- Biuro
- Przechowywanie biurowe
Przechowywanie biurowe

Szuflada na na biurko wykonana jest z solidnego, kolorowego materiału. Ułatwia zachowania porządku i segregację dokumentów w miejscu pracy. Na jej powierzchni można nakleić etykietę lub plakietkę informacyjną.

Szuflady na biurko są podzielone na osobne części, które można osobno wysuwać. Metalowa konstrukcja jest stabilna i wytrzymała. Umożliwia zachowania porządku i odpowiednią organizację w miejscu pracy.

Szuflada na biurko to akcesorium ułatwiające zachowania porządku w miejscu pracy. Szuflada jest lekka, jej kolor pasuje do każdego typu wnętrz. Można w niej przechowywać dokumenty, formularze, ankiety.

Karton do archiwizacji o wymiarach 80 x 340 x 297 mm pomieści do 800 kartek. To bardzo popularne i praktyczne rozwiązanie do segregacji i przechowywania dokumentów. Znakomita ochrona przed zabrudzeniem.

Przekładki do segregatora to kolorowe, utwardzone kartki papieru, które służą do zaznaczania i oddzielania dokumentów o różnej tematyce. Kartki można ustawiać pionowo oraz poziomo. Ułatwiają archiwizowanie.

Karton archiwizacyjny doskonale sprawdza się do przechowywania dużej ilości dokumentów. Dodatkowo tekturowe opakowanie można w łatwy sposób opisać markerem w widocznym miejscu, dzięki czemu można szybko znaleźć szukane dokumenty.

Szuflada na biurko to akcesorium ułatwiające zachowania porządku w miejscu pracy. Szuflada jest lekka, jej kolor pasuje do każdego typu wnętrz. Można w niej przechowywać dokumenty, formularze, ankiety.

Skoroszyt umożliwia przechowywanie najważniejszych dokumentów w jednym miejscu. Materiał jest lekki, wytrzymały i mieści duża ilość kartek w sobie. Model wykonany w kolorze zielonym idealny dla każdego.

Szuflada na biurko to akcesorium ułatwiające zachowania porządku w miejscu pracy. Szuflada jest lekka, jej kolor pasuje do każdego typu wnętrz. Można w niej przechowywać dokumenty, formularze, ankiety.

Artykuły biurowe pomagają utrzymać porządek w biurze i tworzą pozytywną atmosferę w pracy.

Artykuły biurowe pomagają utrzymać porządek w biurze i tworzą pozytywną atmosferę w pracy.

Dobrej jakości podkładka ze sprężynowym zaciskiem i wygodną kieszonką na długopis.

Mechanizm zaciskowy pozwala na łączenie dużych ilości dokumentów.

Artykuły biurowe pomagają utrzymać porządek w biurze i tworzą pozytywną atmosferę w pracy.

Skoroszyt umożliwia przechowywanie do 200 kartek papieru w formacie A4. Sprawdzi się w pacy w biurze, dziele księgowości, administracji, urzędach, a także jako wyposażenie plecaka ucznia oraz studenta.

Pojemnik na dokumenty umożliwi przechowane do 800 kartek. Dzięki niemu zachowamy porządek w miejsc pracy. Materiał jest lekki a czarny kolor pasuje do każdego typu wykończenia wnętrz, dlatego będzie dla Ciebie idealny.

Clipboard z wygodną kieszonką, która pozwoli zawsze mieć pod ręką długopis.

Skoroszyt to łatwy sposób na przechowywanie i prezentację dokumentów.

Estetyczne pojemniki z etykietą opisową pomogą utrzymać porządek w dokumentach.

Artykuły biurowe pomagają utrzymać porządek w biurze i tworzą pozytywną atmosferę w pracy.

Artykuły biurowe pomagają utrzymać porządek w biurze i tworzą pozytywną atmosferę w pracy.

Wyprodukowany z trójwarstwowej tektury falistej karton archiwizacyjny o wymiarach 80 x 340 x 297 mm to wytrzymałe opakowanie do przechowywania dużej ilości dokumentów w formacie A4. Tanie, popularne opakowanie.

Jeśli cenisz sobie wygodę pracy oraz utrzymanie nienagannego porządku podczas wykonywania związanych z nią czynności, przekładki do segregatora to produkt wręcz stworzony dla Ciebie.

Pojemnik z polipropylenu to świetna metoda na przechowywanie katalogów, folderów, dokumentów i faktur. Dobrze sprawdzi do każdej pracy biurowej do segregacji dokumentów. Wygodny do bieżącej klasyfikacji faktur.

Przekładki do segregatora to kolorowe, utwardzone kartki papieru, które służą do zaznaczania i oddzielania dokumentów o różnej tematyce. Kartki można ustawiać pionowo oraz poziomo. Ułatwiają archiwizowanie.

Skoroszyt to wygodne akcesorium biurowe do przechowywania dokumentów, ankiet, formularzy oraz najważniejszych informacji w firmie. Świetnie sprawdzi się do przechowywania notatek z lekcji oraz wykładów.

Komplet przekładek do segregatorów sprawdzi się w każdej firmie, korporacji, dziale księgowości czy urzędzie. Przekładki umożliwiają zachowanie porządku w dokumentacji oraz odpowiednim ich kategoryzowaniu.

Pomocny w organizacji dokumentów będzie bez dóch zdań pojemnik na dokumenty. Kolor czerwony pasuje do każdego typu wnętrza, dlatego warto wybrać go dl siebie. Pojemnik ma kartkę po boku do oznaczenia zawartości.

Artykuły biurowe pomagają utrzymać porządek w biurze i tworzą pozytywną atmosferę w pracy.

Skoroszyt to łatwy sposób na przechowywanie i prezentację dokumentów.

Nasze przekładki zostały wykonane z cienkiego, ale wytrzymałego materiału, przez co nie zajmują dużo miejsca zarówno podczas przechowywania ich w segregatorze jak i poza nim.

Skoroszyt umożliwia przechowywania dokumentów w jednym miejscu z podziałem na kategorie dzięki różnym kolorą teczek. Skoroszyt jest lekki i można zabrać go ze sobą w dowolne miejsce. Chroni dokumenty przed ubrudzeniem.

Komplet kartonowych przekładek do segregatorów ułatwiających opis zawartości.

Skoroszyt umożliwia przechowywanie do 200 kartek papieru w formacie A4. Sprawdzi się w pacy w biurze, dziele księgowości, administracji, urzędach, a także jako wyposażenie plecaka ucznia oraz studenta.

Szuflady na biurko są podzielone na osobne części, które można osobno wysuwać. Metalowa konstrukcja jest stabilna i wytrzymała. Umożliwia zachowania porządku i odpowiednią organizację w miejscu pracy.

Skoroszyt w kolorze pomarańczowym umożliwia przechowywanie najważniejszych dokumentów, pojedynczych kartek papieru, arkuszy oraz formularzy w jednym miejscu. Skoroszyt jest lekki i można go zabrać w dowolne miejsce.

Artykuły biurowe pomagają utrzymać porządek w biurze i tworzą pozytywną atmosferę w pracy.

Artykuły biurowe pomagają utrzymać porządek w biurze i tworzą pozytywną atmosferę w pracy.