Jakie są najważniejsze cechy dobrego opakowania wysyłkowego dla branży e-commerce? Nastawiając się na konieczność częstego wysyłania swoich produktów do klientów, sprzedawcy oczekują niskiego kosztu opakowania. Nie może się jednak wiązać z niskim poziomem bezpieczeństwa. Towary wysyłane ze sklepów internetowych muszą dotrzeć do odbiorców w nienaruszonym stanie. Dużą zaletą wielu nowoczesnych pudełek wysyłkowych jest także możliwość szybkiego i sprawnego pakowania. Pomagają w tym przemyślane pudełka wykrojnikowe, a także kartony typu automat.
Pudełka e-commerce - rodzaje
Jakie są najpopularniejsze kartonowe opakowania wysyłkowe? Z pewnością należy do nich zaliczyć pudła z mocnego kartonu. Ten materiał świetnie sprawdza się do produkcji tanich i solidnych opakowań. Jednym z naszych hitów sprzedaży, który zbiera mnóstwo pozytywnych opinii, są automatyczne kartony wysyłkowe. Pudełka automat pozwalają szybko zamykać paczki dzięki wbudowanemu paskowi z klejem.
Ważną cechą każdego rodzaju pudełek e-commerce jest ich dopasowanie do wymogów firm transportowych i kurierskich. Opakowania mają więc gabaryty odpowiednie do paczkomatów, a także mieszczące się w limitach firm kurierskich. Dzięki temu sprzedawca oszczędza na kosztach wysyłki, a jego klient może kupić towar w niższej cenie.
Rodzaje pudełek e-commerce:
- białe pudełka z kartonu
- kartony wykrojnikowe
- brązowe pudełka kartonowe
- karton wykrojnikowy
- karton AUTOMAT (z paskiem klejącym)
- i inne
Dlaczego warto wybrać pudełka e-commerce dla swojego e-biznesu?
Odpowiednie opakowanie jak najlepiej świadczy o sprzedawcy. Klienci doceniają szczególnie te sklepy, które sprzedają swoje towary w estetycznych opakowaniach. Ważne jest więc połączenie odpowiedniego wyglądu, szybkości pakowania przesyłek i niskiego kosztu zakupu pudła. Wszystkie te cechy znajdą Państwo w pudełkach e-commerce dostępnych w ofercie Neopak. Niedrogie, eleganckie i pozwalające na błyskawiczne pakowanie przesyłek pudełka pozwolą każdemu sprzedawcy w Internecie przygotować naprawdę wiele paczek. Dzięki temu można sprzedawać więcej i realizować na bieżąco kolejne zamówienia.
Warto podkreślić także, że kartonowe opakowania e-commerce są przyjazne dla środowiska. Ich ekologiczne pochodzenie wiąże się ze stosowaniem kartonu z makulatury. Karton może być także poddany ponownej przeróbce. Materiały nadające się do recyklingu to te, które są najbardziej ekologicznymi.