Klipsy

Jest wiele sposób łączenia ze sobą arkuszy papieru. Jednym z nich jest stosowanie klipsów do papieru. To bardzo wygodna i prosta w stosowaniu metoda, którą z całą pewnością już znasz. Stosowanie klipów do papieru jest bardzo popularne, nic dziwnego. Jest szybkie, nie brudzi dokumentów. Nie wymaga też dodatkowych teczek i koszulek. Klipsy są dostępne w wielu rozmiarach, dzięki czemu zawsze mogą uchwycić taką ilość dokumentów, jaka Ci jest akurat potrzebna. Najlepszą rzeczą jest to, że spinacze są bardzo tanie.

Jaki jest więc problem ze spinaczami do papieru? Cóż, papierów jest bardzo dużo, prawda? A używanie spinaczy do tego ogromnego ładunku dokumentów może być trudne. Istnieje większe ryzyko zgubienia niektórych papierów, ponieważ z pewnością wypadną one z wiązki, gdy będzie ona zbyt duża i ciężka. Ponadto, istnieje również bardzo wysokie ryzyko utraty niektórych arkuszy, jeśli ich końce wypadną, co łatwo zrobić, jeśli końce arkuszy nie mają więcej ochrony przed zginaniem przez sam klip. Klipsy do papieru mogą być dobrym rozwiązaniem tymczasowym, ale papiery nadal mają tendencję do wyginania się i zwijania na każdym końcu, co skraca ich żywotność i zwiększa szanse na znalezienie zagubionych papierów później lub ich rozpadnięcie się, gdy próbujesz je odebrać.

Klips do segregatora jest dostępny w różnych rozmiarach

Klipsy do spinania dokumentów lub spinacze do papieru, to bardzo przydatny przedmiot, który istnieje już od dziesięcioleci. Są one używane do utrzymania dwóch lub więcej arkuszy papieru razem. Zazwyczaj składają się one z prostego kawałka drutu z małym haczykiem na końcu.

Klipsy do papieru są w różnych kształtach i rozmiarach. Każdy projekt ma swoją własną unikalną funkcję i może być używany w różny sposób. Niektórzy ludzie nawet je kolekcjonują, ponieważ istnieje tak wiele różnych rodzajów dostępnych na rynku. Obecnie są one prawie wszędzie, w domu, w biurach, szkołach, bibliotekach itp... I tak jak wszystko inne na rynku, klipsy do papieru są dostępne w różnych kolorach i kształtach, a także rozmiarach.Niektóre z tych spinaczy mogą być łatwo przymocowane do papieru, podczas gdy inne nie. Należy wybrać klip, który idealnie pasuje do grubości i rozmiaru papieru. Istnieją klipy, które działają lepiej z cienkimi papierami, podczas gdy istnieją również inne projekty, które zapewniają maksymalną stabilność dla grubszych plików.

Istnieje tak duża różnorodność różnych typów klipów dostępnych na rynku; może to być dość mylące, gdy masz kupić jeden dla siebie - skąd będziesz wiedzieć, jaki typ pasuje do pracy najlepiej? Cóż, ułatwiliśmy sprawę wymieniając niektóre rodzaje i ich specyficzne zastosowanie: 1. U-papier klip: ten projekt został wynaleziony około 100 lat temu, a jego nazwa pochodzi od kształtu przypominającego literę "U".

Klipsy biurowe na dokumenty


Jednym z przyborów biurowych, który możemy nazwać galanterią na biurko są klipsy do spinania dokumentów. Czym właściwie jest galanteria biurowa? W ten sposób nazywamy cały szereg akcesoriów biurowych, przyborów papierniczych i piśmienniczych, które są niewielkich rozmiarów. W przypadku przedmiotów, które często znajdujemy na biurku (w domu, biurze, czasem w szkole) najczęściej mówimy o szpilkach, pinezkach, spinaczach, zszywkach, a także klipsach na dokumenty.

klips na dokumenty

Klipsy na dokumenty przydają się zwykle do porządkowania i sortowania dokumentów. Pozwalają w bardzo prosty sposób połączyć ze sobą większą liczbę kartek, a nawet całych teczek, zeszytów, itp. Klips biurowy może też pomóc w przymocowaniu kartki papieru, przyczepieniu jej w jakimś miejscu. Co ciekawe, podobnie jak inne przedmioty z kategorii galanteria na biurko, także klipsy biurowe mają kilka niecodziennych sposobów wykorzystania. Niektóre z nich są wyjątkowo zaskakujące.
 

