- Biuro
- Przechowywanie biurowe
Przechowywanie biurowe

Idealne do zgromadzenia w jednym miejscu wszystkich dokumentów dotyczących jednego projektu. Kolorowy brzeg i ostatnia strona pozwalają na szybką identyfikację zawartości. Doskonale chroni dokumenty przed zabrudzeniem.

Karton do archiwizacji o wymiarach 80 x 340 x 297 mm pomieści do 800 kartek. To bardzo popularne i praktyczne rozwiązanie do segregacji i przechowywania dokumentów. Znakomita ochrona przed zabrudzeniem.

Komplet kartonowych przekładek do segregatorów ułatwiających opis zawartości.

Karton archiwizacyjny doskonale sprawdza się do przechowywania dużej ilości dokumentów. Dodatkowo tekturowe opakowanie można w łatwy sposób opisać markerem w widocznym miejscu, dzięki czemu można szybko znaleźć szukane dokumenty.

Szuflady na biurko są podzielone na osobne części, które można osobno wysuwać. Metalowa konstrukcja jest stabilna i wytrzymała. Umożliwia zachowania porządku i odpowiednią organizację w miejscu pracy.

Artykuły biurowe pomagają utrzymać porządek w biurze i tworzą pozytywną atmosferę w pracy.

Przekładki do segregatora to kolorowe, utwardzone kartki papieru, które służą do zaznaczania i oddzielania dokumentów o różnej tematyce. Kartki można ustawiać pionowo oraz poziomo. Ułatwiają archiwizowanie.

Zbiorcze opakowanie do przechowywania dokumentów. Można w nim przechowywać segregatory i mniejsze pudełka archiwizacyjne. Wytrzymałe, solidne opakowanie, które sprawdzi się w każdej firmie w dziale księgowym.

Clipboard z wygodną kieszonką, która pozwoli zawsze mieć pod ręką długopis.

Szuflada na na biurko wykonana jest z solidnego, kolorowego materiału. Ułatwia zachowania porządku i segregację dokumentów w miejscu pracy. Na jej powierzchni można nakleić etykietę lub plakietkę informacyjną.

Skoroszyt umożliwia przechowywanie najważniejszych dokumentów w jednym miejscu. Materiał jest lekki, wytrzymały i mieści duża ilość kartek w sobie. Model wykonany w kolorze zielonym idealny dla każdego.

Szuflada na biurko to akcesorium ułatwiające zachowania porządku w miejscu pracy. Szuflada jest lekka, jej kolor pasuje do każdego typu wnętrz. Można w niej przechowywać dokumenty, formularze, ankiety.

Artykuły biurowe pomagają utrzymać porządek w biurze i tworzą pozytywną atmosferę w pracy.

Szuflada na biurko to akcesorium ułatwiające zachowania porządku w miejscu pracy. Szuflada jest lekka, jej kolor pasuje do każdego typu wnętrz. Można w niej przechowywać dokumenty, formularze, ankiety.

Dobrej jakości podkładka ze sprężynowym zaciskiem i wygodną kieszonką na długopis.

Ekologiczne materiały biurowe podkreślają odpowiedzialną postawę Firmy, wpływając na pozytywne jej postrzeganie.

Mechanizm zaciskowy pozwala na łączenie dużych ilości dokumentów.

Artykuły biurowe pomagają utrzymać porządek w biurze i tworzą pozytywną atmosferę w pracy.

Artykuły biurowe pomagają utrzymać porządek w biurze i tworzą pozytywną atmosferę w pracy.

Szuflada na biurko to akcesorium ułatwiające zachowania porządku w miejscu pracy. Szuflada jest lekka, jej kolor pasuje do każdego typu wnętrz. Można w niej przechowywać dokumenty, formularze, ankiety.

Clipboard z wygodną kieszonką, która pozwoli zawsze mieć pod ręką długopis.

Pojemnik na dokumenty umożliwi przechowane do 800 kartek. Dzięki niemu zachowamy porządek w miejsc pracy. Materiał jest lekki a czarny kolor pasuje do każdego typu wykończenia wnętrz, dlatego będzie dla Ciebie idealny.

Skoroszyt umożliwia przechowywanie do 200 kartek papieru w formacie A4. Sprawdzi się w pacy w biurze, dziele księgowości, administracji, urzędach, a także jako wyposażenie plecaka ucznia oraz studenta.

Skoroszyt to łatwy sposób na przechowywanie i prezentację dokumentów.

Estetyczne pojemniki z etykietą opisową pomogą utrzymać porządek w dokumentach.

Artykuły biurowe pomagają utrzymać porządek w biurze i tworzą pozytywną atmosferę w pracy.

Wyprodukowany z trójwarstwowej tektury falistej karton archiwizacyjny o wymiarach 80 x 340 x 297 mm to wytrzymałe opakowanie do przechowywania dużej ilości dokumentów w formacie A4. Tanie, popularne opakowanie.

Artykuły biurowe pomagają utrzymać porządek w biurze i tworzą pozytywną atmosferę w pracy.

Szuflady na biurko są podzielone na osobne części, które można osobno wysuwać. Metalowa konstrukcja jest stabilna i wytrzymała. Umożliwia zachowania porządku i odpowiednią organizację w miejscu pracy.

Jeśli cenisz sobie wygodę pracy oraz utrzymanie nienagannego porządku podczas wykonywania związanych z nią czynności, przekładki do segregatora to produkt wręcz stworzony dla Ciebie.

Przekładki do segregatora to kolorowe, utwardzone kartki papieru, które służą do zaznaczania i oddzielania dokumentów o różnej tematyce. Kartki można ustawiać pionowo oraz poziomo. Ułatwiają archiwizowanie.

Pomocny w organizacji dokumentów będzie bez dóch zdań pojemnik na dokumenty. Kolor czerwony pasuje do każdego typu wnętrza, dlatego warto wybrać go dl siebie. Pojemnik ma kartkę po boku do oznaczenia zawartości.

Komplet przekładek do segregatorów sprawdzi się w każdej firmie, korporacji, dziale księgowości czy urzędzie. Przekładki umożliwiają zachowanie porządku w dokumentacji oraz odpowiednim ich kategoryzowaniu.

Skoroszyt to wygodne akcesorium biurowe do przechowywania dokumentów, ankiet, formularzy oraz najważniejszych informacji w firmie. Świetnie sprawdzi się do przechowywania notatek z lekcji oraz wykładów.

Skoroszyt umożliwia przechowywania dokumentów w jednym miejscu z podziałem na kategorie dzięki różnym kolorą teczek. Skoroszyt jest lekki i można zabrać go ze sobą w dowolne miejsce. Chroni dokumenty przed ubrudzeniem.

Skoroszyt to łatwy sposób na przechowywanie i prezentację dokumentów.

Nasze przekładki zostały wykonane z cienkiego, ale wytrzymałego materiału, przez co nie zajmują dużo miejsca zarówno podczas przechowywania ich w segregatorze jak i poza nim.

Komplet kartonowych przekładek do segregatorów ułatwiających opis zawartości.