym z boków otwory. Pozwalają wpiąć koszulki do segregatora. Dostępne w Neopaku rodzaje koszulek na dokumenty to między innymi:
Można również wykorzystać skoroszyty PP na dokumenty A4. Z jednej strony posiadają oczka pozwalające na wpięcie do większego segregatora. Od środka posiadają natomiast uchwyty pozwalające zamocować wewnątrz dokumenty w oddzielnych koszulkach. Można więc powiedzieć, że taki skoroszyt jest rodzajem nieco mniejszego segregatora, który można następnie wpiąć w większy segregator ze sztywną oprawą.
 

Pudło archiwizacyjne - wygodny sposób na przechowywanie biurowe


Dokumenty w formie kartek A4, dokumenty włożone do koszulek oraz całe segregatory można wygodnie przechowywać w pudełkach archiwizacyjnych. Pudła i kufry do archiwizacji dokumentów pozwalają zapewnić jeszcze lepszą ochronę ważnych treści. Zapobiegają zakurzeniu się i zabrudzeniu dokumentów. Plastikowy kufer archiwizacyjny doskonale chroni również przed dostępem wilgoci i chemii. Można go myć dowolnymi środkami bez obawy o uszkodzenie jego zawartości.

przechowywanie biurowe

Dodatkowo pudełka do archiwizacji posiadają wygodne uchwyty do przenoszenia. W dużym stopniu ułatwia to ich przenoszenie, nawet gdy zawartość jest dość ciężka. Spory udźwig pudełek archiwizacyjnych pozwala bowiem na spore obciążenie ich.

Co może być zawartością pudełka do archiwizacji biurowe:
  • segregatory A4 z dokumentami
  • dokumenty, papierowe wydruki, faktury, umowy, itp.
  • przybory biurowe
  • klucze, karty
  • elektronika, np. dyski pendrive
  • płyty kompaktowe CD z danymi
  • i wiele innych

Ile kosztują przedmioty z kategorii przechowywanie biurowe?


Przechowywanie biurowe nie wiąże się z koniecznością wydawania sporej ilości gotówki. Wiele pudełek i opakowań jest wykonanych z mocnej folii lub ekologicznego kartonu. Z tego względu produkty biurowe są dość tanie i dostępne dla każdej firmy. Zapewniają przy tym możliwość długiej eksploatacji, co zwiększa ich uniwersalność i przydatność.

W zależności od tego, jakie przedmioty są wykorzystywane w Państwa firmie, akcesoria do ich przechowywania znajdą Państwo w naszym sklepie internetowym Neopak. W Neopaku znajdą Państwo również inne artykuły biurowe przydatne podczas codziennej pracy w biurze, szkole, czy gospodarstwie domowym.

Przedmioty pozwalające na przechowywanie biurowe najczęściej są bardzo tanie. Przykładem może być pakiet 1000 koszulek foliowych na dokumenty, który kosztuje zaledwie kilkanaście złotych. Segregator na takie koszulki to wydatek zaledwie kilku do kilkunastu złotych. Ceny organizerów biurkowych i pojemników na długopisy to od kilku do kilkunastu złotych, w zależności od rodzaju. Dzięki tak atrakcyjnym cenom mogą Państwo wyposażyć swoje biuro we wszystkie niezbędne produkty bez wydawania wielu pieniędzy.
    Zapisz się do naszego Newslettera

    Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w naszym sklepie