Biurowe klipsy do spinania dokumentów


Klipsy na dokumenty znajdą Państwo w kategorii produktów: galanteria na biurko. To praktyczne i użyteczne rozwiązania, które w biurowej pracy okazują się nieocenione. Takie właśnie są klipsy na dokumenty. Trzeba do tego dodać, że cena ich zakupu jest wyjątkowo niska. Codzienne korzystanie z klipsów nie jest więc obciążeniem finansowym. Warto też dodać, że bez problemu można wielokrotnie korzystać z klipsów biurowych. Produkt nie niszczy się podczas korzystania z niego.

Stosując klipsy na dokumenty można usprawnić nieco pracę biurową związaną z dokumentami, kartkami papieru, koszulkami, fakturami, czy notatkami. Dobrze zorganizowane biuro to przecież podstawa do sprawnej i satysfakcjonującej pracy. Warto więc zaopatrzyć się w odpowiednią liczbę klipsów oraz innych przedmiotów wchodzących w szeroki zakres galanterii na biurko. Jak się okazuje, tak prosty przedmiot, jak klips biurowy, może być przy tym niezwykle praktyczny. W konstrukcji klipsów znajdziemy bowiem tylko kilka elementów. Wpływa to pozytywnie na prostotę użytkowania, a także niską cenę zakupu.
 

Sposoby łączenia ze sobą dokumentów


Znamy wiele metod pozwalających połączyć ze sobą dokumenty, czy kartki papieru. Są wśród nich zarówno sposoby trwałego łączenia, jak klejenie, cyz zaklejanie taśmą klejącą, jak i tymczasowe. Klipsy na dokumenty zdecydowanie są tymczasowym sposobem organizacji dokumentów, a po ich zdjęciu na papierze nie pozostają żadne ślady, otwory, rysy. Dzięki temu są idealnym produktem do łączenia i organizowania dokumentów, które następnie muszą Państwo podłączyć, na przykład w celu przekazania komuś lub wysłania. Podobne zadanie mogą natomiast spełniać także spinacze biurowe. Klips na dokumenty pozwala jednak połączyć ze sobą znacznie więcej kartek - ma większą szerokość roboczą.

Produkty pozwalające na łączenie dokumentów, które są dostępne w Neopaku to między innymi:
  • taśma klejąca dwustronna
  • taśmy biurowe
  • klej w sztyfcie
  • agrafki biurowe
  • spinacze
  • zszywacze ze zszywkami
  • klipsy biurowe na dokumenty
  • koszulki
  • teczki i segregatory
  • i inne

Jak widać, jest spory wybór różnego rodzaju materiałów biurowych i produktów, które mogą pełnić podobną rolę. Warto więc zastanowić się nad tym, które cechy są dla Państwa kluczowe i wybrać właśnie taki produkt.
 

Rodzaje klipsów na dokumenty


Klipsy na dokumenty są idealnym sposobem organizacji posiadanych dokumentów i wszelkiego rodzaju papierów. W biurze zwykle znajduje się cała masa kartek papieru, czy wydruków, do których należą między innymi faktury, umowy, regulaminy pracy, instrukcje, korespondencja wewnętrzna i zewnętrzna i znacznie więcej różnych treści. Używając klipsa biurowego można połączyć ze sobą w większy pakiet na przykład faktury z danego roku, czy instrukcje odnoszące się do konkretnej maszyny. W zależności od tego, jak wiele jest tych dokumentów, warto wybrać odpowiednio duży klips biurowy. Klipsy występują bowiem w różnych rozmiarach.

W Neopaku mamy między innymi:
Jak widać, biurowe klipsy na dokumenty dostępne są w rozmiarze od 19 milimetrów do ponad 5 centymetrów. Większego rozmiaru klipsy pozwalają jednorazowo podłączyć większą ilość dokumentów.
 

Kiedy warto wybrać zestaw biurowy?


Poza możliwością zakupu galanterii na biurko pojedynczo (osobno pinezki, osobno spinacze, osobno klipsy, itp.) można też kupić cały zestaw. W Neopaku posiadamy różne zestawy, w których znajdą Państwo produkty przydatne w pracy biurowej należące do różnych kategorii. Zaletą takiego rozwiązania nie jest tylko kwestia ekonomiczna. Zestaw biurowy posiada także ergonomiczne i praktyczne etui, które jest świetnym miejscem do przechowywania artykułów biurowych. Gdy któryś z nich się skończy, wystarczy po prostu uzupełnić daną przegródkę.

klipsy - zestaw biurowy
    Zapisz się do naszego Newslettera

    Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w naszym sklepie