Sortuj produkty wg
Dostępność
Ilość na stronie: -
Artykuły biurowe pomagają utrzymać porządek w biurze i tworzą pozytywną atmosferę w pracy.
Ochrona dokumentów przed zabrudzeniem i wilgocią. To duże opakowanie do przechowywania sporej ilości dokumentów formatu A4 o znacznej wadze. Pudło wykonane z wytrzymałej trójwarstwowej tektury falistej.
Skoroszyt to łatwy sposób na przechowywanie i prezentację dokumentów.
Kartony archiwizacyjne wykonane z trójwarstwowej tektury falistej, pomogą w łatwy sposób rozwiązać problem z dużym gromadzeniem się dokumentacji. Mogą pomieścić dużą ilość dokumentów i zabezpieczyć je przed zabrudzeniem.
Estetyczne pojemniki z etykietą opisową pomogą utrzymać porządek w dokumentach.
Solidnie wykonana szufladka na biurko niezwykle pomocna przy porządkowaniu codziennej dokumentacji.
Clipboard z wygodną kieszonką, która pozwoli zawsze mieć pod ręką długopis.
Przekładki do segregatora to kolorowe, utwardzone kartki papieru, które służą do zaznaczania i oddzielania dokumentów o różnej tematyce. Kartki można ustawiać pionowo oraz poziomo. Ułatwiają archiwizowanie.
Karton do archiwizacji o wymiarach 80 x 340 x 297 mm pomieści do 800 kartek. To bardzo popularne i praktyczne rozwiązanie do segregacji i przechowywania dokumentów. Znakomita ochrona przed zabrudzeniem.
Idealne do zgromadzenia w jednym miejscu wszystkich dokumentów dotyczących jednego projektu. Kolorowy brzeg i ostatnia strona pozwalają na szybką identyfikację zawartości. Doskonale chroni dokumenty przed zabrudzeniem.
Zbiorcze opakowanie do przechowywania dokumentów. Można w nim przechowywać segregatory i mniejsze pudełka archiwizacyjne. Wytrzymałe, solidne opakowanie, które sprawdzi się w każdej firmie w dziale księgowym.
ego wymiar pozwala na umieszczenie w nim do 800 kartek o formacie A4. Wtrzymały dzięki grubej tekturze falistej o gramaturze 390g/m². Chroni ona przed zabrudzeniem dokumentów. Tanie opakowanie do segregacji dokumentów.
Komplet kartonowych przekładek do segregatorów ułatwiających opis zawartości.
Szuflady na biurko są podzielone na osobne części, które można osobno wysuwać. Metalowa konstrukcja jest stabilna i wytrzymała. Umożliwia zachowania porządku i odpowiednią organizację w miejscu pracy.
Skoroszyt umożliwia przechowywanie najważniejszych dokumentów w jednym miejscu. Materiał jest lekki, wytrzymały i mieści duża ilość kartek w sobie. Model wykonany w kolorze zielonym idealny dla każdego.
Karton archiwizacyjny doskonale sprawdza się do przechowywania dużej ilości dokumentów. Dodatkowo tekturowe opakowanie można w łatwy sposób opisać markerem w widocznym miejscu, dzięki czemu można szybko znaleźć szukane dokumenty.
Szuflada na na biurko wykonana jest z solidnego, kolorowego materiału. Ułatwia zachowania porządku i segregację dokumentów w miejscu pracy. Na jej powierzchni można nakleić etykietę lub plakietkę informacyjną.
Szuflada na biurko to akcesorium ułatwiające zachowania porządku w miejscu pracy. Szuflada jest lekka, jej kolor pasuje do każdego typu wnętrz. Można w niej przechowywać dokumenty, formularze, ankiety.
Pojemnik na dokumenty umożliwi przechowane do 800 kartek. Dzięki niemu zachowamy porządek w miejsc pracy. Materiał jest lekki a czarny kolor pasuje do każdego typu wykończenia wnętrz, dlatego będzie dla Ciebie idealny.
Mechanizm zaciskowy pozwala na łączenie dużych ilości dokumentów.
Ekologiczne materiały biurowe podkreślają odpowiedzialną postawę Firmy, wpływając na pozytywne jej postrzeganie.
📦 Pakiet 10 białych kartonów archiwizacyjnych 416x337x294 mm. 5-warstwowa tektura, ergonomiczne uchwyty, mieści 5 segregatorów. Idealny do biur i domowego archiwum!
Skoroszyt umożliwia przechowywanie do 200 kartek papieru w formacie A4. Sprawdzi się w pacy w biurze, dziele księgowości, administracji, urzędach, a także jako wyposażenie plecaka ucznia oraz studenta.
Wyprodukowany z trójwarstwowej tektury falistej karton archiwizacyjny o wymiarach 80 x 340 x 297 mm to wytrzymałe opakowanie do przechowywania dużej ilości dokumentów w formacie A4. Tanie, popularne opakowanie.
Podkładka z mocnym zaciskiem metalowym.
Jeśli cenisz sobie wygodę pracy oraz utrzymanie nienagannego porządku podczas wykonywania związanych z nią czynności, przekładki do segregatora to produkt wręcz stworzony dla Ciebie.
Pomocny w organizacji dokumentów będzie bez dóch zdań pojemnik na dokumenty. Kolor czerwony pasuje do każdego typu wnętrza, dlatego warto wybrać go dl siebie. Pojemnik ma kartkę po boku do oznaczenia zawartości.
Skoroszyt to wygodne akcesorium biurowe do przechowywania dokumentów, ankiet, formularzy oraz najważniejszych informacji w firmie. Świetnie sprawdzi się do przechowywania notatek z lekcji oraz wykładów.
Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w naszym sklepie